Formulat maikkarilla

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
WebSlave sanoi:
Ja kuinkahan moni hankkisi kanavapaketin, jos kisat tulisivat suorana ilmaiseksi? Ne muutama sata tai korkeintaan tuhat formulafriikkiä, jotka ovat valmiit maksamaan GP2:sta, vapaista harjoituksista ja mainoksettomuudesta. Eihän tuolla porukalla kustanneta edes lisääntyneitä menoja.
No tästä topikista olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että noin 95% teistä jotka olette jo kanavat ottaneet ovat kovin tyytyväisiä ilman formuloitakin pakettiin ja mikseivät olisi jos on aikaa katsellakin ohjelmia. Jotenka en usko, että kanavapaketin myynti välttämättä kärsisi ihan kauheasti siitä, että kisat näkyisivät ilmaiseksikin....Tai edes sen pari tuntia myöhemmin kokonaisina mistä mun mielestä joskus oli puhe... Mutta jotta 18 tuntia myöhässä tulee aussien kisa niin ei hyvä... Johan maikkari sais niitä mainostulojakin enämpi jos kisa tulis päivällä kuin että se tulee su-ma välisenä yönä!! :jaska:

No toivottavasti tämä aussien lähetysaika on vain poikkeus.... Että nyt edes samalle päivälle sais sen lähetyksen...

Ai niin ja ajattelitko WebSlave, että tuota kanavapakettia ei kukaan muu tilaa kuin formula fanit? Tuleehan sieltä muutakin
ohjelmaa ja kuulemma vielä ihan ok tavaraakin...

P.S. Tuleva viikonloppuna on onneksi mahkut tsekata maikkarin tarjonta kun TTV:n verkossa näkyy melki kaikki
TTV:n kanavat ilmaseks viikonlopun ajan... Ainakin rallilähetyksien tason saa tsekattua, kun on ralliviikonloppu.
Mistä tulikin mieleeni, että näin ohjelmistoa tutkaillen jäi vähän kaiveleen rallinkin puolelta maikkarin puheet.
Sillä kun ralli maikkarille siirtyi niin telkkarissa mainostettiin, että rallia tulee samalla konseptilla kuin formulatkin
tulevat näkymään eli lähetyksiä paljon jne jne. Ohjelmatietoja katsoen maxilta tulee kuitenkin vain kaks vartin
mittaista tulospäivitystä enemmän verrattuna esim. YLEn männävuosien lähetyksiin... Ei ihan osu kohilleen
mun mielestä... Ja lisätääs nyt vielä se, että pikkusen riso maikkarin monte carlon lähetyksissä se, että
kun käydään kuvan kanssa läpi päivän ekoja pätkiä niin ruudun alalaidassa pyörii jo teksti "Loeb johdossa
seuraavaan päivään".... JES JES...
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ghost_Glove sanoi:
No tästä topikista olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että noin 95% teistä jotka olette jo kanavat ottaneet ovat kovin tyytyväisiä ilman formuloitakin pakettiin ja mikseivät olisi jos on aikaa katsellakin ohjelmia.
Jaa, minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että kanavapaketin muuta tarjontaa pidetään jokseenkin surkeana joitain harvoja ohjelmia lukuunottamatta. Minä en pakettia ilman formuloiden lisätarjontaa ottaisi. Tai siis, otinhan minä sen vähän etuajassa (eli ennen formulatarjontaa), mutta en olisi ottanut ilman tietoa siitä, että sieltä alkaa tulla formuloita.

Veikkaan kuitenkin, että se porukka, joka on valmis maksamaan niistä eduista, joita F1+-paketti aikoinaan sisälsi on Suomessa aika pieni. Suurin osa kansasta katsoo korkeintaan kisan.
Jotenka en usko, että kanavapaketin myynti välttämättä kärsisi ihan kauheasti siitä, että kisat näkyisivät ilmaiseksikin...
Minä olen täysin vakuuttunut, että kärsisi todella paljon. Myynti jäisi reilusti alle puoleen, hyvä jos neljäsosaan. F1 on paketin veturi. Mikään muu paketissa ei ole samalla tavalla "must". Tai ehkä tästä maasta muutama alppihiihto- ja mäkihyppyfriikkikin löytyy.
 

reason

Well-known member
Liittynyt
20.4.2006
Viestit
541
Ghost_Glove sanoi:
Ai niin ja ajattelitko WebSlave, että tuota kanavapakettia ei kukaan muu tilaa kuin formula fanit? Tuleehan sieltä muutakin
ohjelmaa ja kuulemma vielä ihan ok tavaraakin...
En oo Webslave :) mutta ei sieltä kyllä mitään tuu......."miestenkanavalta" loppuu arkisin ohjelma puolenyön maissa.........."ihan ok tavara" ei nyt vaan nykyaikana enää riitä, ja varsinkaan maksuteeveen puolella. Just lopetin Canal plussan kun sitä "huononnettiin" viime marraskuun alusta, mut huonokin Canal plus on silti ihan eri maailmasta kun tää maikkarin paketti. Sieltä ei tosiaankaan tuu mitään muuta kun formulat, enkä sitä suosittele kenellekään muuten kuin f-ykkösten takia.........toivottavasti se formulaviikonloppu tulee oleen tosiaan koko viikonloppu ohjelmaa niinkuin on annettu ymmärtää.

edit: vähän harmittaa ettei se Canal plus saanu formuloita. Hinas vaan hinnat ylös tarjouskilpailulla ja nyt meillä on tää mitäänsanomaton miestenkanava.
 
Viimeksi muokattu:

de Cesaris

bastardo, ignorante
Liittynyt
18.12.2003
Viestit
146
Sashakin vielä? Ei s..tana. :yuck: Siri hakkaisi 6-0.

Mikä siinä Saaressa niin hyvää on? Miehen luoma oma suomenkieli? Formulakuskit kun lähtevät aika-ajossakin sisääntulokierrokselle... idiootteja ovat, pitäisi lähtöpaikasta ajaa, mutta ajavat sisään (varikolle). :thumbdown

Kyllitäti nyt sentään on huvittava. Jopa Jorma Pulkkinen on hyvä autourheilun selostaja Saareen tai Tuomiseen verrattuna.

Toivottavasti Crea tekee sen koostelähetyksen, saattaapi meinaan olla vähän järkeä sen kanssa mitä näytetään toisin kuin maikkarin älyvapaaseen tyyliin leikatuissa koosteissa joita tähän mennessäkin on nähty.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
de Cesaris sanoi:
Mikä siinä Saaressa niin hyvää on? Miehen luoma oma suomenkieli? Formulakuskit kun lähtevät aika-ajossakin sisääntulokierrokselle... idiootteja ovat, pitäisi lähtöpaikasta ajaa, mutta ajavat sisään (varikolle). :thumbdown
Kun nyt kerran sitä kritisoit, niin se on suomen kieli:wink:.

Mielestäni Oskarista voisi olla johonkin, jos se keskittyisi aina puuhiinsa. Välillä se on minusta ihan oikeasti onnistunut, mutta ihan turhan usein tulee hetkiä, jolloin huomaa, ettei taustatöitä ole tehty tai ettei ajatus ole lainkaan mukana. Tunnustus: minusta Asturian Röllipeikko oli hauska lempinimi :eek:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Bobakki sanoi:
Mielestäni Oskarista voisi olla johonkin, jos se keskittyisi aina puuhiinsa. Välillä se on minusta ihan oikeasti onnistunut, mutta ihan turhan usein tulee hetkiä, jolloin huomaa, ettei taustatöitä ole tehty tai ettei ajatus ole lainkaan mukana.
Tuohon varmaankin vaikuttaa se ainut piirre Saaressa, joka minua toisinaan hieman ärsyttää. Hänen selostuksensa on jatkuvaa puhetulvaa ilman taukoja. Siinä väkisinkin tulee hetkiä jolloin jotain jää huomaamatta tai tulee sanottua jotain enempiä miettimättä. Joskus saa olla hetken hiljaakin.

Taustatyöstä olen minä ollut lähinnä positiivisesti yllättynyt. Saari on oikeasti tutkinut tilastoja ja kerännyt nippelitietoa historiasta. Jopa minulle tulee välillä jotain uutta. Kyllönen-Mustakari-aisaparin aikoihin toinen arvaili ja toinen korjasi muistinvaraisesti miten sattui.

Sitä "sisääntulokierroksesta" Saari voisi kyllä opetella pois.
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
WebSlave sanoi:
Tuohon varmaankin vaikuttaa se ainut piirre Saaressa, joka minua toisinaan hieman ärsyttää. Hänen selostuksensa on jatkuvaa puhetulvaa ilman taukoja. Siinä väkisinkin tulee hetkiä jolloin jotain jää huomaamatta tai tulee sanottua jotain enempiä miettimättä. Joskus saa olla hetken hiljaakin.

Taustatyöstä olen minä ollut lähinnä positiivisesti yllättynyt. Saari on oikeasti tutkinut tilastoja ja kerännyt nippelitietoa historiasta. Jopa minulle tulee välillä jotain uutta. Kyllönen-Mustakari-aisaparin aikoihin toinen arvaili ja toinen korjasi muistinvaraisesti miten sattui.

Sitä "sisääntulokierroksesta" Saari voisi kyllä opetella pois.
Olen samaa mieltä kaikesta tästä. Tosiaan, se ainainen höpötys ei ole välttämätöntä, sillä katsoja itsekin näkee aika paljon. Esim. RTL:n selostajat pitävät ihan reiluja pausseja selostuksessa välillä.

Mua kanssa tuo sisääntulokierros häiritsee ja sitten ne turhat lisänimet, kun niitä pitää jatkuvasti toistella. Kertavitsinä tai harvakseltaan nekin tosin on ihan hauskoja, muttei jatkuvasti.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Miss Piggy sanoi:
Olen samaa mieltä kaikesta tästä. Tosiaan, se ainainen höpötys ei ole välttämätöntä, sillä katsoja itsekin näkee aika paljon. Esim. RTL:n selostajat pitävät ihan reiluja pausseja selostuksessa välillä.

Mua kanssa tuo sisääntulokierros häiritsee ja sitten ne turhat lisänimet, kun niitä pitää jatkuvasti toistella. Kertavitsinä tai harvakseltaan nekin tosin on ihan hauskoja, muttei jatkuvasti.
Olen samaa mieltä kolmen edellisen kanssa! Voi tätä harmoniaa, ihan tulee heti aamusta tippa linssiin! :wink:

Sen olen huomannut, että Oskari tarvitsee auktoriteetin vierelleen, joka pitää pojan aisoissa. Salo alkoi jo menettämään isäasemaansa, Keke pitäisi paremmin nulikan nuhteessa.
 

mh_84

Well-known member
Liittynyt
13.5.2005
Viestit
930
WebSlave sanoi:
Sitä "sisääntulokierroksesta" Saari voisi kyllä opetella pois.
Tuo saa oman vereni kiehahtamaan pahemmin kuin Kerppenin Rehtori tai Hallintopäällikkö..
 

HÖYNÄ

Well-known member
Liittynyt
10.8.2003
Viestit
774
Sijainti
Bunkerland
jupla sanoi:
Olen samaa mieltä kolmen edellisen kanssa! Voi tätä harmoniaa, ihan tulee heti aamusta tippa linssiin! :wink:

Sen olen huomannut, että Oskari tarvitsee auktoriteetin vierelleen, joka pitää pojan aisoissa. Salo alkoi jo menettämään isäasemaansa, Keke pitäisi paremmin nulikan nuhteessa.
Olen viidentenä melko pitkälti samaa mieltä.;)
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
En taaskaan ymmärrä. Sisääntulokierros on vähintäänkin tyydyttävä sana kuvaamaan varikolle tuloa edeltävää kierrosta.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
WebSlave sanoi:
Taustatyöstä olen minä ollut lähinnä positiivisesti yllättynyt. Saari on oikeasti tutkinut tilastoja ja kerännyt nippelitietoa historiasta. Jopa minulle tulee välillä jotain uutta. Kyllönen-Mustakari-aisaparin aikoihin toinen arvaili ja toinen korjasi muistinvaraisesti miten sattui.
Njoo, nuo nippelit on kyllä olleet ihan hyviä ja sillain. Vaan en tarkoita sitä, ongelma on tällaisissa jutuissa kuten että erottaisi välikelin ja sadekelin renkaat toisistaan, olisi vilkaissut edellisen vuosien kisoja (ja jos vilkaisee, niin niistä ei kannata yrittää arvata varikkokäyntien ajankohtia, mikäli säännöt on muuttuneet) tai olisi vilkaissut viimeisimmät uutiset.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mr Natural sanoi:
En taaskaan ymmärrä. Sisääntulokierros on vähintäänkin tyydyttävä sana kuvaamaan varikolle tuloa edeltävää kierrosta.
Niinpä. Saari vain käyttää sitä sanaa ulostulokierroksesta.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
WebSlave sanoi:
Niinpä. Saari vain käyttää sitä sanaa ulostulokierroksesta.
Aha, enpä ole huomannut. Toisaalta: kumpi oikeastaan on sisääntulokierros? Kuskin kannalta se saattaa olla paluu varikkoboksiin, mutta katsojien kannalta varmaankin paluu radalle, näkyväksi. Ilmeisesti tuo ei ole särähtänyt mun korvassa, koska tavallaan molemmissa tapauksissa viesti on pätevä.
 

Mr Cale

Enormous Member
Liittynyt
23.5.2000
Viestit
1016
Sijainti
Espoo
Mr Natural sanoi:
Aha, enpä ole huomannut. Toisaalta: kumpi oikeastaan on sisääntulokierros? Kuskin kannalta se saattaa olla paluu varikkoboksiin, mutta katsojien kannalta varmaankin paluu radalle, näkyväksi. Ilmeisesti tuo ei ole särähtänyt mun korvassa, koska tavallaan molemmissa tapauksissa viesti on pätevä.
Vakiintunut käytäntö rata-autoilussa on
"outlap" -> varikolta radalle
"inlap" -> radalta varikolle
 

DaSilva

In Memories
Liittynyt
17.1.2007
Viestit
593
Sijainti
Madonna di Campiglio
Eipä tuossa ole kuin yksi vaihtoehto, varikolle tullessa sanotaan "Räikkönen tulee sisään." Ei voi tulla sisään ja ulos samaan aikaan, vai voiko?
 

mh_84

Well-known member
Liittynyt
13.5.2005
Viestit
930
R-Kioskin mainoslehtisessä luki, että tuo Plus-TV korttitarjous on voimassa 31.7.2007 asti. Näyttäisi siis tuo prepaid systeemi toimivan ainakin siihen asti. Eli siis ostaa vain uuden kortin kolmen kuukauden päästä, ei tarvitse mitään kuukausi- tai korttimaksuja.. Vai olenko ihan hakoteillä?:dunno:
 

Finn75

Well-known member
Liittynyt
12.12.2001
Viestit
620
Sijainti
Jyväskylä
Eikös digitaalisesti voi tehdä sellasia lähetyksiä joissa on vaihtoehtoisia ääni kanavia? Eli periaatteessa vois siis valita Kyllösen selustuksen jos haluaa ja maikkari tarjoaa...

Tosin kahdella eri selustuksella saadaan osa jengistä kattomaan kaikki lähetykset..
 

de Cesaris

bastardo, ignorante
Liittynyt
18.12.2003
Viestit
146
DaSilva sanoi:
Eipä tuossa ole kuin yksi vaihtoehto, varikolle tullessa sanotaan "Räikkönen tulee sisään." Ei voi tulla sisään ja ulos samaan aikaan, vai voiko?
Tietenkin jos vakiintuneille ilmaisuille on tarpeen uusia tarkoituksia hakea, voisi Saari alkaa puhua esim. ulosajoista varikkokäynnin kohdalla.

"Ja mitä nyt tapahtuu? Tämä kuvan ulkopuolelta.. kyllä! Räikkönen ajaa ulos! Kisaa on jäljellä viisitoista kierrosta ja johtoasemasta Kimi Matias Räikkönen AJAA ULOS!!!" :ahem:
 

Lonso_567

guru experience
Liittynyt
8.10.2006
Viestit
470
Sijainti
¿¿¿Salud???
Mr Natural sanoi:
Aha, enpä ole huomannut. Toisaalta: kumpi oikeastaan on sisääntulokierros? Kuskin kannalta se saattaa olla paluu varikkoboksiin, mutta katsojien kannalta varmaankin paluu radalle, näkyväksi. Ilmeisesti tuo ei ole särähtänyt mun korvassa, koska tavallaan molemmissa tapauksissa viesti on pätevä.
Sisääntulo ja ulosmeno liittyy sananparsiin "pit in" ja "pit out". Varikko on siis 'sisällä' ja rata 'ulkona'. Varikkoboxi on kai jonkinlainen sisätila, ja rata jonkinnäköinen ulkorata :eek:
 
Ylös