25e/kk saisit huonolaatuisen nettistriimin josta voit katsoa formuloita ja pesäpalloa. Kannattaa vielä harkita.Nää tulee tänäkin vuonna ilmeisesti jotain väsyneiltä maksukanavilta?
Ei jatkoon.
25e/kk saisit huonolaatuisen nettistriimin josta voit katsoa formuloita ja pesäpalloa. Kannattaa vielä harkita.Nää tulee tänäkin vuonna ilmeisesti jotain väsyneiltä maksukanavilta?
Ei jatkoon.
Kunhan Ferrari vielä paljastaa kisavauhtinsa, NIIN AIJJAIJAJI!!En tiedä oliko tuossa mikä idea, että Kimi myös ajeli vain kovemmilla renkailla, toisin kuin muut. KUNHAN PISTÄÄ PEHMEÄMMÄT ALLE, NIIN AIJJAIJAJI!!
Vedettäis lotolla vielä per kuski tosta jotku per kisa. Ja vois olla sekapareja esim oikee etu semivitunkova ja vasen vähähelvetinpehmee.Miksei renkaat voi olla joka viikonloppu pehmeämpi ja kovempi (siis olivat seokset sitten mitkä tahansa) ? Ei noita tule ulkoa opeteltua niin on aina ihan osmona kun ne puhuu megasoftista, supersoftista, softsoftista, semisoftista ja semimegasoftsoftista.
Hullu.25e/kk saisit huonolaatuisen nettistriimin josta voit katsoa formuloita ja pesäpalloa. Kannattaa vielä harkita.
Claire voisi auttaa. Muuten kutsuu Formula E tai WEC:Se taitaa olla Valtterilla syytä alkaa hakee jo ens kaudeks uutta tallia. :dunno:
Melkoinen yleistys.Eihän nyt yhdessä vuodessa mitään opita Suomessa.
Hullu.Hullu.
Tuolla hinnalla saa tukevan* omistusosuuden Nokia Oyj:stä vaikka joka kuukausi.
*) 1 Nokian osake maksaa alle vitosen.
Kun yksi Nokian osake maksaa enemmän kuin kuukauden katseluoikeus, ryhdyn harkitsemaan asiaa.
Mä katsoin hd:na telkkarin kautta cmorea. Toimi ihan hyvin.25e/kk saisit huonolaatuisen nettistriimin josta voit katsoa formuloita ja pesäpalloa. Kannattaa vielä harkita.
Enpä oo ennenkään antanut totuuden pilata hyviä tarinoita. Joten.Mä katsoin hd:na telkkarin kautta cmorea. Toimi ihan hyvin.
Mä olen tehnyt siedätyshoitoa lähes joka päivä autojen julkistusten jälkeen. Toimii.On toki tottunut kaikkiin muihinkin muutoksiin, kuten kapeaan takasiipeen joka näytti aluksi pelkältä vitsiltä.
Ja vieläpä ilmaiseski.Enpä oo ennenkään antanut totuuden pilata hyviä tarinoita. Joten.
Katos vaan. Mä oon näemmä nähnyt 50 % kausista. Ensimmäiset 34 jäi väliin mutta seuraavat 34 on tsekattu tarkoinJohan tässä on tullut seurattua enempi ja vähempi 1/3 kaikista F1-kausista, vaikka sarja alkoi joskus liitukaudella. Rosberg oli ensimmäinen itseäni nuorempi teinisuhari. En urastaan uskonut tulevan oikein mitään.
Mulla on Nokia 8. Ihan pätevän oloinen kampe, mitä tässä tovin käyttänyt.Hullu.
En omista kumpaakaan. Katseluoikeutta tai Nokiaa.
Mulla voisi olla hyviä tarinoita - enkä nyt puhu tosi kanarioistaEnpä oo ennenkään antanut totuuden pilata hyviä tarinoita. Joten.
Mulla neljä Nokiaa auton alla, yksi pari naulakossa ja yksi vitonen pöydällä. Ihan ok.Mulla on Nokia 8. Ihan pätevän oloinen kampe, mitä tässä tovin käyttänyt.