Formula 1 - aiheiset unet

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
No kai tämä tänne menee. Tossa pari pv sitten näin unta, että olin Kimin kanssa dokaamassa. Kokoajan pöytään tuotiin lisää valkovenäläisiä, eikä ne tuntunut vähenevän ollenkaan. Kimillä oli muuten päällä Ferrarin edustuskamat.
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Tää on viel enemmän hilkulla.

Joku mies jolla oli päällä Schumin Ferrarin aikaiset ajohaalarit kysyi multa kuinka kauan olen seurannut formuloita. Se itse sanoi ettei ole ikinä katsonut yhtään kisaa...
 

MP4-18

Well-known member
Liittynyt
20.7.2008
Viestit
122
Olisikohan ollut 2000 tai 1999, kuitenkin ennen Räikköstä. Näin pinajaista, että DC ajoi hopeisella Mclarenillaan Schumi-tyyliin pahan kolarin eikä selvinnyt siitä. Uni oli todella toden tuntuinen höystettynä painajaismaisella tunnelmalla. Aamulla ei ollut sitten kovin hyvät fiilikset. Sen jälkeen kisoissakin vähän jännitti. Onneksi DC on jo lopettanut:tongue:.

Toisen näin noin kuukausi sitten, jossa satuin törmäämään Kovalaiseen ulkona kotipuolessa. Heikki taisi olla jo Lotuksen väreissä. Pääsin testaamaan hänen autoaan. Jostain syystä auto muistutti enemmän isokokoista laatikon muotoista radio-ohjattavaa, kuin F1-autoa. Ainoat F1:siä muistuttavat osat olivat oikea ratti ja metalliset polkimet. Ajoin autolla kotitiellä ja kaikkialla muualla paitsi asfaltilla. Potkua autossa ainakin tuntui olevan ja äänetkin olivat ihan hienot. Aamulla herätessäni olin että, "VAU!":D
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Viime yönä tuli nähtyä. Siinä Hispania-tallin auto oli paalupaikalla, ja kisassa tulokastallit ottivat kolmoisvoiton, järjestyksessä 1. Lotus 2. Virgin 3. Hispania. Kovalainen oli ykköspallilla. Rata muistutti Bahrainia, mutta ei kuitenkaan ollut se koska hiekkaa oli paljon vähemmän.
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Viime yönä tuli nähtyä. Siinä Hispania-tallin auto oli paalupaikalla, ja kisassa tulokastallit ottivat kolmoisvoiton, järjestyksessä 1. Lotus 2. Virgin 3. Hispania. Kovalainen oli ykköspallilla. Rata muistutti Bahrainia, mutta ei kuitenkaan ollut se koska hiekkaa oli paljon vähemmän.
Näit tulevaisuuteen. Kyseessä oli selvästi Abu Dhabi. Joko vedot on vetämässä? :D
 

Jan1

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
570
Sijainti
Nurmijärvi
Kerran näin unta että ajoin itse radalla joka oli Magny-Coursin ja Vallelungan sekoitus (en tiedä millainen se olisi, mutta se siitä tuli mieleen). Meneillään oli kisa jonka startissa otin varaslähdön 10 sijalta ja nousin kärkeen ekassa mutkassa. Sitten sain penaltyn ja putosin viimeiseksi. Kisan aikana ajoin muistaakseni kolme kertaa rengasvalliin, mutta voitin silti. Kimi oli toinen. Ajoin muistaakseni Arrowsilla, mutta kausi oli 2008.
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Viime yönä:

Australian GP olikin siirretty meidän mökille ja siellä oli tietenkin lunta. Ne kuskit jotka eivät olleet tottuneet lumeen tutkivat lapioilla loskaa. Itse kisa oli jäällä. Näytti tosi hienolta kun lunta satoi vähän autoja vasten. Alonso voitti, Sato jostain syystä kakkonen. Massa ei saanut lupaa osallistua.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Melko friikin unitrilogian päätösosa käsitteli F1-kilpailua:

Kyseessä oli kauden 2010 päätöskisa, joka ajettiin oman asuinalueeni kaduilla. Washington-talli :)confused:) oli joutunut vetäytymään kisasta turvallisuusseikkoihin vedoten. Jossain vaiheessa kisaa Mika Häkkinen joutui keskeyttämään kisan varikolla ja nousi ylös oudosta punaisesta aurinkokennoauton näköisestä hökötyksestä. Kilpailun lopussa turva-auto tuli radalle ja samalla Mika Salo ajoi Lotus-autolla kerrostalon seinään kolaroituaan toisen auton kanssa. Turva-auto lähti kierros ennen maalia pois ja heti tämän jälkeen Lewis Hamilton yritti kärkimies Fernando Alonsosta ohi lähtösuoralla, mutta Alonso blokkasi ja ajoi suoraan nenäni edessä kolmanteen maailmanmestaruuteensa. Toiseksi kisassa ja MM-sarjassa ajoi Hamilton ja kolmantena maaliin ajoi viime kauden väreissä ollut Renault-auto, kuski tuntematon.

Kisan jälkeen istuin Alonson, Hamiltonin ja Räikkösen kanssa tilassa, jossa oli iso valkoinen sohva ja pyöreä valkoinen pöytä keskellä. Kukaan ei sanonut sanaakaan, Alonso keskittyi virnuilemaan omituisesti. Kun kysyin englanniksi miltä tuntuu olla kolminkertainen maailmanmestari, Alonso alkoi hirnumaan ja sytytti pöydän keskellä olleen esineen tuleen. Hamilton ja Räikkönen yrittivät toppuutella espanjalaista, mutta turhaan. Lopulta meidät neljä komennettiin ulos.

Kisan jälkeen MM-sarjassa seitsemänneksi sijoittunut Jenson Button purki pettymystään lehtijutussa. Hän oli menettänyt mestaruussaumansa keskikauden pitkään pisteettömään jaksoon, mutta oli äitynyt loppukaudesta podiumputkeen voittaen vielä yhden kisan paalupaikalta ja ollut kahdessa kakkonen ja yhdessä kolmas. Hän ilmoitti lähtevänsä etsimään uusia haasteita ja ajavansa Red Bullin autoa Sebastian Vettelin parina kaudella 2011.
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Barcelonan harjoituksissa Massa kiilasi Alonson ulos, kostoksi. En itse nähnyt tilannetta vaan luin pelkästään siitä. Ilmeisesti kyseessä oli vähän isompi ulosajo, koska Alonso loukkaantui lievästi. Sitten Massa antoi Alonsolle "tikkarirangaistuksen" (ei mitään tietoa mistä tuokin alitajuntaa oli eksynyt), joka tarkoittaa ettei Alonso saa sanoa mitään pahaa Massasta. Myös Alonso antoi saman nootin Massalle. Sitten luin Maikkarin viihdepuolelta, kuinka Dome sanoi että Massa saattaa saada potkut tempauksestaan.
 

Lazer

Well-known member
Liittynyt
19.6.2007
Viestit
319
Hän ilmoitti lähtevänsä etsimään uusia haasteita ja ajavansa Red Bullin autoa Sebastian Vettelin parina kaudella 2011.
Siihen nähden miten hyvin (eli ei ollenkaan) mulla nämä unet on toiminu ennusteina, niin: Button voittaa mestaruuden tällä kaudella, mutta taas lehdistö sanoo, että vain koska hänellä oli paras auto. Ylivoimaisen auton takia. Näin ollen Button haluaa todistaa kykynsä voittaa MM muullakin autolla (jälleen kerran) ja Mark Webber saa siirtyä. Saadaan myös McLarenille yhden kuljettajan vaje ja Räikkönen palaa sinne.:cool:
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
Näin unta,että Kimi palasi Ferrarille kolmanteen autoon. Kisassa pyyki Massalla ja ALonsolla lattiaa :thumbup:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Olen nähnyt usein unta, että testaan formuloita joko yksin, Schumin tai Kimin kanssa. On tullut aika paljon keskusteltua molempien kanssa. Varsinkin Schumin. kimi vaikutti hieman etäiseltä.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Näin viime yönä unta, jossa Espanjan GP oli juuri ajettu ja oli lehdistötilaisuuden aika. Vettel oli voittanut, Massa tullut toiseksi ja Alonso kolmanneksi. Massa käyttäytyi lehdistötilaisuudessa ihmeellisen ylimielisesti ja halveksi Alonsoa minkä kerkesi. Muistan ihmetelleeni unessa kovasti Massan omituista käytöstä.

Uni oli erittäin todentuntuinen. Pitäisiköhän kokeilla Veikkauksen supertriplaa kyseisellä kolmikolla...
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tämä nyt ei ole ihan varsinainen uni, mutta F1-aiheinen kesken nukkumisen tapahtunut juttu kuitenkin.
Aikoinaan Kimin ja Alonson mestaruustaistelun käydessä kuumimmillaan (nollaviis siis) heräsin keskellä yötä, oli hämärää ja ei tainnut ihan kaikki intiaanit olla vielä jalkeilla, niin en sitten jotensakin tajunnut että parempi puoliskohan se siinä vieressä nukkui, vaan rupesin ihmettelemään, että miksi helvetissä Alonso nukkuu minun vieressä? Sitä siinä sitten piti pitkä tovi ihmetellä, kunnes päätin antaa ihmisohjuksen nukkua yönsä rauhassa ja kysellä asiaa aamulla. Aamuun mennessä se vaan olikin kadonnut. :doubtful:
Jollain pyskiatrilla voisi olla mielenkiintoista kerrottavaa tämmöisitä kokemuksista.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Näin viime yönä unta, jossa Espanjan GP oli juuri ajettu ja oli lehdistötilaisuuden aika. Vettel oli voittanut, Massa tullut toiseksi ja Alonso kolmanneksi.

Uni oli erittäin todentuntuinen. Pitäisiköhän kokeilla Veikkauksen supertriplaa kyseisellä kolmikolla...
Pistä maksimipanoksella. Voi olla aika nihkeä kerroin.
 

Kie

Well-known member
Liittynyt
21.10.2007
Viestit
181
Näin viime yönä unta, jossa Espanjan GP oli juuri ajettu ja oli lehdistötilaisuuden aika. Vettel oli voittanut, Massa tullut toiseksi ja Alonso kolmanneksi. Massa käyttäytyi lehdistötilaisuudessa ihmeellisen ylimielisesti ja halveksi Alonsoa minkä kerkesi. Muistan ihmetelleeni unessa kovasti Massan omituista käytöstä.

Uni oli erittäin todentuntuinen. Pitäisiköhän kokeilla Veikkauksen supertriplaa kyseisellä kolmikolla...
Minä taas näin, että Espanjan GP:n ensimmäisellä kierroksella Vettel aiheutti kolarin missä meni mukana Alonso, Massa, Webber ja molemmat Toro rosson kuljettajat. :D
 

Laatikkokauha

Well-known member
Liittynyt
7.8.2008
Viestit
1187
Itse näin pari yötä sitten unta jostain kaatosateessa ajetusta kisasta, jossa voittajaksi selvisi Hispanian auto. Tämän avulla HRT voitti haastekisan, ja sekä Branson että Fernandes joutuivat lentoemoiksi ^.-
 
Ylös