Formula 1 - Saksa: Kisan liveseuranta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

-Teme-

Vormulaattori
Sijainti
F1-fanikatsomo
Tänään kun Vettelillä ei ole mahkuja voittoon ilman onnea, tai muiden epäonnea, niin nykyinen järjestys Hamilton - Alonso - Webber on paras järjestys Vettelin kannalta
Webber -75
Alonso -84
Hamilton -80

öö ruz

Speed for ever
Ottiko Heikki ne kovat renkaat alle? Toki ilman turva-autoa ihan sama.

IWE

Well-known member
Kuten Alonsokin ajoi alussa pihalle. Jarruongelma kumminkin on. Ei se hyvin silti ole ajanut, mutta tällä hetkellä vastustajat saamassa hurjat 5 pistettä kiinni.
Toinen tosin osui johonkin kosteaan spottiin radalla (pariinkin kertaan) ja toiselle ei vain riitä radassa leveys.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Sinäkin kannatat Alonsoa pelkästään siksi vissiin kun oletat, että kaikki muut vihaa sitä ja haluat olla erilainen?
Minä ainakin olen kannattanut Alonso siks vain kun hän on ollut suosikki jo usean vuoden ajan, enkä sen takia että haluaisin olla erilainen, sillä jo ennen tänne foorumille tuloa kannatin miestä. Avauskaudella jo katsoin hänen suorituksiaan, mutta otin suosikiksi 03.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Minä ainakin olen kannattanut Alonso siks vain kun hän on ollut suosikki jo usean vuoden ajan, enkä sen takia että haluaisin olla erilainen, sillä jo ennen tänne foorumille tuloa kannatin miestä. Avauskaudella jo katsoin hänen suorituksiaan, mutta otin suosikiksi 03.
Otappa lisempää :alppu:

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Mutta Sinulta ei tule ylinaivia scheissea näppiksiltäsi :thumbup:

Automenu

Well-known member
Mutta Sinulta ei tule ylinaivia scheissea näppiksiltäsi :thumbup:
Kyllä, vaikka kurski on fanipoikien fanipoika ja kaikki sen tietää, niin kaveri on sentään maan pinnalla. Kyllähän tuota kuittia saa kaveri kestää täällä, mutta ihan hyvin kestää :thumbup:

mm2006

Well-known member
No kerro edes yksi esimerkki Saaren Vettel-fanituksista tässä kisassa. Sanoithan että on ''huvittavaa kuunnella'' Saaren Vettel-fanitusta ja Salon Alonso-fanitusta samaan aikaan.
Ensinnäkin en puhu ainoastaan tästä kisasta. Saari on sen tainnut itsekin noin tuhannesti sanoa, että tässä pistetilanteessa pitää Vettelille toivoa pientä epäonnea, että sarja säilyisi jännittävänä loppuun saakka. "Normaali" tilanteessa Saaren Vettel fanitus on mielestäni helppo huomata, mutta ei - minulla ei ole mitään yksittäisiä esimerkkejä mielessäni, sillä A) Saari ei ole koskaan suoraan mitään myöntänyt vaikka lauseiden välistä fanituksen mielestäni huomaakin ja B) En Saaren sanomisia muutenkaan sanasta sanaa muista, eikä ole mielestäni tarvettakaan. Edelleenkin sinä saat olla eri mieltä ja anna sinäkin minun olla eri mieltä.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kyllä, vaikka kurski on fanipoikien fanipoika ja kaikki sen tietää, niin kaveri on sentään maan pinnalla. Kyllähän tuota kuittia saa kaveri kestää täällä, mutta ihan hyvin kestää :thumbup:
Kyllä tässä ihan hyvin kuittailut kestetään.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.