sammyosammy
Senior Citizen
Aiiivan sama paljonko nopeampi Grosjean on kuin Raikkonen omilla vedoillaan. Itse asiassa, mitä nopeampi, sitä parempi. Todistaisipa vaan, että Lotuksella on potentiaalia (testien perusteella) :thumbup:
Samaa mieltä. Kimi vie sitten tosipaikassa kun viitsii.Aiiivan sama paljonko nopeampi Grosjean on kuin Raikkonen omilla vedoillaan. Itse asiassa, mitä nopeampi, sitä parempi. Todistaisipa vaan, että Lotuksella on potentiaalia (testien perusteella) :thumbup:
Kylmää on joo. Rata on tietenkin varmaan paremmassa kunnossa kuin pari päivää sitten. Hyvältä näyttää kuitenkin Lotuksen vauhti vaikka pitää varovainen näissä arvioissa ollakin testien osalta. Mutta kyllä sen minä nyt jo julistan varmaksi ettei se hitain talli ole. Grosjeankin laittoi kunnon kierrosajan tauluun. Onko Kimi hidas?! Onko Kimin ura ohi?! Onko Kimi kakkoskuski?! Savustaako Ferrari Kimiä ulos Lotukselta?10:10 Air temperature is up to 6 degrees, and the coats - inside at least - are finally off
Eikös se sitten olis jo paremmin mihin Ferrari pystyi aikoinaanSiis eihän Lotus kärjessä taisele eikä todellakaan kummastakaan mestaruudesta. Antaa RBRn ja Vettelin hoitaa homma kotiin. Kimi voittaa SPA.n ja EHKÄ Monacon, siinä on ainoat saumat.
Kyllä se näin yleensä on. Pikkutallit voivat säväyttää aluksi, mutta kehitystyö on isoilla parempaa.Räikkönen saattaa alku kaudesta napata jonkun hyvän sijoituksen, mutta kärkitallien kehittäessä autoja niin Lotus pudonnee kelkasta pois ja Räikkönen tappelee jämäpisteistä... Jäitä hattuun!
Meinasin jo kysyä, että onko tietoa millä kumilla ajoi, mutta siis mediumeilla. Kova aika. :thumbup:Ja Grosjean tykittää 1:18,901! :alppu: Lotus Maailmanmestari 2012!
Ei kai Lotusta ihan "pikkutalliksi" viitsi sanoa.Kyllä se näin yleensä on. Pikkutallit voivat säväyttää aluksi, mutta kehitystyö on isoilla parempaa.
Voisihan juu. Varsinkin kun jousitukset on laitettu uusiks molemmissa päissä. Sitä en nää kyllä mitenkään, että miten se Ferraria auttaisi kauden avauksessa? Jos eivät testeissä saa renkaisiin lämpöä, niin eivät pysty myöskään testaamaan autoa ja sen säätöjä niin kuin pitäisi... Toki renkaat lämpiää paremmin kauden alettua, kun ei ajeta missään alle 10 asteen lämpötiloissa...Voisiko Ferrarilla olla vieläkin perinteinen ongelma, että renkaat eivät lämpene kylmällä ilmalla? Tämä parantaisi lähtöasetelmia, sillä Australiassa on kuuma ja Ferrari pääsisi iskemään siellä puuntakaa.