PuoliPöhkö
Well-known member
Kiitos, tämä selvensikin paljon! :thumbup:Ei ne (F1-autot) aja, vaan kuljettajat.
Kiitos, tämä selvensikin paljon! :thumbup:Ei ne (F1-autot) aja, vaan kuljettajat.
Mitä tohon pointtikyssäriin tulee, niin kuljettajien tankit on sopivan täynnä.Kiitos, tämä selvensikin paljon! :thumbup:
Höyryillä mennään ja vasta sen jälkeen tankki täyteen ja odottamaan valojen vaihtumista.Ajavatko ne (F1-kuljettajat) tänä vuonna aika-ajot kilpa-autoilla joiden polttoainesäiliö on lähes tyhjä vai autoilla joissa polttoainesäiliö on lähes täysi?
Meniköhän nyt oikein?
Unohdit videokameran kotiin kiiruhtaessasi Bahrainiin?Ei se nyt ihan entiseen malliin nappaa. En ole vielä nähnyt sekuntiakaan videomateriaalia avausviikonlopusta. Tosin tilanne olisi varmaan sama vaikka suomalaiset ajaisivat Ferrareita.
Tule ensi kesänä 10- tai 7-ottelemaan :thumbup: Tarkoitus on järjestää molemmat.Urheilun seuraaminen muutenkin jäänyt siinä samalla kun turha kansallistunteilu vähentynyt ja loppunut. Enemmän siis seuraan hyviä suorituksia. Tätä nykyä eniten yleisurheilun parista.
Voisin tulla, mutta voi olla muille osanottajille masentava kokemus!Tule ensi kesänä 10- tai 7-ottelemaan :thumbup: Tarkoitus on järjestää molemmat.
Kyllä minä sinut keihäässä päihitän.Voisin tulla, mutta voi olla muille osanottajille masentava kokemus!
No way. Heittolajit ja hypyt (räjähtävä voima) on mun vahvin alue. Piiritason heittäjä olin nuorempana.Kyllä minä sinut keihäässä päihitän.
No hitto. Tuo on suhteessa minun vahvin laji (nykyään liikaa massaa korkeuteen). Ensi kesänä minun pitäisi olla varmassa 40 metrin kunnossa. Äkkinäisestä voi kuulostaa vähältä, mutta jos ei ole lajia harrastanut, niin tuohon ei pelkällä voimalla kiskaise. Millä tasolla olet? Seivästäkään en ole moneen vuoteen kokeillut. Ollaan korvattu turvallisemmilla lajeilla.No way. Heittolajit ja hypyt (räjähtävä voima) on mun vahvin alue. Piiritason heittäjä olin nuorempana.
Tästä on hyvä lyödä veto!
En oo heittäny varmaan 15 vuoteen. Mieli on tehny käydä Eltsussa kokeileen ja vissiin pitääkin jos kisaankin joutuu...No hitto. Tuo on suhteessa minun vahvin laji (nykyään liikaa massaa korkeuteen). Ensi kesänä minun pitäisi olla varmassa 40 metrin kunnossa. Äkkinäisestä voi kuulostaa vähältä, mutta jos ei ole lajia harrastanut, niin tuohon ei pelkällä voimalla kiskaise. Millä tasolla olet? Seivästäkään en ole moneen vuoteen kokeillut. Ollaan korvattu turvallisemmilla lajeilla.
Minulla on oma keihäs varastossa, voisin nurmikentällä tuossa lähistöllä käydä säännöllisesti treenaamassa samalla kun koiraa käyttää metsikössä...
Käy kokeilemassa tai jos ajelet tästä ohi, niin otetaan mun Polanik matkaan ja kentälle. Kiekkokin löytyy. Korkeutta hyppäsin lukiossa viisi senttiä vajaa oman pituuden. Seipäässä ennätys jäi 295 senttiin.En oo heittäny varmaan 15 vuoteen. Mieli on tehny käydä Eltsussa kokeileen ja vissiin pitääkin jos kisaankin joutuu...
Mulle pahin on korkeushyppy, ei ominaisuuksien puolesta, mutta on pahemman luokan rimakauhu. Kerran tullu niskoilleni alumiinisen kolmioriman kolhiessa pään ja taidossa kerran bäksyn (voltti taaksepäin) suoraan tatamiin. Päälleni. Eli joutusin hyppään kekkosta.
Ehtiikö tallisi mukaan Euroopan osakilpailuihin mennessä?Mielummin mä tallia tänään rakensin kuin katselin kisaa telkkarista.
Ja rakensinkin.
Liekö Kekkeroosin poika pärjännyt kisassa. Mene ja tiedä.
Kiinnostaa yllättävänkin paljon. Kuningas Fernando Ferrarilla on varsin oiva yhdistelmä. Myös Heikin sompailu paskassa mutta (ilmeisesti) kehittyvässä tallissa on mielestäni tuiki mielenkiintoista. Ja onhan tuossa kaikkea muutakin jännää.Jänskättääkö kauden alku pätkääkään, vai onko ihan yhdentekevää pöristelyä, kun ainut aitosuomalainenki on paskassa tallissa?
Itteä kiinnostaa yllättävän paljonki, vaikka ei likikään siinä määrin, kuin vaikkapa kauden -94 tai -98 alla.
Kysymys siis vapaan hahmoille, kun noita f1-alueen tyyppejä se varmaankin kiinnostaa.
Mun sauna ei ehdi, vaikka sitä naputtelin kovasti kisan aikana.Ehtiikö tallisi mukaan Euroopan osakilpailuihin mennessä?
Samaa mieltä kanssasi olen.Kiinnostaa yllättävänkin paljon. Kuningas Fernando Ferrarilla on varsin oiva yhdistelmä. Myös Heikin sompailu paskassa mutta (ilmeisesti) kehittyvässä tallissa on mielestäni tuiki mielenkiintoista. Ja onhan tuossa kaikkea muutakin jännää.