Heh, no joo. Vertasin vaan viime vuoden pohjalta kun auto oli nopein ensimmäisessä kisassa ja viimeisessä kisassa häntäpäässa.Ei kai Lotusta ihan "pikkutalliksi" viitsi sanoa.
Tarkoitin että tilanne ei ole niin lohduton kuin miltä nyt näyttää. Eikös ausseissa ilma ole 30 astetta lämpimämpi ja rata 50 astetta lämpimämpi.Voisihan juu. Varsinkin kun jousitukset on laitettu uusiks molemmissa päissä. Sitä en nää kyllä mitenkään, että miten se Ferraria auttaisi kauden avauksessa? Jos eivät testeissä saa renkaisiin lämpöä, niin eivät pysty myöskään testaamaan autoa ja sen säätöjä niin kuin pitäisi... Toki renkaat lämpiää paremmin kauden alettua, kun ei ajeta missään alle 10 asteen lämpötiloissa...
Pessimisti sisälläni heräsi. Lotuksen renkaat lämpenevät hyvin. Seuraako tästä kulumisongelma lämpimällä ilmalla?Lotus tykittää 1:18.419
Sama kävi mielessä... No, on niillä varmaan vähemmän bensaakin ja eri ohjelma kuin muilla. Hieman PR:ltä haiskahtaa mutta ei se auto varmaan ihan huonokaan ole.Pessimisti sisälläni heräsi. Lotuksen renkaat lämpenevät hyvin. Seuraako tästä kulumisongelma lämpimällä ilmalla?
Pessimisti sisälläni heräsi. Lotuksen renkaat lämpenevät hyvin. Seuraako tästä kulumisongelma lämpimällä ilmalla?
ed. sivulla oli lainaus Lotuksen tiimin twitter viestistä:Ihan vaan sellanen välikyssäri, että mistä te näette Lotuksen tai muitten tallien renkaiten lämpötilat?
Ei nopea aika mielestäni tarkoita että Lotuksella olisi yhtään kuumemmat renkaat kuin esim. Ferkulla.
Totta. Nyt renkaat ovat kylmät. Oikeassa lämpötilassa Kimi menisi 1.12 -kierrosaikoja!Ihan vaan sellanen välikyssäri, että mistä te näette Lotuksen tai muitten tallien renkaiten lämpötilat?
Ei nopea aika mielestäni tarkoita että Lotuksella olisi yhtään kuumemmat renkaat kuin esim. Ferkulla.
Ihan itse ne Twitterissa kertoo. Ei me voidakaan tietää onko Ferrarilla kuumemmat vai ei, mutta jos radan lämpötila on noin 10astetta ja renkaan lämmöissä ei ole ongelmia, mitä tapahtuu, kun radan lämpötila on esim. 45astettaIhan vaan sellanen välikyssäri, että mistä te näette Lotuksen tai muitten tallien renkaiten lämpötilat?
Ei nopea aika mielestäni tarkoita että Lotuksella olisi yhtään kuumemmat renkaat kuin esim. Ferkulla.
Ihan seuraamalla mitä tietoja antavat paikan päältä, esim. tämä twitterissä. Kuten muutkin sen jo sanoivat.Ihan vaan sellanen välikyssäri, että mistä te näette Lotuksen tai muitten tallien renkaiten lämpötilat?
Näin hehkuttelee O.Saari.Jerezin radan shikaania edeltävässä mutkassa tarkkailemassa. Yritän olla hehkuttamatta liikaa, mutta... Lotus näyttää hyvältä.
mikä oli se yksi talli...venaas..se oli jotain Barwn..ei BRnw..ei.. BrawnNiin... siis en tarkoittanu pahalla.
Ihan veeikeehän näitä testejä on seurailla ja vetää omia johtopäätöksiä.
Eri tallit vaan tekee eri asioita, joku ajaa nopeita kierroksia, toinen vetää suorilla vakionopeussäädin asetettune 200kmh.
Voimasuhteita on vaikea näitten testien perusteella päätellä. Paremman kuvan voimasuhteista saa kun vertailee viimevuoden tuloksia. (eine voimasuhteet nyt niin järisyttävästi muutu kuitenkaan, ellei talliin tule uutta työporukkaa toisesta tallista tai ulkoa)
Nopeeta ja melko tasasta aikaa tulee taas. olisko tällä kertaa jo vähän pitempi veto.Grosjean radalle.
Sekä Button, että Hamilton on kuitenkin vetänyt selkeitä aika-ajo vetoja nopea-hidas-nopea varmaan kuitenkin bensaa riittävästi tankissa, ettei ainakaan ihan kevyenä.On kyllä McLarenkin oudon hidas ollu. Yhtenäkään päivänä ei ole ollut esim. Lotuksen edellä. Ja tämä oli nyt vain ihmettelyä ajan kuluksi, tiedän kyllä testien informaatioarvon.
Tuohon lämpötilaan sen verran, että viileällä kelillähän ne parhaat kierrosajat ajetaan. Ja nythän taitaa olla viileämpää vielä Jerezissä kuin tiistaina?Kimi ajoi sen ajan ekana aamuna kun oli pirun kylmä ja likanen rata. Silti oli aika hieno veto Grosjeanilta. Kyllä saa Kimi tosissaan tapella Romainin kanssa luulisin.