Formulamatkalle

  • Viestiketjun aloittaja Ide
  • Aloituspäivämäärä

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Ensimmäinen F1 matka Italiaan suunniteltu! Miten yhteydet Milanon ja Monzan välillä. En löytänyt aikataluja mistään. Kuinka tiheään menee junia. Mitä kannattaa ottaa kisapaikalle mukaan?


Hotelli - Check
Lennot - Check
Lippu -
Kannattaa lukea tämä ketju läpi
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3616
En ole vielä mitään päättänyt. Tämän vuoden Spahankin mentiin vaan, liput ostin joltain. Hotelli sitten jostain n. 100km. päästä kisapaikalta.
Okei kiitoksia vinkistä, itse varmaankin varaan kaikki etukäteen mihin ikinä kisaan tuleekaan lähdettyä.
 

Kyde

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
117
Lennot ja hotelli buukattu Saksaan. Lennot 138€ (Lufthansa) ja hotelli 200€ per nuppi, joten ei lainkaan hinnan kiroissa. Vielä pitäisi katsomo päättää...
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3616
Tällä hetkellä Monza vaikuttaa kaikista todennäköisimmältä, melko "helppo" valinta kun Milanosta yhteydet pelaaa radalle hyvin. (Ja Italiassa olen jo pitkään halunnut käydä)

Kun aiemmilta sivuilta katsellut niin onko lippujen myyntiintulon aikataulusta tietoa?

Osaan kisoista on jo näköjään myynnissä mutta Monzaan en ainakaa itse löytänyt?

Ja mitä kautta ne kannattaa hankkia, onko isojakin hintaeroja ollut?
 

Teme22

New member
Liittynyt
22.11.2013
Viestit
2
Onko teillä kokemusta F1 testeistä? Ajettelin itse ehkä mennä 2014 jerezin testeihin. Olisi ensin kuitenkin kiva tietää että onko jollain kokemusta testeistä ja jos on niin mistä saisi liput hankittua ja minkä hintaisi lippuja on ja mistä kannattaa hotelli varata.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9226
Selostajat puhuivat tuosta harjoitusten yhteydessä. En nyt itse ole kiinnostunut lähtemään, mutta puhuivat että hintaa olisi parikymppiä/päivä. Mahdollisesti Alonson ajopäivät kalliimpia kuin muiden (eli Kimin). Kuulemma myös tarjoilut ihan kunnossa. Hotelleista en osaa sanoa, mutta reittinä lentoa Malagaan suosittelivat.
 

Teme22

New member
Liittynyt
22.11.2013
Viestit
2
Jahas selvä. Liput sitten ilmeisesti saa sieltä paikan päältä.
 

keke-82

Well-known member
Liittynyt
31.3.2009
Viestit
188
Sijainti
Espoo
Lentoja on myös suoraan - tai ainakin ollut - Lontoon kautta suoraan Jereziin

Lippuja saa paikan päältä. Ennen testit olivat tosiuskovaisten fanien puuhaa, mutta nyt niitäkin on alettu tuotteistaa ja esim tuollaisia hospitality pakettejakin on jo tarjolla http://www.selectmotorracing.com/F1_info/info_F1-testing.htm

Kävelyetäisyydellä radasta on hieno Montecastillo golfhotelli, jossa tiimit asuvat. Mutta täynnä tai varauskiellossa yleensä aikaisin. Muutoin Jerezin keskustassa hyvää tarjontaa. Vaikka Booking.com on ok varaussivusto. Radalle ei ole ollut kuljetusta, taksi n 15e suunta, kysy hinta etukäteen!

Suosittelen reissua, itse fiilistellyt siellä vuodesta 2008. Järkkää live-timing jotakin kautta, lisää viihtyvyyttä.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Kyllä sinne saa lippuja joltain randomilta ihan paikanpäällä niinkuin saa joka paikasta.
 
Viimeksi muokattu:

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Tuli voitettua liput vapaavalintaiseen kisaan (f1 forecast -veikkauksesta), ja olen päätymässä Monzaan, vaikka Spa oli ensimmäinen ajatus. Pronssipaikoille olisi tiketit, mutta taidan ottaa paremmat paikat ja maksaa erotuksen.

Varikon kohdalla näkyy olevan kalleimmat paikat. Startin lisäksi näkee kun autot menee miljoonaa ohi? Antaisiko joku ykkösshikaanin katsomo paremmin vastinetta rahoille? 6C ehkä, pääseeköhän siitä kisan jälkeen näkemään podiumia mitenkään? Tuota katsomoa kyllä kehuttu... Ascarin katsomotkin harkinnassa...
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Minusta ainakin suoran varrella katsominen ei oikein napannut. Autot vain meni ohi silmänräpäyksessä. Kannattaa mieluummin mennä johonkin mutkaan. Monzassa joku Ascari tai Parabolica voisi olla hyvä. No mielipiteensä kullakin.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Tuli voitettua liput vapaavalintaiseen kisaan (f1 forecast -veikkauksesta), ja olen päätymässä Monzaan, vaikka Spa oli ensimmäinen ajatus. Pronssipaikoille olisi tiketit, mutta taidan ottaa paremmat paikat ja maksaa erotuksen.

Varikon kohdalla näkyy olevan kalleimmat paikat. Startin lisäksi näkee kun autot menee miljoonaa ohi? Antaisiko joku ykkösshikaanin katsomo paremmin vastinetta rahoille? 6C ehkä, pääseeköhän siitä kisan jälkeen näkemään podiumia mitenkään? Tuota katsomoa kyllä kehuttu... Ascarin katsomotkin harkinnassa...

Onneksi olkoon!. Mene 6C:hen niin ei vituta jälkeenpäin. 6B:kin menee. Pääkatsomo kannattaa melkein unohtaa, korkeat aidat ja mainokset ei näy kunnolla autoja. Perjantain harjoituksissa katsomopaikka on vapaa. Silloin tuli kierrettyä kaikki katsomot ja todettua että siellä oli monta ala-arvoista pientä putkikatsomoa ihan radan vieressä ilman screeniä.
 

Ide

Well-known member
Liittynyt
29.7.1999
Viestit
454
Sijainti
Kuopio, Finland
6C on loistava vaihtoehto!

Podiumille ehtii, kun vähän ennen kisan päättymistä menee katsomon takana olevalle portille odottamaan sen avautumista. Mutta juosta pitää, jos lähelle meinaa ehtiä.
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
6C tuli valittua, näkeepähän starttimällit ja Kimin johtavan joukkoa shikaanin jälkeen. :alppu: Ja jos podiumistakin näkisi vilauksen. Toivottavasti on vielä lippuja jäljellä.
 

Tubee

Member
Liittynyt
12.9.2010
Viestit
14
Tuli käytyä kaverin kanssa viime vuonna Monzassa, ja majoituttiin Bergamossa. Milanossa ei omasta mielestä ole mitään erikoista nähtävää Duomon aukion lisäksi (hieman kärjistettynä), kun taas Bergamo on suhteellisen pieni, siisti ja idyllinen kaupunki. Yhteydet junalla kulkee yhtä hyvin ruuhkia vastavirtaan, kuljimme itse Lesmon sisäänkäyntiin junalla Bergamo - Carnate Usmate, jossa vaihto Lesmon pysäkille. Kävellä joutui, mutta välttää ruuhkat eikä kävelyltä välty Monzan päässäkään.

Junamatka Bergamo - Lesmo taisi kestää noin 45 minuuttia ja maksaa 4 euroa suunta. Lentoja (ei tosin suoria) saa myös Bergamoon, itse menimme Malpensasta junalla Bergamoon, ja takaisin tullessa bussilla Linateen, josta oli paluulento. Eli ei se Milano ole se ainoa vaihtoehto...

Majoituttiin B&B Fanzagossa, joka oli sijainniltaan ja hintalaatusuhteeltaan loistava. 300 metriä Bergamon juna-asemalle, eikä merkkiäkään kisaviikonloppuhinnoista. Näyttäisi tälläkin hetkellä olevan kisaviikonlopulle vapaata, kolme yötä (pe-ma) 216€/huone.

EDIT: Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin tänä vuonnahan se oli, kolmisen kk sitten :D Mutta menneellä kaudella siis.
 
Viimeksi muokattu:

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
857
Melbournen suhteen vinkkejä? Katsomopaikka on jo tiedossa, mutta mitä kaikkea aktiviteettia tuolla on? Mitä ohjelmaa katselin, niin formuloiden lisäksi on mazda3 challenge. Kuulosuojaimet vissiin voi vaihtaa kuulokojeeseen:eek!:
 
Ylös