Formula 1 Vapaan liveseuranta

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Massa on formuloitten Rubens Barrichello. Kelpo kuski, toisinaan jopa loistava, mutta epätasaisuutensa vuoksi ei mestariainesta.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2718
Sijainti
Penkalla
Kyllä minä Massalle antaisin urastaan arvosanaksi 8. Maailman parhaiden tallikaverina ollut ikuinen kakkonen, joka melkein päätyi mestariksi. En keksi inhon aiheita.
Täytyy kyllä kompata tätä. Mutta aikaa aikaa kutakin, ja nyt Felipen aika taitaa olla ohi. Voi kuitenkin eläköityä ihan pystypäin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13757
Nyt vaan Stroll taakse pisteissä, ja eläkkeelle. Etuina kokemus ja pienikokoisuus kikkaillessa auton painopisteellä.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Olipas virkistävää lukea täältä vaihteeksi muutama positiivishenkinen kommentti Massasta.
 

Örfil

Guest
Silloin tällöin tulee kuunneltua erästä blues-kitaristia nimeltään Joe Bonamassa.

Mutta en voi koskaan sanoa tuota kellekään naamatusten, koska heh-Bona ja heh-massa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mua ärsyttää räikkösen tyyli vastata haastatteluihin. Jätkästä ei saa mitään irti, pihtaa tietoa ja aina samat fraasit vastauksena. Siinä ehkä myös syy suorituskyvyn puutteeseen, pihtaa vauhtiaan ja anttaa sen kuvan ettei ole innostunut eikä halua menestyä. :mad:
Mua ärsyttää Ihan suunnattomasti, niin että tekisi liristää pissit housuun kun joku ei arvosta henkilöä sen vertaa että kirjoittaisi nimen isolla alkukirjaimella.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ehkä Räikkösen pitäisi alkaa kertoa jokaisessa haastattelussa miten juuri siellä on paras yleisö ja viljellä "obviouslya".
 
Ylös