Antsa Rieppo
Well-known member
No tuo on kyllä lieventävä asiakkaanhaara. Tai että on ollut sotimassa vapaaehtoisesti räntäsateessa.Noh! Helpostihan tuo nyt unohtuu, jos syventyy esim. lennokin rakenteluun.
No tuo on kyllä lieventävä asiakkaanhaara. Tai että on ollut sotimassa vapaaehtoisesti räntäsateessa.Noh! Helpostihan tuo nyt unohtuu, jos syventyy esim. lennokin rakenteluun.
Mulla on sellainen herätyskello, joka synkkaa ajan yöllä klo 4 Saksasta tulevaan radiosignaaliin. Tästä seuraa se, että kelloja siirrettäessä menee oikeaan aikaan vasta maanantaina aamuyöllä. Jos kellon ajan menee itse laittamaan oikein sunnuntaina, se on maanantaiaamuna tunnin pielessä.Nyt oikeesti!
Ei kukaan enää 2017 voi olla noin urpå.
Bobbis nyt sentään mikään Akaan Agamemnon ole.No tuo on kyllä lieventävä asiakkaanhaara. Tai että on ollut sotimassa vapaaehtoisesti räntäsateessa.
Yks neuvo. Enämpi liimaa, vähempi pyykkipoikia.Mä olen! Revi siitä sitten!
Örffi on vissiin ollut taas viikonlopun Puuttinin kimpussa metsässä.Bobbis nyt sentään mikään Akaan Agamemnon ole.
Minkä? Ei kai kukaan ole sun lennokkia tai rakentamista arvostellut?:doubtful:Tee itse ku kerran olet niin hyvä! :wink:
Jep, Hall of Fame -osastoa.Ja legendaarinen Salazar vs. Piquet- naruneliöhän on alan klassikko.
Voin kertoa sulle kärkikolmikon, niin voit panna paupiten.Loppuispa jo kisa. Tekis mieli mennä nukkumaan.
No oli tosi paha moka kutsua Verstappenia Vetteliksi.Juusela aivan pihalla.
Missasi kokonaan Vettel Hamilton kolarin ja sanoi että Hamiltonilla hajosi etusiipi. Sitten oli puhjennut rengas ihan tuhannen päreinä vaikka oli oikeasti jopa yllättävän ja poikkeuksellisen hyvässä kunnossa, eikä ollut hajoittanut esim pohjaa tai takasiipeä.No oli tosi paha moka kutsua Verstappenia Vetteliksi.
Ohittiko Hämy keltaisen lipun alueella Sainzin?Hamilton voitti maailmanmestaruuden, muuten.