Bobakki
@f1hog
Sama tuli mieleen, siis että runko eläisi liikaa.Ei kun runko ei ole tarpeeksi vahva jostain kohdasta ja vaatii vahvistusta.
Sama tuli mieleen, siis että runko eläisi liikaa.Ei kun runko ei ole tarpeeksi vahva jostain kohdasta ja vaatii vahvistusta.
Saa testata. Toivottavasti vaan saavat auton valmiiksi ensi viikon testejä varten.Ei voi olla totta! Juuri kun Kimille olisi ollut tarpeen saada mahdollisimman paljon kilometrejä alle. Saakohan Lotus testata vielä jossain vaiheessa yksityisesti pari päivää, kun huominen ja torstai jää nyt käyttämättä? Jos testaaminen jää ensiviikon neljään yhteiseen testipäivään, niin vähin kilometrein lähtee Lotus Australiaan.
Lotus voi testata ne kolme päivää vaikka ensi viikon ma-ke tai sitä seuraavan viikon ma-ke.Lotukselta jää kolme testipäivää väliin. Ei hyvältä näytä.
Jerezin rata on erilainen kuin Barcelonan ja vika ei siksi ilmennyt siellä. Todennäköisesti monokokki vain vaatii hieman lisävahvistuksia. Voi olla nopeakin korjaus. Kyllä tässä vielä ehtii ajaa testiä.Uskomatonta, että voi muka olla parempi vaihtoehto korjata vika molemmissa rungoissa jos se toissa viikolla toimi moitteetta. Varsinkin kun kumpikaan kuskeista ei ole ajanut kahteen vuoteen F1:siä.
Ensi viikolla on sitten ajettava yli 200 kierrosta per päivä ja tuotava vaikka kolme vara-autoa paikalle, muuten ei paljon auta Australiassa miettiä, että kyllä tää auto Jerezissä oli nopea.
Miksei to-la?Lotus voi testata ne kolme päivää vaikka ensi viikon ma-ke tai sitä seuraavan viikon ma-ke.
Ensi viikolla on yhteistestit to-su. Yksityistestit kannattaa sijoittaa ennen tai jälkeen tämän ajankohdan.Miksei pe-to?
Epäilen. Vaikka osa talleista FOTA:sta lähtikin, on kaudenalustestien rajoituksesta ja yhteistesteistä minun ymmärtääkseni yhä sovittu tallien kesken. Mercedesin esimerkin perusteella pelivaraa on edellisvuosia enemmän, mutta kaikkien kolmen päivän korvaamiseen en usko.Saa testata. Toivottavasti vaan saavat auton valmiiksi ensi viikon testejä varten.
Tuskin edes ehtisivät ajamaan vaikka saisivat. Ensi viikko tulee nopeasti vastaan ja lentorahti Australiaan tuskin odottaa. Autot on ainakin yleensä käytetty tehtaalla ennen kauden alkua.Epäilen. Vaikka osa talleista FOTA:sta lähtikin, on kaudenalustestien rajoituksesta ja yhteistesteistä minun ymmärtääkseni yhä sovittu tallien kesken. Mercedesin esimerkin perusteella pelivaraa on edellisvuosia enemmän, mutta kaikkien kolmen päivän korvaamiseen en usko.
Ai, että Barcelonan radalla tulee niin paljon enemmän G-voimia, että rungon heikkous paljastui. Ei mene läpi, kyllä siellä on nyt jotain paljon suurempaa takana. Samaa mieltä jonkun kanssa, että olisivat vain tuoneet sen toisen rungon ja ajaneet sillä. Jotain on nyt pahasti vialla tai sitten, kuten epäilin, autossa on jotain laittomuutta. Siksi vetivät autonsa pois.Jerezin rata on erilainen kuin Barcelonan ja vika ei siksi ilmennyt siellä. Todennäköisesti monokokki vain vaatii hieman lisävahvistuksia. Voi olla nopeakin korjaus. Kyllä tässä vielä ehtii ajaa testiä.
Barcelona asettaa autolle täysin erillaiset vaatimukset runkoon kohdistuvien voimien osalta. Jerez on keskihidas rata jossa mutkat on jyrkkiä ja säteet pieniä mutta Barcelona on vastakohta tälle, mutkat on pitkiä ja säteet on moninkertoja Jereziin verrattuna.Ai, että Barcelonan radalla tulee niin paljon enemmän G-voimia, että rungon heikkous paljastui. Ei mene läpi, kyllä siellä on nyt jotain paljon suurempaa takana. Samaa mieltä jonkun kanssa, että olisivat vain tuoneet sen toisen rungon ja ajaneet sillä. Jotain on nyt pahasti vialla tai sitten, kuten epäilin, autossa on jotain laittomuutta. Siksi vetivät autonsa pois.