Formulamanageri iskee taas!

jukkis

Well-known member
Jacquesin ja Misan tiimit lähtevä kuvista päätellen kauteen vanhalla kalustolla...

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Pöhköllä näkyy olevan täysin sama kokoonpano kun mulla. Noh, hävitään ja voitetaan yhdessä :)

abc

DNF
PeePee:
Pöhköllä näkyy olevan täysin sama kokoonpano kun mulla. Noh, hävitään ja voitetaan yhdessä :)
Pohko teki saman tempun mulle viime kaudella. :mad: yuck Vai oiskohan toi ollut joku lätkä- tai jalkapallon mm-veikkaus mutta joka tapauksessa :mad: :mad: :eek:

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Mukana ollaan. Dj Ankka Racing
1 Frentzen
2 Fisi
toytan runko ja hondan kone :)

<small>[ 17-02-2003, 11:07: Message edited by: Dj Ankka ]</small>

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Ranskalais-sveitsiläis-australialais-italialais-malesialainen Motorsport Bleu on myös mukana.

Kansallisuuksista voi hieman päätellä kokoonpanoa.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Suosituimmat kuskit näyttivät tällä hetkellä olevan Panis ja Frentzen. Myös Fisichella ja Alonso saivat hyvin kannustusta.

Autoissa Sauber oli ykkönen ennen Toyotaa ja Renaultia. Kolmen kärkitallin autoja ei ollut kellään.

Moottoreissa Renault on kärjessä ennen Toyotaa, Hondaa ja viime vuoden Fordia (siis Minardin koneet)

Michelin on renkaissa ylivoimainen ykkönen.

Babejä en laskenut.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Ainut joka luottaa Kimin suorituksiin minun lisäks, on näköjään SJ-Racing!

Kyllä tällä Kimi, Minardi/Toyota/Michelin linjalla noustaan kärkeen! :)

jukkis

Well-known member
Noissa on tosi vähän vaihtoehtoja, jos haluaa ottaa McLarenia tai Williamsia kokoonpanoon. Se edellyttää käytännössä lopuiksi Minardi-kamaa. Ferraria ei taida saada sitten millään ei rungoksi eikä moottoriksi ennen kuin tienaa lisää.

Sinänsä aika odotettua, että Renault ja Sauber keräävät valintoja. Panisiin itse päädyin todella halvan hinnan ansiosta (ilmeisesti, TOIVOTTAVASTI, on laitettu viime kauden Toyotan pistemäärän eikä Panisin ajotaitojen mukaan!). Jos haluaisi erottua, nyt pitäisi luottaa johonkin mustaan hevoseen ja uskoa yllättäjään, tyyliin Jaguar. Sillä voisi sitten nykäistä heti alkuun hyvää eroa ja hankkia vaikka Schumacherin :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Itse päädyin valintaani yksinkertaisesti sillä perusteella, että nimenomaan tämän kokoonpanon olisin valinut, jos olisin ihan oikea tallipäällikkö. Villeneuve ja Panis tulivat hyvin toimeen BARilla ja he ovat mielestäni molemmat sarjan parhaimpia ja kokeneimpia kuljettajia ja mikä parasta molemmat suht halpoja tässä pelissä. Lisäksi molemmilla on realistiset mahdollisuudet yllättää. Renault oli myös varma valinta moottoriksi ja rungoksi. Tiimi on nousujohteinen ja kuka tietää miten paljon se hyötyykään perjantai-aamun ylimääräisestä harjoitusjaksosta?
Bridgestonen valintaa en perustele, se vain tuntui oikealta.

Agentti

Well-known member
Agentti mukana.

Kuljettajat:
O.Panis
H.H.Frenzen

Moottori:
Toyota

Runko:
Sauber

Renkaat:
Michelin

hikkaveks

Well-known member
Sijainti
Helsinki
mcNickleron lisätty

1.kuski = teivit coulthard
2.kuski = j.wilson (halpa!)

toytota moottori ja runko

misukat alle.

olisin valinnut kimin tuohon deividin tilalle, mutta valitettavasti tänäkin vuonna mclarenin kaikki ongelmat keskittyy kimin autoon, joten siksi david....

toyotalta odotan nousua ja olivat aika halpoja....

Ace17

Acenteella

AceRacing ilmoittautuu mukaan kisaan. Alustava tiimin kokoonpano on selvillä, mutta en tiedä vielä lähdenkö sillä kisaamaan. Täytynee mietiskellä ennen kauden alkua strategiat kuntoon.

Mr Cale

Enormous Member
Sijainti
Espoo
Tiimin kasaaminen jäi vähän viime tippaan, mutta vahvojen varikkohuhujen mukaan Cale GP Engineering Ltd on viivalla Melbournessa.

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Mr Cale:
Tiimin kasaaminen jäi vähän viime tippaan, mutta vahvojen varikkohuhujen mukaan Cale GP Engineering Ltd on viivalla Melbournessa.
Samat sanat ja vähän kovemmin... mutta Sunny Racing on mukana... ekaa kertaa.
Logo: Mclaren(kunnes jaksan väsätä jotain mukavata)
1 kuski: Panis
2 kuski: Fisi
Kone: Rellu
Runko: Sauber
Renkaat: Misukat
Tipu: 9... määrä ei korvaa laatua, mutta kun tässä onkin paljon laatua...
Toivottavasti vaan jaksaa päivitellä tuota... Kimi ekana hankintalistalla, kunhan rahat piisaa...

No Fear

Well-known member
Sijainti
Turku
Mukana Ollaan!! No_Fear Racing!

....ja tottakai mä voitan teidät wink