Mediaprofeetta
Well-known member
Jää kyllä vähän hämäräksi näiden livetopiccien tarkoitukset, kun eivät ole edes auki silloin kun pitäisi.
Itse en tällaiseen ongelmaan ole törmännyt.
Jää kyllä vähän hämäräksi näiden livetopiccien tarkoitukset, kun eivät ole edes auki silloin kun pitäisi.
Lauantai-harjoitusten ajan oli kiinni, kun kukaan ei ollut aukaisemassa:thumbfh:Itse en tällaiseen ongelmaan ole törmännyt.
Eri sivuille kuitenkin menisivät, livelätinää tapahtuu vaan ajon aikaan, eikä silloin kellään analysointihimoja vielä ole, kai.Livetoikki hyvä pitää erillään, kun muuten livelätinä jatkuisi ikuisuuksiin ja kuitenkin sen verta erilaista tekstiä, että ei olisi yhtään mukava lukea.
Perusteluni livetopicin erottamiselle on se, ettei tällainen keskustelupalsta ole chattaykseen tarkoitettu, mutta kisojen aikana sitä kuitenkin halutaan harrastaa. Chatin anti on jälkikäteen luettuna varsin olematon, joten pidetään se asiallinen, mietitympi ja syvällisempi kirjoittelu omassa paikassaan ja höyryjen päästö omassaan. Muutoin sitä varsinaista keskustelua saa etsiä puoliaivottoman huutelun seasta (liveähän tulee kuitenkin viiden session verran katkaisemaan sitä normikeskustelua).Mielestäni livetopikkien erottaminen on turhaa. Mitä järkeä että välillä toiseen ja välillä toiseen? Yhtä hyvin voisi olla vain yksi kisaviikonlopputopik kuin nyt kokeiltu malli. Tosin itse kannatan kolmen topikin mallia.
Systeemi ei toimi ilman modejen (ainoa aktiivinen = kouvo) valvontaa ja ketjujen lukottamista. Taas vähän miten sattuu sekaisin livet ja vars. topic.
Tuota J.Huntin mallia kattelin, eli menisi.Mihin ennen harjoituksia höpöteltävä "ennakointi" menee? Harjoituksiin?![]()
Epsanjan GP:ssä sitten kokeiltavana seuraava:
Ennakko/Harjoitukset
Aika-ajo
Kilpailu
Vaiko eikö?