kouvotsvoni
Banjottu
No Räikkösen harjoituksethan eivät muuta lupailleetkaan, että ei tässä nyt tartte...äh...saatana.
Niinhän minä olin, nyt olis 5 vuoden pesti tarjolla. Tarjoaisivat maikkarilla ilmaiset TenatErkki äänessä.
Tässä yhdenkin kisan kommentaattoripestissä on jo yksi kisa liikaa.Niinhän minä olin, nyt olis 5 vuoden pesti tarjolla. Tarjoaisivat maikkarilla ilmaiset Tenat
Seiväshypystä tietää enemmän kun me kaikki yhteensä.Niin tais olla silloinkin kun oon viimeks maikkarin f1-lähetystä katsonut. Olis luullu jotain muuttuneen parempaan päin. Studiossakin Tuominen oikein korosti Mustakarin huikeaa kokemusta, että muistaa Koiranenkin pysyä nöyränä siinä suuren asiantuntijuuden vieressä. Kokemusta mistä? No asiantuntijuudesta tietty.
Tyri ja tärisi.Mitäs Kimin viimeisen vedon aikana tapahtui? Ajovirhe vai tuliko Ferrarilta ohje jäädä antamaan vetoapua Vettelille?
Joutuu taas jakamaan pesää koko tallille. Tallikaverille kahdesti.Kuulinko sivusilmällä oikein, että siellä oli taas Tatiana Calderon kolaroinut...?
Eipä tuo jaksa ajaa kuin yhden osion aika-ajoissakaan.Massa JÄI eläkkeelle?
Jaa se voittikin lopulta kisanJos tuo Markelov saa kakkostilansa pitää niin aijaijai.
Ajaa salanimellä E/c[SUP]2[/SUP]Massa JÄI eläkkeelle?
Täh? Mikä syy?Jaa se voittikin lopulta kisan
Kaks muuta kärkikolmikosta hyljättiin.
Vissiin pohjalankku kulunut liikaa. Öö Ruussissa varmaan isot kasat sahanpurua viikonlopun jälkeen.Täh? Mikä syy?
Ok. Harvinainen syy. En muista muita tapauksia, kuin Schumacher aikanaan myös Spassa hylättiin.Vissiin pohjalankku kulunut liikaa. Öö Ruussissa varmaan isot kasat sahanpurua viikonlopun jälkeen.
Se asphaltti on ihan ruskea siitä kohtaa, missä autot pohjaa.Vissiin pohjalankku kulunut liikaa. Öö Ruussissa varmaan isot kasat sahanpurua viikonlopun jälkeen.
Samoin Massan kalsarit.Se asphaltti on ihan ruskea siitä kohtaa, missä autot pohjaa.
Niin-o.Samoin Massan kalsarit.