Formula 1 -kysymys

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ajavatko ne (F1-kuljettajat) tänä vuonna aika-ajot kilpa-autoilla joiden polttoainesäiliö on lähes tyhjä vai autoilla joissa polttoainesäiliö on lähes täysi?

Meniköhän nyt oikein?

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Ajavatko ne (F1-kuljettajat) tänä vuonna aika-ajot kilpa-autoilla joiden polttoainesäiliö on lähes tyhjä vai autoilla joissa polttoainesäiliö on lähes täysi?

Meniköhän nyt oikein?
Höyryillä mennään ja vasta sen jälkeen tankki täyteen ja odottamaan valojen vaihtumista.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Ei se nyt ihan entiseen malliin nappaa. En ole vielä nähnyt sekuntiakaan videomateriaalia avausviikonlopusta. Tosin tilanne olisi varmaan sama vaikka suomalaiset ajaisivat Ferrareita.

Knoukka

Well-known member
Urheilun seuraaminen muutenkin jäänyt siinä samalla kun turha kansallistunteilu vähentynyt ja loppunut. Enemmän siis seuraan hyviä suorituksia. Tätä nykyä eniten yleisurheilun parista.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Urheilun seuraaminen muutenkin jäänyt siinä samalla kun turha kansallistunteilu vähentynyt ja loppunut. Enemmän siis seuraan hyviä suorituksia. Tätä nykyä eniten yleisurheilun parista.
Tule ensi kesänä 10- tai 7-ottelemaan :thumbup: Tarkoitus on järjestää molemmat.

Knoukka

Well-known member
Kyllä minä sinut keihäässä päihitän.
No way. Heittolajit ja hypyt (räjähtävä voima) on mun vahvin alue. Piiritason heittäjä olin nuorempana.

Tästä on hyvä lyödä veto!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
No way. Heittolajit ja hypyt (räjähtävä voima) on mun vahvin alue. Piiritason heittäjä olin nuorempana.

Tästä on hyvä lyödä veto!
No hitto. Tuo on suhteessa minun vahvin laji (nykyään liikaa massaa korkeuteen). Ensi kesänä minun pitäisi olla varmassa 40 metrin kunnossa. Äkkinäisestä voi kuulostaa vähältä, mutta jos ei ole lajia harrastanut, niin tuohon ei pelkällä voimalla kiskaise. Millä tasolla olet? Seivästäkään en ole moneen vuoteen kokeillut. Ollaan korvattu turvallisemmilla lajeilla.

Minulla on oma keihäs varastossa, voisin nurmikentällä tuossa lähistöllä käydä säännöllisesti treenaamassa samalla kun koiraa käyttää metsikössä...

Knoukka

Well-known member
No hitto. Tuo on suhteessa minun vahvin laji (nykyään liikaa massaa korkeuteen). Ensi kesänä minun pitäisi olla varmassa 40 metrin kunnossa. Äkkinäisestä voi kuulostaa vähältä, mutta jos ei ole lajia harrastanut, niin tuohon ei pelkällä voimalla kiskaise. Millä tasolla olet? Seivästäkään en ole moneen vuoteen kokeillut. Ollaan korvattu turvallisemmilla lajeilla.

Minulla on oma keihäs varastossa, voisin nurmikentällä tuossa lähistöllä käydä säännöllisesti treenaamassa samalla kun koiraa käyttää metsikössä...
En oo heittäny varmaan 15 vuoteen. Mieli on tehny käydä Eltsussa kokeileen ja vissiin pitääkin jos kisaankin joutuu...

Mulle pahin on korkeushyppy, ei ominaisuuksien puolesta, mutta on pahemman luokan rimakauhu. Kerran tullu niskoilleni alumiinisen kolmioriman kolhiessa pään ja taidossa kerran bäksyn (voltti taaksepäin) suoraan tatamiin. Päälleni. Eli joutusin hyppään kekkosta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
En oo heittäny varmaan 15 vuoteen. Mieli on tehny käydä Eltsussa kokeileen ja vissiin pitääkin jos kisaankin joutuu...

Mulle pahin on korkeushyppy, ei ominaisuuksien puolesta, mutta on pahemman luokan rimakauhu. Kerran tullu niskoilleni alumiinisen kolmioriman kolhiessa pään ja taidossa kerran bäksyn (voltti taaksepäin) suoraan tatamiin. Päälleni. Eli joutusin hyppään kekkosta.
Käy kokeilemassa tai jos ajelet tästä ohi, niin otetaan mun Polanik matkaan ja kentälle. Kiekkokin löytyy. Korkeutta hyppäsin lukiossa viisi senttiä vajaa oman pituuden. Seipäässä ennätys jäi 295 senttiin.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Jänskättääkö kauden alku pätkääkään, vai onko ihan yhdentekevää pöristelyä, kun ainut aitosuomalainenki on paskassa tallissa?

Itteä kiinnostaa yllättävän paljonki, vaikka ei likikään siinä määrin, kuin vaikkapa kauden -94 tai -98 alla.

Kysymys siis vapaan hahmoille, kun noita f1-alueen tyyppejä se varmaankin kiinnostaa.
Kiinnostaa yllättävänkin paljon. Kuningas Fernando Ferrarilla on varsin oiva yhdistelmä. Myös Heikin sompailu paskassa mutta (ilmeisesti) kehittyvässä tallissa on mielestäni tuiki mielenkiintoista. Ja onhan tuossa kaikkea muutakin jännää.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kiinnostaa yllättävänkin paljon. Kuningas Fernando Ferrarilla on varsin oiva yhdistelmä. Myös Heikin sompailu paskassa mutta (ilmeisesti) kehittyvässä tallissa on mielestäni tuiki mielenkiintoista. Ja onhan tuossa kaikkea muutakin jännää.
Samaa mieltä kanssasi olen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.