sammyosammy
Senior Citizen
Prse, SC olis ollut kiva
Toinen tosin osui johonkin kosteaan spottiin radalla (pariinkin kertaan) ja toiselle ei vain riitä radassa leveys.Kuten Alonsokin ajoi alussa pihalle. Jarruongelma kumminkin on. Ei se hyvin silti ole ajanut, mutta tällä hetkellä vastustajat saamassa hurjat 5 pistettä kiinni.
Ei.Ottiko Heikki ne kovat renkaat alle? Toki ilman turva-autoa ihan sama.
Minä ainakin olen kannattanut Alonso siks vain kun hän on ollut suosikki jo usean vuoden ajan, enkä sen takia että haluaisin olla erilainen, sillä jo ennen tänne foorumille tuloa kannatin miestä. Avauskaudella jo katsoin hänen suorituksiaan, mutta otin suosikiksi 03.Sinäkin kannatat Alonsoa pelkästään siksi vissiin kun oletat, että kaikki muut vihaa sitä ja haluat olla erilainen?
Otappa lisempää :alppu:Minä ainakin olen kannattanut Alonso siks vain kun hän on ollut suosikki jo usean vuoden ajan, enkä sen takia että haluaisin olla erilainen, sillä jo ennen tänne foorumille tuloa kannatin miestä. Avauskaudella jo katsoin hänen suorituksiaan, mutta otin suosikiksi 03.
Mutta Sinulta ei tule ylinaivia scheissea näppiksiltäsi :thumbup:Minä ainakin olen kannattanut Alonso siks vain kun hän on ollut suosikki jo usean vuoden ajan, enkä sen takia että haluaisin olla erilainen, sillä jo ennen tänne foorumille tuloa kannatin miestä. Avauskaudella jo katsoin hänen suorituksiaan, mutta otin suosikiksi 03.
Ei se aina lähe. Ja onhan sillä sadekelin säädöt tai jotai kompromissii säätöjen osalta, kun odottelivat sitä vettä.Seb ei oikein vakuuta tänään
Noo niimutku kaikki johtuu vaan jarruista!!Seb ei oikein vakuuta tänään
Kyllä, vaikka kurski on fanipoikien fanipoika ja kaikki sen tietää, niin kaveri on sentään maan pinnalla. Kyllähän tuota kuittia saa kaveri kestää täällä, mutta ihan hyvin kestää :thumbup:Mutta Sinulta ei tule ylinaivia scheissea näppiksiltäsi :thumbup:
Sillä on takajarrujen kanssa ongelmia. Tiimiradiosta kuultua tämä. Yllättävän hyvin ajaa, kun ei jarrut kunnolla pelitä.Eipä Vettel nyt oikein vakuuta, kun joutuu kilpaa ajamaan...
Varsinkin kun juuri totesivat jarrujen olevan ok. Varmaan vain balanssi ja sen myötä lämpötilat olleet p*rseellään. Vai menikö minulta jotain ohi?Noo niimutku kaikki johtuu vaan jarruista!!
Heh :tongue:Sillä on takajarrujen kanssa ongelmia. Tiimiradiosta kuultua tämä. Yllättävän hyvin ajaa, kun ei jarrut kunnolla pelitä.
Ensinnäkin en puhu ainoastaan tästä kisasta. Saari on sen tainnut itsekin noin tuhannesti sanoa, että tässä pistetilanteessa pitää Vettelille toivoa pientä epäonnea, että sarja säilyisi jännittävänä loppuun saakka. "Normaali" tilanteessa Saaren Vettel fanitus on mielestäni helppo huomata, mutta ei - minulla ei ole mitään yksittäisiä esimerkkejä mielessäni, sillä A) Saari ei ole koskaan suoraan mitään myöntänyt vaikka lauseiden välistä fanituksen mielestäni huomaakin ja B) En Saaren sanomisia muutenkaan sanasta sanaa muista, eikä ole mielestäni tarvettakaan. Edelleenkin sinä saat olla eri mieltä ja anna sinäkin minun olla eri mieltä.No kerro edes yksi esimerkki Saaren Vettel-fanituksista tässä kisassa. Sanoithan että on ''huvittavaa kuunnella'' Saaren Vettel-fanitusta ja Salon Alonso-fanitusta samaan aikaan.
Kyllä tässä ihan hyvin kuittailut kestetään.Kyllä, vaikka kurski on fanipoikien fanipoika ja kaikki sen tietää, niin kaveri on sentään maan pinnalla. Kyllähän tuota kuittia saa kaveri kestää täällä, mutta ihan hyvin kestää :thumbup: