Miss Piggy
Schufosa
Voi olla, että pystyy, mutta mä en ainakaan pysty kattomaan ilman kyyneliä koko Schumia.Janne A. sanoi:Pystyyköhän shumi kisan jälkeen sanomaan mitään ilman kyyneliä...
Voi olla, että pystyy, mutta mä en ainakaan pysty kattomaan ilman kyyneliä koko Schumia.Janne A. sanoi:Pystyyköhän shumi kisan jälkeen sanomaan mitään ilman kyyneliä...
Katos täältäRapu-70 sanoi:Moderaattoreille: koska ajattelitte bännätä tämä Azain? Alkaa olla melko harmillista seurata näitä keskusteluja kun yksi nimimerkki terrorisoi lähes kaikkia toikkeja toistamalla samaa liturgiaa.
Kyllä, pyydän anteeksi virhettäniZeiar sanoi:Tarkoitat varmaan misukkaa.
On Häkkisellä huikeita temppuja taskussaan.:ahem: Imola, Spa, Suzukan startti, ...azai sanoi:Sekin on näkemys kysymys, jonka jokainen näkee erilailla, turha tuostakaan mitään väittelyä käydä on kun kumpikaan ei ole ollut radalla yhtäaikaa kilpailemassa keskenään. Piste. Räikkönen ei ikinä minun silmissä ole tehnyt mitään ällistyttävää temppua kuten Häkkinen Imolassa 99 aika-ajoissa.
Jaa, mun mielestä Kimin ajaessa Snautserilla Häkä ajoi Laarenia.Ronttu sanoi:Ei näitä herroja kyllä voi mitenkään verrata toisiinsa kun eivät ole kilpailleet samaan aikaan ja autotkin ovat tyystin erilaisia olleet Häkkisen ja Räikkösen aikana. Häkkinen oli mahtava ja tuli kyllä tyhjä olo kun hän aikoinaan lopetti. No, nyt kuitenkin on Kimin ja Heikin aika:thumbup:
Ei vaan ihan lapsellisen provosoinnin vuoksi. Jos omissa viesteissä ei ole muuta sisältöä kuin yhden kuskin jatkuva haukkuminen niin mitä sellaisella hahmolla tekee? EI MITÄÄN!reason sanoi:Jos et kannata Kimiä niin bänni päälle vaan.....:thumbup:
No niin... Mika oli muuttuvissa oloissa heikompi kuin Kimi, mutta jos alusta asti satoi niin aika nopea Mika oli... Koskas Mika oli Davidin säätöjen varassa? Niillähän oli ihan erilainen ajotyylikin niin tuskin Mika niistä mitään hyötyä sai.Moe Szyslak sanoi:Millä perustelen Kimin paremmuutta on sadekelintaidot sekä set up:ien saaminen paremmin hollille kuin Häkä aikoinaan, joka oli välillä aivan Cuution säätöjen varassa.
Kyllä kyllä..ei jaksa näistä nahistella. Mun mielestä Häkä ja Kimi on kovia ja toivon että Heikkikin on. Tarkoitan tolla sitä ja varmaa tiedät kun täällä nyt on ollut puhetta et Häkä on ollu paras ni ei sitä nyt oikee voi vertailla Kimiä ja Häkää toisiinsa ku ajoivat hieman eri kalustolla ja muutenkin turhaa tää vertailu ku autosta nää hommat on myös yllättävän paljon kiinni. Tosin tähdet on tähtiä ja ne kyllä huomataan ja ne yleensä pääsee loppujen lopuks hyviin talleihin mutta kaikille ei vaan paikat aina riitä ja tuuriakin tarvitaan yleensäkkin että nousee F1 sarjaan. Jepaa! Hyvää kisaa kaikille! tuntuupas aika pitkältäMoe Szyslak sanoi:Jaa, mun mielestä Kimin ajaessa Snautserilla Häkä ajoi Laarenia.
Monesti oli Häkä niin eksyssissä säätöjen kanssa että joutui lopulta kopsaamaan Taavin säädöt. On ihan itsekin monta kertaa asian myöntänyt.:ahem:patriot sanoi:No niin... Mika oli muuttuvissa oloissa heikompi kuin Kimi, mutta jos alusta asti satoi niin aika nopea Mika oli... Koskas Mika oli Davidin säätöjen varassa? Niillähän oli ihan erilainen ajotyylikin niin tuskin Mika niistä mitään hyötyä sai.
Silverstonen 2004 aika-ajoissa Kimi ällistytti minua enemmän kuin kukaan sitten Sennan. Ja Senna pystyi samaan vain parhaimmillaan, ei aina.azai sanoi:Räikkönen ei ikinä minun silmissä ole tehnyt mitään ällistyttävää temppua kuten Häkkinen Imolassa 99 aika-ajoissa.
Toivoisin että mode puoli toimisi ja ymmärtäisi viimein siirtää tämän offtopicin jo ihan muualle osastolle. Tilanne lähti käyntiin eriävästä mielipiteestäni, jolla sain päälle n.10 käyttäjää + vihat muilta Kimifoseilta, ja tilannetta keskustellessa asiaa on käsitelty aivan liikaa ja eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä levitti asian 2006 myllyt keskusteluun. Ei minuakaan kiinnosta mitään ylipitkiä offtopicceja tehdä mutta jos toinen osapuoli käy päälle niin loppua ei näy ellei modet viimein lopeta tätä offtopic keskustelua. Minun puolesta Räikkönen ajakoon vaikka Toro Rossoa ja voittakoon 10 mestaruutta, ei paljoa muuta minun näkökulmia kuljettajista.reason sanoi:Jos et kannata Kimiä niin bänni päälle vaan.....:thumbup:
Calvinkin ymmärtää pointtinicalvin sanoi:Nämä ovat vain omia mielipiteitäni, azailla on arvatenkin hyvin erilaiset mielipiteet, jotka suosivat erästä nimeltä mainitsematonta kuljettajaa.
Kuinka olisi Monza 05? Täydellä tankilla paaluaika. Jos suhteuttaa Mikan Imola-tekoa tallikaverin aikaan niin ei se lopulta kovin ihmeellinen olekkaan(0,3sek nopeampi), itseasiassa Mika teki paljon kovemman teon pari viikkoa myöhemmin Monacon aika-ajoissa.azai sanoi:Sekin on näkemys kysymys, jonka jokainen näkee erilailla, turha tuostakaan mitään väittelyä käydä on kun kumpikaan ei ole ollut radalla yhtäaikaa kilpailemassa keskenään. Piste. Räikkönen ei ikinä minun silmissä ole tehnyt mitään ällistyttävää temppua kuten Häkkinen Imolassa 99 aika-ajoissa.
McLaren henkeen ja vereen?azai sanoi:Calvinkin ymmärtää pointtini
Kuten edellä mainitsin ettei itselläni ei ole mitään halua jatkaa tätä keskustelua näkökulmista, mutta ilmeisesti patriot haluaa tätä edelleen. Turhaan minua syytätte jos patriot haluaa levittää tätä juttua lisää. Antakaa banni hänelle enemmin kuin minulle.patriot sanoi:McLaren henkeen ja vereen?
Ihan kysyin vaan kun ei pointtisi avautunut. Sorry!azai sanoi:Kuten edellä mainitsin ettei itselläni ei ole mitään halua jatkaa tätä keskustelua näkökulmista, mutta ilmeisesti patriot haluaa tätä edelleen. Turhaan minua syytätte jos patriot haluaa levittää tätä juttua lisää. Antakaa banni hänelle enemmin kuin minulle.