Niinpä...ja Hondan vauhti ollut hyvää männä kisoissa vain ja ainoastaan harjoituksissa.Törni sanoi:Vauhdin hyvyydestä ei nyt paljoa voi sanoa. Melkein kaikki kisakuskit jotka radalla yleensä kävivät, ajoivat 4 - 5 kierrosta. Osa jätti homman kokonaan väliin. Ajot olivat lähinnä tarkastuskierroksia.
ctrl-c ctrl-vGhost_Glove sanoi::eek!:
FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 2006 ???
:jaska:
Ei sit esim. Saksan GP käynyt otsikoks?
Ihan vaan, että esim. searchilla voi olla vähän nahee ettiä tätä topikkia jos niin joku haluaa joskus... Mun mielestä tän 'kuka keksii monimutkasimman kisa topikin otsikon' kisan vois jo lopettaa...
Ei muuta, jatkakaa...
Joo näin on... Ja varmaan sit myös muillakin käytössä..Bobakki sanoi:Jahah, kulisseissa tapahtuu. FIA:n kieltämät massaiskunvaimentimet onkin aamun katsastuksessa hyväksytty ja täten ainakin Renault'lla käytössä.
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=36799
:ahem:Ghost_Glove sanoi:Mun mielestä tän 'kuka keksii monimutkasimman kisa topikin otsikon' kisan vois jo lopettaa...
Mun mielestä tän toisten viesteihin pelkillä hymiöillä vastaamisen vois lopettaa.Törni sanoi::ahem:
Bobakki sanoi:Mun mielestä tän toisten viesteihin pelkillä hymiöillä vastaamisen vois lopettaa.
:nope:Bobakki sanoi:Mun mielestä tän toisten viesteihin pelkillä hymiöillä vastaamisen vois lopettaa.
Niin eikös ton nimen oo "keksinyt" tän GP:n järjestäjä, eikä kukaan forumilainen. Toihan on Saksan GP:n virallinen nimi.Ghost_Glove sanoi::eek!:
FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 2006 ???
:jaska:
Mun mielestä tän 'kuka keksii monimutkasimman kisa topikin otsikon' kisan vois jo lopettaa...
Jos viesti on turha, miksi edes vastata?DFiaA sanoi::nope:
Sepä tässä ihmetyttää. Taas yksi.vmjs sanoi:Jos viesti on turha, miksi edes vastata?
Elikkä.. kisan jury sanoo, että käyttäkää vaan. Sitten kisan jälkeen FIA tulee ja bannaa nuo vaikka saivat luvan tuon käyttöön.. järjetöntä..järjetöntä.reason sanoi:Ketään ei varmaan kiinnosta, että FIA ( eli Fiarrari ) saattaa kyseenalaistaa omien tuomariensa (!!!) toiminnan kisan jälkeen ja hylätä dämmperien käyttäjät, eli Renun. http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=28801
On tosiaan Ferrarin loppukiri alkanu joka rintamalla.......
No mix suomalaisella foorumilla ei voisi käyttää niitä suomenkielisiä nimiä, joita Suomessa näistä tapahtumista yleisesti käytetään, kuten tähän asti pääsääntöisesti on tehty? Vai onko nuo viralliset ulkomaankieliset nimet jotenkin hienompia?reason sanoi:Niin eikös ton nimen oo "keksinyt" tän GP:n järjestäjä, eikä kukaan forumilainen. Toihan on Saksan GP:n virallinen nimi.