Formulat maikkarilla

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
WebSlave sanoi:
Ei. Kelasin huvikseni kaikki Cable Open kanavat läpi, ja 16:9-suhteista ohjelmaa lähetti sillä hetkellä 11 kanavaa: TV2, MTV Fakta, MTV Leffa, Subtv Juniori, Canal+Film1, Canal+Film2, Canal+Film3, Canal+Sport1, Canal+Sport2, TV1000 PlusOne ja SVT2.

Tarkkailun aikana Juniori muuttui laajakuvasta 4:3:ksi, kun Olipa kerran avaruus alkoi ja päinvastoin kävi C+Sport1:llä, kun jalkapallopelistä siirryttiin studio-osuuteen (nyt peli on jatkunut, ja kuvasuhde on taas 4:3).
Mutta siis 16:9 on kuitenkin sentään vallalla, ja pelin ja Olipa kerran elämän 4:3-kuvasuhde johtui vissiin vainen piirrossarjan silloisesta formaatista ja jalkapallon päälähetyksetstä, joka oli analoginen.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kouvotsvoni sanoi:
Mutta siis 16:9 on kuitenkin sentään vallalla, ja pelin ja Olipa kerran elämän 4:3-kuvasuhde johtui vissiin vainen piirrossarjan silloisesta formaatista ja jalkapallon päälähetyksetstä, joka oli analoginen.
No eihän se vallalla ollut, jos 70 tarjolla olevasta kanavasta vain 11 näytti laajakuvaa. Ja ilmaiskanavista vain TV2, joka sekin lähettää pääasiassa 4:3-kuvaa. Pointtihan oli se, ettei digilähetys todellakaan tarkoita automaattisesti 16:9-kuvaformaattia, kuten esitit. Ymmärrettäväähän se on, kun ei kaikkia ohjelmia ole tehty kyseisessä formaatissa. Paha niitä on siihen jälkikäteen venyttää.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Moe Szyslak sanoi:
Menin sitten hommaamaan MTV3+Maxin:eek:
Maxilta tulee muuten ihan hyvää ohjelmaa. Itse ajattelin, että sijoitus menee pelkkiin formulohin, mutta ohjelmatarjonta on jo ennen formuloitakin tarjonnut loistavaa vastinetta rahoille :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
WebSlave sanoi:
No eihän se vallalla ollut, jos 70 tarjolla olevasta kanavasta vain 11 näytti laajakuvaa. Ja ilmaiskanavista vain TV2, joka sekin lähettää pääasiassa 4:3-kuvaa. Pointtihan oli se, ettei digilähetys todellakaan tarkoita automaattisesti 16:9-kuvaformaattia, kuten esitit. Ymmärrettäväähän se on, kun ei kaikkia ohjelmia ole tehty kyseisessä formaatissa. Paha niitä on siihen jälkikäteen venyttää.
No enpä tajunnut tietty, jotta kanavia näkyi enemmän kuin 11:thumbfh: ...no mutta, kun olen jo asiasta sopivasti pihalla, niin sanotaan, jottei minulla ole mielipidettä asiaan:eek:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kouvotsvoni sanoi:
No enpä tajunnut tietty, jotta kanavia näkyi enemmän kuin 11:thumbfh: ...no mutta, kun olen jo asiasta sopivasti pihalla, niin sanotaan, jottei minulla ole mielipidettä asiaan:eek:
No siis tuona Cable Open-viikonloppuna näkyi kaapelissa kaikki maksullisetkin kanavat ilman korttia (paitsi ilmeisesti Canal+:n leffakanavat, jotka minulla näkyvät muutenkin?). Kaikki diginä tietysti, koska kaapeliyhtiöt eivät enää maksukanaviaan analogisena jakele.

Olisi tuon nyt voinut noista luettelemistani kanavista huomata, ettei TV1, MTV3, Nelonen, Subtv, Urheilukanava, YLE:n digikanavat ja The Voice kuuluneet laajakuvaa lähettäneiden kanavien joukkoon.

-Edit- Tuo 70 kanavan tarjonta koskee Soneran kaapelia asuinpaikkakunnallani. Esim. Welholla maksullisia kanavia on tarjolla huomattavasti enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Törni sanoi:
Maxilta tulee muuten ihan hyvää ohjelmaa. Itse ajattelin, että sijoitus menee pelkkiin formulohin, mutta ohjelmatarjonta on jo ennen formuloitakin tarjonnut loistavaa vastinetta rahoille :thumbup:
Ohan se tarjonta onneksi vähän parantunut tässä viime aikoina. Top gearia ja fast showta tulee ihan mieluusti katsottua, mutta kyllähän suurin osa on aikamoista roskaviihdettä joka tapauksessa.
 

Beza

Well-known member
Liittynyt
31.1.2007
Viestit
142
Vilperi sanoi:
Ohan se tarjonta onneksi vähän parantunut tässä viime aikoina. Top gearia ja fast showta tulee ihan mieluusti katsottua, mutta kyllähän suurin osa on aikamoista roskaviihdettä joka tapauksessa.
Myös Faktalta tulee hyviä ohjelmia, varsinkin Järjestyshäiriköt ja Jäljillä ovat kovaa settiä :thumbup:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Beza sanoi:
Myös Faktalta tulee hyviä ohjelmia, varsinkin Järjestyshäiriköt ja Jäljillä ovat kovaa settiä :thumbup:
Eipä näy tässä antennitaloudessa.:frown:
 

triniemi

A.siantuntija ja neuvos
Liittynyt
4.4.2004
Viestit
603
Sijainti
JKL
Pitääkö mun nyt ostaa toi plustv paketti vai voiko pelkän Maxin hommata jostain? Ainoastaan formulat kiinnostaa.
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
triniemi sanoi:
Pitääkö mun nyt ostaa toi plustv paketti vai voiko pelkän Maxin hommata jostain? Ainoastaan formulat kiinnostaa.

taitaapi olla niin et joutuu ostaa koko roskan, en ainakaan minä saanut antennitalouteen erikseen tuota maxia
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Vilperi sanoi:
Eipä näy tässä antennitaloudessa.:frown:
Tuo Järjestyshäiriköt on suoraansanottuna silkkaa ****aa ja jos tämä "Jäljillä" on yhtään samaa tasoa, etpä paljoa menetä.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Nyt kävi näin että olen levillä tuon avausviikonlopun. Asun kaapelitaloudessa ja levin kämpässähän ei ole digiboxia. Joutuu ehkä ostamaan antennidigiboxin ja kortin. Kisat täytyy nähdä livenä. Boxin pystyn ehkä myymään anopille ja onhan mahdollista että meidä seurueesta jollain on kortti.
 

DaSilva

In Memories
Liittynyt
17.1.2007
Viestit
593
Sijainti
Madonna di Campiglio
öö ruz sanoi:
Nyt kävi näin että olen levillä tuon avausviikonlopun.
Heiluttelen sulle Ylläkseltä. :alppu:

Tosiaan hankalaks menee ku joutuu rinteeseen kesken kuumimman GP-avauksen. Onneksi saa edes kuunnella Kyllöstä sitten yöllä.
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
öö ruz sanoi:
Nyt kävi näin että olen levillä tuon avausviikonlopun. Asun kaapelitaloudessa ja levin kämpässähän ei ole digiboxia. Joutuu ehkä ostamaan antennidigiboxin ja kortin. Kisat täytyy nähdä livenä. Boxin pystyn ehkä myymään anopille ja onhan mahdollista että meidä seurueesta jollain on kortti.
Osaatko muuten sanoa kenen omistama Levin kaapeliverkko on, tai siis saako sieltä hornulat jollai ilveellä katsottua? Mulla on sama ongelma avausviikonloppuna, mutta kämpästä ilmeisesti löytyy tuo Levitv (http://www.levi-tv.fi/).
 

DaSilva

In Memories
Liittynyt
17.1.2007
Viestit
593
Sijainti
Madonna di Campiglio
Nyt kun meitä alkaa ilmaantumaan, niin oisko formula-miittinki Levillä esim. Hullussa Porossa mitään? Itse olen viikon 12 Ylläksellä. Laittakaa privaa jos ajatus kiinnostaa. :thumbup:

P.S. Afterski pitää mielen reippaana.
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
Tiedote PlusTV:n asiakkaille 22.2.2007
PlusTV:n kanavavalikoima laajenee
MTV3:n maksullinen elokuvakanava huhtikuussa antennijakeluun

PlusTV:n kanavavalikoima laajenee, kun huhtikuussa antennitalouskatsojien saataville tulee myös MTV3:n elokuvakanava. Samassa yhteydessä kanavan nimi muuttuu MTV3 Leffasta Subtv Leffaksi. Subtv Leffan ohjelmisto alkaa antennijakelussa joka ilta klo 20.00 ja jatkuu aamuun asti.

- MTV:n tavoitteena on rakentaa mahdollisimman kattava kanavatarjonta kaikkiin jakeluverkkoihin. Olemme tyytyväisiä, että antennitalouksien kanavatarjonta laajenee, ensin Subtv Leffalla ja myöhemmin syksyllä muun muassa MTV3 Faktalla, toteaa MTV3:n kuluttajapalveluista ja uusista liiketoiminnoista vastaava johtaja Jorma Härkönen.
Eli ihan kiva kun tulee lisä kanavia, vaikkakin ohjelmat alkaa vasta ilta kasilta!
Siis syssyllä on kaikki 4kanavaa kaikkien nähtävillä!!!:alppu: :ahem:
 

mh_84

Well-known member
Liittynyt
13.5.2005
Viestit
930
Timppa78 sanoi:
Eli ihan kiva kun tulee lisä kanavia, vaikkakin ohjelmat alkaa vasta ilta kasilta!
Siis syssyllä on kaikki 4kanavaa kaikkien nähtävillä!!!:alppu: :ahem:
Kävinpä tänään ostaan, enkä muuten tiennyt tuosta mitään. Hyvä homma, entistä paremmalta diililtä tuntuu. :thumbup:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Timppa78 sanoi:
Eli ihan kiva kun tulee lisä kanavia, vaikkakin ohjelmat alkaa vasta ilta kasilta!
Siis syssyllä on kaikki 4kanavaa kaikkien nähtävillä!!!:alppu: :ahem:
Tarkemmin tuo Subtv Leffa alkaa näkyä samalla kanavalla kuin Subtv Juniori, lastenohjelmien jälkeen. Kanavamäärä ei siis todellisuudessa kasva. Se olisikin mahdotonta, kun Maikkarilla ei ole lupaa kuin kahdelle maksukanavalle antenniverkossa (ja syksyllä kolmannelle).

Käytännössä noilla kolmella kanavalla kyllä näkyy koko neljän kanavan ohjelmisto, sen verran uusintavoittoista Leffan tarjonta on.
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
WebSlave sanoi:
Tarkemmin tuo Subtv Leffa alkaa näkyä samalla kanavalla kuin Subtv Juniori, lastenohjelmien jälkeen. Kanavamäärä ei siis todellisuudessa kasva. Se olisikin mahdotonta, kun Maikkarilla ei ole lupaa kuin kahdelle maksukanavalle antenniverkossa (ja syksyllä kolmannelle).

Käytännössä noilla kolmella kanavalla kyllä näkyy koko neljän kanavan ohjelmisto, sen verran uusintavoittoista Leffan tarjonta on.
Jep:ahem: niinhän se onkin, mutta mistävetoa, että ne elokuvat jota sillon aletaan näyttämään, on pitkälti samoja kun nyt tolla tavallisella SubTV:llä on!
SubPeffa kanavalle on varmaa mahdotonta saada mitään uusia elokuvia, siis mitä ei o niin monee kertaa jo nähty! Alkaa pännii ku kolmoselta ja neloseltaki näytetää jatkuvasti samoja elokuvia:jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
 

triniemi

A.siantuntija ja neuvos
Liittynyt
4.4.2004
Viestit
603
Sijainti
JKL
Onko hyviä tarjouksia jossain jos hankkii ton PlusTV-paketin? Esim. markantalosta saa plustv:n ilmaseksi jos ostaa jotain 100eurolla. Pikaisia vastauksia kiitos.
 
Ylös