Ja tulevaisuudessa pistesijoituksista ja maaliinpääsystä.Eiköhän Maranellossa soitella kelloja nykyään jo palkintopallisijoista. Ruostuisivat muuten ilman messuja.
Ja tulevaisuudessa pistesijoituksista ja maaliinpääsystä.Eiköhän Maranellossa soitella kelloja nykyään jo palkintopallisijoista. Ruostuisivat muuten ilman messuja.
Oon nyt parin kisan aikana kyselly miten tää tulee ilmi kun en itse huomaa?Salo vetää niin paljon muutenkin Ferrarille päin, ettei mielellään sitä kuuntele. Dissatkoon Vetteliä ja kehukoon Alonsoo. Se ei asioita huippukuskista ja säkistä muuta.
Paljon on nuori kaveri jo voittanut. Varauksella että maikkarin uutinen pitää paikkansa.Voitto on Vettelille kauden kahdeksas ja uran 18:s. Vettel nousi Kimi Räikkösen rinnalle formula ykkösten kaikkien aikojen voittotilaston 13. sijalle. (Maikkari)
Nääh, Webbo sentään viihdyttää pskoilla starteillaan ja muilla kikoilla...Webber?
-Alonson suoritusten korostaminen muiden yliOon nyt parin kisan aikana kyselly miten tää tulee ilmi kun en itse huomaa?
On se pässi. Vettel teki kisastaan helpon ohittamalla Lonson ja ajamalla horisonttiin. Ilman sitä ohitusta olis kisa ollu paljon vaikeempi.Lakonisesti vaan totesi, että Vettelillä helppo kisa.
Ei se kyllä sen paremmille sijoille taitaisi nostaa. Viisi kärkitallia on liian kaukana.TR:n kisanopeus yllätti taas kerran, vieläkun saisivat autosta irti 100% aika-ajossa...
Menee vielä Schuminkin ohi heittämällä. Historia uusiksi.Vettelillä jo yhtä paljon voittoja kuin Räikkösellä.
Todellakin kehtaa, ei tämä yksi kisa mitään muuta.Schumilta loistava kilpailu ja mersu päässyt lähemmäksi kärkeä :thumbup: Vielä sellainen 0.5sek lisää vauhtia niin tapellaan paremmin palkintopallisijoituksista. Tuskin kukaan enään kehtaa väittää, että Schumi on pettymys? hyvin taistelee papparainen nopeempia autoja vastaan. :ahem:
Tosin vähän arveluttavin ajoliikkein - edelleen.Tuskin kukaan enään kehtaa väittää, että Schumi on pettymys? hyvin taistelee papparainen nopeempia autoja vastaan. :ahem:
Sitä mä ainakin odottelen innolla, meinaa ei oo kiva ku historian kirjoissa on FIA:n tekemä mestari, ei ajamalla, vaan politiikalla...Menee vielä Schuminkin ohi heittämällä. Historia uusiksi.
No eihän Schumi enää ole pettymys. Kukaan enää mitään odota.Schumilta loistava kilpailu ja mersu päässyt lähemmäksi kärkeä :thumbup: Vielä sellainen 0.5sek lisää vauhtia niin tapellaan paremmin palkintopallisijoituksista. Tuskin kukaan enään kehtaa väittää, että Schumi on pettymys? hyvin taistelee papparainen nopeempia autoja vastaan. :ahem:
Jos jotakuta vastaan on ok käyttää arveluttavia ajoliikkeitä niin Hamiltonia.Tosin vähän arveluttavin ajoliikkein - edelleen.
Ei tullut penaltia, niin oli laillisia liikkeitä.Tosin vähän arveluttavin ajoliikkein - edelleen.