Lapsellinen? Jos tarkastellaan Kimifosien omaa toimintaa muiden kilpailijoiden arvostamiseen nähden, niin lapsellisuus löytyy teistä itsestä. "Kulmakarva" "Homohyppy"
Minkäs teet jos Kimi ei tunnu samalta hyvältä kuskilta kuin Häkä tai Kovalainen? Ei Häkän aikana kaikki pitäneet Salosta tai päinvastoin.
Miksi Kimin suosimattomuudesta pitäisi rangaista? Puhdasta lapsellisuutta teiltä!
Se miksi Kimi ei minua kiinnosta johtuu aivan muista syistä kuin ininästä, toki onhan väärin puhua Kimin keskeneräisestä äänenmurroksesta, mutta se ei ole ainut syy mikä Kimissä ärsyttää. Syytä minun ei tarvitse kertoa, sillä turhaan sitä kieroutuneelle lapselliselle fanille on selittää. Itse olet säälittävä ja lapsellinen jos et hyväksy muiden näkökantoja kuljettajista, ei kaikkien tarvitse Kimiä kannustaa. Väitän että en ole ainut tällä foorumilla jonka asian näkee näin.
EDIT: Observer, käytä sitä oppimaasi lukutaitoa, tarkista mitä olen kirjoittanut (
linkki) ja sisäistä asia. Kyseessä ei ollut Fernando Alonso, vaan HEIKKI KOVALAINEN!