Ghost_Glove
Jääkausi
No tästä topikista olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että noin 95% teistä jotka olette jo kanavat ottaneet ovat kovin tyytyväisiä ilman formuloitakin pakettiin ja mikseivät olisi jos on aikaa katsellakin ohjelmia. Jotenka en usko, että kanavapaketin myynti välttämättä kärsisi ihan kauheasti siitä, että kisat näkyisivät ilmaiseksikin....Tai edes sen pari tuntia myöhemmin kokonaisina mistä mun mielestä joskus oli puhe... Mutta jotta 18 tuntia myöhässä tulee aussien kisa niin ei hyvä... Johan maikkari sais niitä mainostulojakin enämpi jos kisa tulis päivällä kuin että se tulee su-ma välisenä yönä!! :jaska:WebSlave sanoi:Ja kuinkahan moni hankkisi kanavapaketin, jos kisat tulisivat suorana ilmaiseksi? Ne muutama sata tai korkeintaan tuhat formulafriikkiä, jotka ovat valmiit maksamaan GP2:sta, vapaista harjoituksista ja mainoksettomuudesta. Eihän tuolla porukalla kustanneta edes lisääntyneitä menoja.
No toivottavasti tämä aussien lähetysaika on vain poikkeus.... Että nyt edes samalle päivälle sais sen lähetyksen...
Ai niin ja ajattelitko WebSlave, että tuota kanavapakettia ei kukaan muu tilaa kuin formula fanit? Tuleehan sieltä muutakin
ohjelmaa ja kuulemma vielä ihan ok tavaraakin...
P.S. Tuleva viikonloppuna on onneksi mahkut tsekata maikkarin tarjonta kun TTV:n verkossa näkyy melki kaikki
TTV:n kanavat ilmaseks viikonlopun ajan... Ainakin rallilähetyksien tason saa tsekattua, kun on ralliviikonloppu.
Mistä tulikin mieleeni, että näin ohjelmistoa tutkaillen jäi vähän kaiveleen rallinkin puolelta maikkarin puheet.
Sillä kun ralli maikkarille siirtyi niin telkkarissa mainostettiin, että rallia tulee samalla konseptilla kuin formulatkin
tulevat näkymään eli lähetyksiä paljon jne jne. Ohjelmatietoja katsoen maxilta tulee kuitenkin vain kaks vartin
mittaista tulospäivitystä enemmän verrattuna esim. YLEn männävuosien lähetyksiin... Ei ihan osu kohilleen
mun mielestä... Ja lisätääs nyt vielä se, että pikkusen riso maikkarin monte carlon lähetyksissä se, että
kun käydään kuvan kanssa läpi päivän ekoja pätkiä niin ruudun alalaidassa pyörii jo teksti "Loeb johdossa
seuraavaan päivään".... JES JES...
Viimeksi muokattu: