Luckyman
Well-known member
- Liittynyt
- 18.10.2000
- Viestit
- 825
Teknisiä ongelmia. Vähän harmi kun olis ollu Kimin haastattelua ja parin auton esittelyä luvassa.:frown:
Eikös joskus ollu puhetta, että Kimillä oli maikkarin kanssa soppari, mutta maikkari ei enää halunnut jatkaa kun ei oikein kokenut saavansa rahoille vastinetta ja tämän jälkeen tekivät samantyylisen sopparin Heikin kanssa. Että saisivat siis enemmän Heikin haastattelu ym. sälää, niin onkohan vielä voimassa? Voipi olla että markkinat vähän muuttuvat kun Kimi tuli takaisin eikä se Heikki ole se joka "rehellisesti sanottuna" myy Suomessa noita formuloita kansalle.Ei, ei se rupee korpeemaan...muutaman miljoonan vuosituloilla. Toki sama juttu Kimillä ja useimmilla kuskeilla. Meitä taviksia se kyllä korpeaa kun ei työpäivän jälkeen tungeta mikkiä suuhun...vitsi, vitsi...haittaakse?:alppu:
Sieltähän tuli Kekeltä jo kommenttia Lotuksesta ja Ferrarista. Lotuksesta: "Parempi alottaa näin, kuin että puskee päätä seinään, kuten esim. Ferrarilla näyttää olevan tällä hetkellä tilanne".Katsomosta näkee oikee ihan ilmaseksi näitä päivittäisiä testi raportteja:alppu:
hyvä maikkari
http://www.katsomo.fi/?treeId=33002001
Kekellä voi olla inside tietoa Ferrarin tilanteesta:doubtful:Sieltähän tuli Kekeltä jo kommenttia Lotuksesta ja Ferrarista. Lotuksesta: "Parempi alottaa näin, kuin että puskee päätä seinään, kuten esim. Ferrarilla näyttää olevan tällä hetkellä tilanne".
Lähinnä mielenkiintoinen tuo näkemys Ferrarista, toki vasta yksi päivä takana.
No ei kai siinä sen ihmeempää tarvita kuin silmät päähän. Jos grillaa omaa persettä, asiat ei ole ihan mallillaanKekellä voi olla inside tietoa Ferrarin tilanteesta:doubtful:
Noo aika perus lastentauteja ensi testeissä, eikä niinkään pään hakkaamista seinään kuten Keke sanoi...No ei kai siinä sen ihmeempää tarvita kuin silmät päähän. Jos grillaa omaa persettä, asiat ei ole ihan mallillaan
*REPS* Tipahdin täysin ja kahvit lens näytölle.. Voi myös johtua toimiston muuten niin unettavasta ilmapiiristä, mutta tuo kaljuun vertaaminen oli aika loistava veto. Kylhän se niin on että Ferrarin porukka ihmettelee että mistä toi kundi tuli ja miksi se ei aja punasilla.. Ois vaan tosiaan kiva saada radio infoa ferkulta koska kyllä tota Kimin aikaa minkä se veti mediumeilla kylmällä radalla on sielläkin käsitelty + ne ilmeetAi että kun se osais yhtään sitä kunnon unettavaa ammattimaista PR-diibaa niin CLEARia ostais kaljutkin.
Eli ottamalla kullekin kuskille/autolle päivän tai testiviikon paras ja huonoin aika lähtökohdiksi saadaan ehkä jotain hajua eri stinttien asemoitumiseen. Yksinkertaisin kenties jotain todellista informaatiotakin sisältävä taulukko olisi sellainen jossa on paras, keskiarvo ja hitain aika kullekin kuskille.Toisaalta 9 kierroksen stintillä Kimin ka. oli 1:22,5 ja viimenen kierros sadasosien sisään ensimmäisestä. Tuossa 10 kierroksen stintillä (ka. 1.26,4) on ollut aika reilusti enempi bensaa, vanhat kumit tms.
Se lienee varmaa, että Kimi ei ole tänään kruisaillut. Testiohjelmasta ja auton painosta sitten on jo vähän vaikeampi mitään sanoa. Tietty kierrosaikojen heittelyä katsomalla voi päätellä jotain. Huonoimmillaan kulki siis tuollaista 1.26-tahtia, joka tekee parhaan ja huonoimman vedon eroksi ~6 sekunttia. Lienee aika lähellä jo täyden ja tyhjän tankin eroa, kai.
Täytyyhän sielä jonkun miettiä, että mitäs mitäs.Kylhän se niin on että Ferrarin porukka ihmettelee että mistä toi kundi tuli ja miksi se ei aja punasilla.. Ois vaan tosiaan kiva saada radio infoa ferkulta koska kyllä tota Kimin aikaa minkä se veti mediumeilla kylmällä radalla on sielläkin käsitelty + ne ilmeet
Jep. Vaihtoivat KERSsin akut...Noniin. Eli ihmetystä aiheuttanut Kimin pitkä tauko eilen iltapäivällä johtui siis KERSin akkuviasta. TS
Niinhän se BrawnGpkin ajoi koko talvitestin tyhjällä tankilla, jotta saivat vuoden rahoituksen järjestettyä...Mutta toinen asia minkä muistan näistä talvitesteistä on, että näihin EI PIDÄ LUOTTAA YHTÄÄN. Varmasti jonkunnäköinen PR-kikka oli tänään käytössä, jotta Kimi saatiin ajatettua kärkeen.
Niin sitä luultiin. Taisi auto vain olla sen sekan alkuvuodesta nopeampi kuin mikään muu...Niinhän se BrawnGpkin ajoi koko talvitestin tyhjällä tankilla, jotta saivat vuoden rahoituksen järjestettyä...
No olihan se nyt kuitenkin viiden kierroksen stintti, josta aika tuli ekalla nopealla eli ei se mikään normaali yhden kierroksen aika-ajo veto ollut.Heikki Kulta antaa myös ymmärtää että "kuulemansa mukaan" Kimin kierros ei ollut mikään selkeä PR-veto (ei minimaalista määrää bensaa), mutta tietysti jokainen ymmärtää ettei siellä tankki täynnäkään ollut.
Mielenkiinnolla seurataan alkavaa testipäivää.