Formula 1 Vapaan liveseuranta

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7519
Noh, se sentään tarjosi Bottakselle mahdollisuuden voittoon ja jännitystä kisaan.
Melkein paremmat mahdollisuudet olisi voinut olla ilman, koska ajoi Vettelin kiinni ennen ekaa turva-autoa. Ei tossa ollut vanhoilla mediumeilla mitään tehtävissä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Nolontonin lausunnoista voisi päätellä, että hänen mielestään Ferrari ajoi tahallaan hänen päälleen.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5735
Vähän ihmettelen ettei kumpikaan, Kimi tai Vettel, sanonut suoria sanoja noille toimittajien idioottimaisille kysymyksille. Molemmat ovat sitä kuitenkin aika paljonkin ennen tehnyt. Aikasemmin tällä kaudellakin Vettel tylytti minuutin toimittajaa kun tämä kysyi tyhmän kysymyksen.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vähän ihmettelen ettei kumpikaan, Kimi tai Vettel, sanonut suoria sanoja noille toimittajien idioottimaisille kysymyksille. Molemmat ovat sitä kuitenkin aika paljonkin ennen tehnyt. Aikasemmin tällä kaudellakin Vettel tylytti minuutin toimittajaa kun tämä kysyi tyhmän kysymyksen.
Mun mielestä Sebin ja Kimin asialinjalla pysyminen oli paras tapa suhtautua noihin naurettaviin syytöksiin.
 

Pede

Well-known member
Liittynyt
1.2.2018
Viestit
54
Lähes rikkonaisella autolla toiseksi, onse Hämis mestari.
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7519
Leclerc onkin suomalainen. Torille.

Formula ykkösten Sauber-tallissa ajava Charles Leclercillä on yhteys Suomeen. Hänellä on suomalaisia sukulaisia.

Leclercin isän sisko on suomalainen.

– Hän asuu Helsingissä, isälläni on eri äiti kuin hänellä. Serkuillani on siis eri isoäiti kuin minulla, Leclerc sanoi C Moren haastattelussa.

Mies ei ole koskaan käynyt Suomessa, mutta toiveissa on, että hän pääsisi vierailemaan maassa lähiaikoina.

– Teen töitä matkan eteen, haluaisin todella vierailla Suomessa, Leclerc kertoo.

Leclercillä ei ole hirveästi tietoa siitä, millainen maa Suomi on.

– Kaikki kertovat minulle aina, että siellä on aina kylmä. Serkkuni aina toteavat, kun tulevat käymään, että täällä on niin lämmin. He rakastavat asua Suomessa, ja rakastavat Helsinkiä, joka on mahtava kaupunki. Rehellisesti sanoen, minun täytyy ensin vierailla siellä. Sen jälkeen osaan vastata paremmin, Leclerc sanoo.
 
Ylös