AJ
Well-known member
Massa on formuloitten Rubens Barrichello. Kelpo kuski, toisinaan jopa loistava, mutta epätasaisuutensa vuoksi ei mestariainesta.
Juuripa niin. :ahem:Kyllä minä Massalle antaisin urastaan arvosanaksi 8. Maailman parhaiden tallikaverina ollut ikuinen kakkonen, joka melkein päätyi mestariksi. En keksi inhon aiheita.
Täytyy kyllä kompata tätä. Mutta aikaa aikaa kutakin, ja nyt Felipen aika taitaa olla ohi. Voi kuitenkin eläköityä ihan pystypäin.Kyllä minä Massalle antaisin urastaan arvosanaksi 8. Maailman parhaiden tallikaverina ollut ikuinen kakkonen, joka melkein päätyi mestariksi. En keksi inhon aiheita.
Moden hirmuvallan vai Niinistön olemattoman presidentin vallan?Oli niin positiivinen uutinen, että vei mukanaan vallan.
Jep. Siitä sen täytyy olla kiinni.
Jep. Siitä sen täytyy olla kiinni.
Mua ärsyttää Ihan suunnattomasti, niin että tekisi liristää pissit housuun kun joku ei arvosta henkilöä sen vertaa että kirjoittaisi nimen isolla alkukirjaimella.Mua ärsyttää räikkösen tyyli vastata haastatteluihin. Jätkästä ei saa mitään irti, pihtaa tietoa ja aina samat fraasit vastauksena. Siinä ehkä myös syy suorituskyvyn puutteeseen, pihtaa vauhtiaan ja anttaa sen kuvan ettei ole innostunut eikä halua menestyä.
:thumbup: :ahem:Massa dominoi.