Alain Prost
Well-known member
Olisi tässä huonomminkin voinut käydä. Itse en tule maksukanavia hankkimaan. Mutta maikkarilla tulevat sentään kisojen parhaat palat uusintana ilmaiskanavalla. Minulle riittää kunnollinen kooste pari tuntia suoran lähetyksen jälkeen, kun sen kerran saa ilmaiseksi. Kyllä itsensä sen aikaa pystyy mediapimennossa pitämään, jotta tulokset eivät ole tiedossa kun koostelähetys alkaa. Jos F1-oikeudet olisi ostettu jonnekin canaalplussalle, niin ilmaiseksi tulisi minuutin pätkä urheiluruudussa. Kun nämä kekkerit joka tapauksessa siirtyvät maksukanaville, niin maikkari on varmasti vähiten huono vaihtoehto. Ja eipä kai minulla ole varaa valittaa muutenkaan, kun ei ole tapana maksella tv-lupaa
Sen sijaan hiukan ihmetyttää maikkarin tapa markkinoida tuotettaan. "Vain miehille" tarkoitettu kanava jolta tulee lisäksi tissejä & isoja moottoreita? Kovin junttimainen asennoituminen, moniko mies haluaa kuulua tuollaiseen kohderyhmään? MAX-Kanava ja formulat on vissiin suunnattu lähinnä ammattikoulun käyneille? (Älköön nyt kukaan vetäkö herneitä nenäänsä, mutta kyllähän tuo tarjottu ohjelmisto vastaa amis-stereotypioita).
Kyllä tämän tilanteen kanssa pystyy elämään, nähdäkseni muut realistiset vaihtoehdot (eli muut maksukanavat) olisivat olleet huonompia kuin tämä maikkarin katsojille tarjoama kokonaisuus, suhteellisen edulliset maksulliset lähetykset tosifaneille ja ilmaiset koosteet sunnuntaiseuraajille.
Sen sijaan hiukan ihmetyttää maikkarin tapa markkinoida tuotettaan. "Vain miehille" tarkoitettu kanava jolta tulee lisäksi tissejä & isoja moottoreita? Kovin junttimainen asennoituminen, moniko mies haluaa kuulua tuollaiseen kohderyhmään? MAX-Kanava ja formulat on vissiin suunnattu lähinnä ammattikoulun käyneille? (Älköön nyt kukaan vetäkö herneitä nenäänsä, mutta kyllähän tuo tarjottu ohjelmisto vastaa amis-stereotypioita).
Kyllä tämän tilanteen kanssa pystyy elämään, nähdäkseni muut realistiset vaihtoehdot (eli muut maksukanavat) olisivat olleet huonompia kuin tämä maikkarin katsojille tarjoama kokonaisuus, suhteellisen edulliset maksulliset lähetykset tosifaneille ja ilmaiset koosteet sunnuntaiseuraajille.