Formula 1 - aiheiset unet

MrMasaTasa

Well-known member
Liittynyt
6.12.2010
Viestit
215
Unen alussa olin netissä ja kaikkialla luki "Suomen GP ajetaan tänään". Sit katoin pihalle ja kaikki ajo lähiseudun kaduilla. Massa ja Hamilton Kolaroivat porttini edessä. Sit mun koira juoksi ulos portista ja jäi auton alle:(. Viimisessä mutkassa Kimi spinnasi johdosta ja Heikki tuli päälle. Sanoin Kimille että "eihän tää auto viel oo hajonnu kato vaikka". Menin autoon ja ajoin voittajana maaliin:D. Palkintokorokkeella oli mun lisäksi Vettel ja Hamilton. Sit mun koira tuli siihen ja huomasin et eihän se ookaan kuollut.

Siinä.:alppu:
 

Ferraro

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
140
Olin vuonna 2008 menossa Hockenheimiin katsomaan F1-kisaa. Oliskos ollu lentoa edeltävänä yönä kun näin unta että olin paikanpäällä ja katsomoni oli aurinkokatsomo vaikka piti olla katettu, ja ainoana luokkana koko viikonloppuna oli Renault Clio Cup! :eek:
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Viime yönä näin unta että osallistuin F1-kisaan, ilman mitään kokemusta aiemmista sarjoista, kartingista puhumattakaan! Olin täysin untovikko!
Haahuilin varikolla, että minne sitä pitäisi mennä ja mitä tehdä.
Pelotti että mitehä käy kisassa. Ja oliko peräti kotikunnassa!! :D
 
Viimeksi muokattu:

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Viime yönä painajaisia. Alonso keskeytti Monzassa, Button voitti ja Kimi oli yheksäs. :frown:
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Sunnuntaina ennen kisaa näin sellaista unta että kisa aloittettiin liian aikaisin koska tiedettiin että kisa jouduttaisi keskeyttämään vesisateen takia.
Sitten kello 15.00 oli uusintastartin paikka jolloin TV-katsojatkin saatiin paikalle.
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Näin jotain levotonta unta, että kisat olivat Suomessa. Satoi kuin saavista kaataen ja harjoitukset oli peruttu. Itse rata oli keskellä havumetsää harjujen välissä montun pohjalla. Olin paikan päällä ja jotenkin pääsin turnaukseen haastamaan Heikki Kovalaisen Age of Empires -pelissä. Muuta en muista, kuin että Jenson Button tuli Saimaan järvien läpi veneellä kisapaikalle.
 

really?

Well-known member
Liittynyt
5.4.2010
Viestit
379
Näin viime yönä unta, että olin lomailemassa jossain eteläisessä lomakohteessa ja kun tuli kiire lentokentälle, Schumacher tarjoutui kyyditsemään sinne tavallisella henkilöautollaan.

Mutta hän oli kytkettynä kaikenlaisiin laitteisiin - kärsi jostain sairaudesta ja laite osasi imeä nesteet Schumacherista, jos hän oksensi tai pissasi tms, sekä annostella uusia nesteitä hänelle.

Niinpä tuntui hieman surrealistiselta mennä sellaisessa kyydissä, jossa kulki isokokoiset laitteet mukana ajajaan kytkettynä. Mutta Schumacher oli edelleen itsevarma ja leuhka, sekä iloisella tuulella, sairaus ei hänen menoa häirinnyt. Flirttaili jopa.
 
Viimeksi muokattu:

tmekt

Well-known member
Liittynyt
23.7.2012
Viestit
475
Otin tunnin-parin torkut aika-ajojen jälkeen ja näin unta että Kimi ottikin paalun sekunnin erolla muihin
 

Rambpo

Well-known member
Liittynyt
21.6.2011
Viestit
140
Viime yön unessa karjala-turnauksen ensimmäisessä ottelussa suomi voitti 3-0. Ja parasta tässä oli se että kaikki suomen maalit teki eräs Jarno Trulli...
 

tmekt

Well-known member
Liittynyt
23.7.2012
Viestit
475
Tää oli pari yötä sitten eli en hirveästi muista enää.

Grosjean oli ajanut formulalla faijan muutama vuosi sitten pois myyneen mökin seinästä läpi ja puolet rakennuksesta oli romahtanut. Mies itse oli mökin takana rakentamassa sellaista vanhanaikaista F1-turva-aitaa (alla kuva) ja kävin jotain juttelemassa siellä sen kanssa. Muistan sen verran lisäksi että mukana unessa oli jollain tavalla myös Eric Boullier ja muitakin kuskeja/tallipäälliköitä.

 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Näin viime yönä unta, että oli jo ensi kauden alku ja uutisissa ilmoitettiin että Alonso ei pysty ajamaan, johtuen psykiatrin kirjoittamasta sairaslomasta.

Uutisissa myös kummasteltiin sitä että Alonso olisi ensimmäinen kuljettaja historiassa joka joutuu sairaslomalle henkisten ongelmien vuoksi.

Käsittääkseni tuollaista ei ole f1-historiassa tapahtunut oikeasti koskaan?

Ja en ole mitenkään Alonso-vihaaja enkä ota kantaa hänen lausuntoihin tai politikointiin. Olen ilmeisesti vain altistunut tämän foorumin Alonso-antipatioille kun tällainen asia alkaa kummittelemaan unissa :D
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
Näin unta, että Schumi tulikin Ferrarille ykkösnyrkiksi (Alonson poisjäänti Jerezin testeistä sai siis syyn)

Schumi tykitti todella kovia kierrosaikoja testeissä ennen kauden alkua ja Martin Whitmarsh kirjoitti twitteriin : Arvatkaapa kuka on tullut takaisin Ferrarille, pikkasenko vituttaa.

:D
 
Viimeksi muokattu:

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Oon alkanu näkeen unta, jossa JJ palaa selostuskoppiin pelaamaan pelejään. Ollut itseasiassa jo vähän ikävä miestä, tai enemmänkin sitä "pelien" "pelaamista".
 

Hakseli90

Kohti uusia pettymyksiä
Liittynyt
29.12.2010
Viestit
317
Sijainti
Turku
Näin viikko sitten unta jossa saavuin erääseen autojen varaosaliikkeeseen. Kun saavuin ovelle, niin Kimi otti minut vastaan ja alkoi esitellä minulle paikkoja ja tarjosi oluen. Oluen hörpittyäni otin muutaman osan, menin kassalle ja siellä oli David Coulthard myyjänä...
 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Viime yönä näin unta kauden 2013 avauskilpailusta. Kilpailun voitti Valtteri Bottas ja toiseksi tuli Maldonado. Kolmanneksi tuli joku tuntematon henkilö, joka ajoi formula-autojen seassa vanhalla W210-Mersulla ja sen vauhti herätti kisan jälkeen kohua paljon :D Massa oli neljäs ja Alonso 8. Sijat 5, 6 ja 7 eivät käyneet ilmi unessa.

Pitääkin lyödä vetoa kolmikon Bottas-Maldonado-Jompikumpi Mercedes puolesta.
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Viime yönä pitkästä aikaa formuloita unissa. Iranin GP:n startti, Red Bullilla ajoivat Vettel ja itävaltalainen mäkihyppääjä Michael Hayböck, näiden kuskien lisäksi kerrottiin vain, että Webber on sovittamassa penkkiä Ferrarille, ja ajaa seuraavassa kisassa. :doubtful:
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Tuli nähtyä tulevasta Melbournen avauskilpailusta unta. Lähtöruudukossa oli 40 autoa, eli alkuperäisten 11 tiimin lisäksi 9 totaalista, n. GP2-GP3 -tasoista paskatallia huonoilla autoilla. Tulokaskuljettajia oli runsaasti mukana, ja nämä myös aiheuttivat hirvittävää kalabaliikkia ja todella rajuja ulosajoja ja onnettomuuksia. Fernando Alonso ajoi jossain kohdin kisaa sijalla 35. Kilpailun voitti lopulta paalupaikalta startannut Lewis Hamilton ennen uusien tallien kuskeja Rubens Barrichelloa ja Esapekka Lappia. En ehtinyt katsomaan koko kilpailua suorana alusta loppuun, vaan jostain puolenvälin paikkeilta ja vielä uusintana startin.
 
Ylös