Formulat maikkarilla

WebSlave

Trackman
Miss Piggy sanoi:
Aiotteko maksupaketin omistajat ihan todella katsoa KAIKKI noi Maikkarin F1-viikonlopun lähetykset?
Suorien F1-sessioiden osalta, kyllä. Näin olen tehnyt tähänkin asti (mitä nyt perjantain vapaita on töiden takia jäänyt usein näkemättä suorana). Muusta ohjelmasta päätän sitten kun tiedän mitä se on, mutta GP2:t ainakin katson, sikäli kun tulevat.

Lauantait on minulla normaalistikin omistettu Valioliigalle (3 peliä putkeen Canal+:lta), joten ei se television ääressä istuminen ole mitenkään vieras tai uusi ajatus.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mitäköhä meikämanne oikein tekee, kun mulla on pieni laatikkotv, joka kadonneen kaukosäätimen vuoksi näyttää ainoastaan kolmea kanavaa.
Pitäisiköhän mun hankkia digiboksi ja kanavapaketit siihen?
Ehkä mun ois parasta ostaa vaan uus digitv?
Milläköhän rahalla sen teen.
Taitaa jäädä ensivuoden huippukausi välistä, ei mun budjetilla makseta edes ylimääräistä kymppiä kuukaudessa. Kuulun näihin proletariaattinuoriin.
Yleensä valtaan taloja, eikä kukaan oikeasti teidä, että seuraan ylimarkkinoitua riistolajia <3.

jak

Well-known member
Sijainti
Lahti
Chip^ sanoi:
Eikö sillä samalla kortilla muka voi katsoa kahdesta eri teevestä?

Kotona on digiboksi kortinlukijalla (antenni) sekä mökillä samat. Ajattelin että jos ottaisin kortin mukaan kesäksi mökille ettei tarvitsisi polkea pyörällä mökiltä kotiin katselemaan formuloita...
Mutta entäpä jos kotona onkin kaapeli ja mökillä antenni, kuten itselläni. Sitten joutuisi ostamaan kaksi korttia että näkisi jokaisen kisan. Tämä onkin yksi syy minkä takia en osta koko korttia.

Viimeksi muokattu:

HeKi

Well-known member
Sijainti
FI
Mino sanoi:
Ongelmana paketissa ainakin minulle on se, että se on sidottu yhteen korttiin. Itse vietän viikonloppujani kesällä kolmessa eri paikassa: kahdessa on eri kaapeliyhtiöt ja kolmannessa antenni. Että eipä tule ostettua...:frank: Kyllä yhdellä maksulla pitäisi saada katsottua lähetykset ihan missä lystää.
Itellähän on sama homma. Joku vois ruveta streamaamaan koneelta noita lähetyksiä, voisin maksaa vitosen kuussa:wink:

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
arzipuppy sanoi:
Mitäköhä meikämanne oikein tekee, kun mulla on pieni laatikkotv, joka kadonneen kaukosäätimen vuoksi näyttää ainoastaan kolmea kanavaa.
Pitäisiköhän mun hankkia digiboksi ja kanavapaketit siihen?
Ehkä mun ois parasta ostaa vaan uus digitv?
Milläköhän rahalla sen teen.
Taitaa jäädä ensivuoden huippukausi välistä, ei mun budjetilla makseta edes ylimääräistä kymppiä kuukaudessa. Kuulun näihin proletariaattinuoriin.
Yleensä valtaan taloja, eikä kukaan oikeasti teidä, että seuraan ylimarkkinoitua riistolajia <3.
Valtaa seuraavaksi talo jossa on digiboxi.:wink:

Jacobus

Well-known member
Suomen Huippu sanoi:
Onkos tuo nyt sitten jo ihan oikeasti varmaa tietoa?
Clarke sanoi:
Niin ja sen verran vielä, että ainakin Hesari tiesi taannoin, kun maksullisuus tuli julki, että täyteluokatkin näytetään. Hesarille tätä nykyä töitä tekevällä Siri Markulalla luulisi olevan kohtalaisen hyvät kontaktit entiseen työnantajaansa, joten pitäisin tietoa ainakin kohtuullisen luotettavana.
Lauantaina mäkihypyn tauolla esitetyssä F1 2007 -ohjelmassa mainittiin, että täyteluokista MAXilla nähdään Porsche Supercup ja GP2. Käsitin, että Porsche Supercupista nähdään vain kilpailut, GP2:sta aika-ajot ja kisat.

ctz

Active member
jak sanoi:
Mutta entäpä jos kotona onkin kaapeli ja mökillä antenni, kuten itselläni. Sitten joutuisi ostamaan kaksi korttia että näkisi jokaisen kisan. Tämä onkin yksi syy minkä takia en osta koko korttia.
Siis hetkinen, tarvitaanko muka antenni- ja kaapelitalouksissa erilaiset kortit? Olen itse luullut, että se kortinlukija on samanlainen laite kummassakin tapauksessa ja vaikkei olisikaan niin ainakin se kortti olisi.

Thunder

Vihan aiheuttaja
ctz sanoi:
Siis hetkinen, tarvitaanko muka antenni- ja kaapelitalouksissa erilaiset kortit? Olen itse luullut, että se kortinlukija on samanlainen laite kummassakin tapauksessa ja vaikkei olisikaan niin ainakin se kortti olisi.
Tuossa MTV3:n kanavapaketin yleisimmät kysymyksissä:

Miksi antenniverkon katsojat saavat MTV3 Kanavapaketissa vaan kaksi uutta kanavaa, kun kaapeliverkossa saadaan neljä?

Antenniverkossa ei tällä hetkellä ole enempää taajuuksia vapaana. Kun taajuuksia vapautuu, täytyy olla toimilupa kanavan lähettämiseen. Toimilupia kyllä haetaan ja toivottavasti tulevaisuudessa antennitalouksiin saadaan myös puuttuvat luvat. Kaapeliverkossa vastaavia lupia ei tarvita.

Toni

Puusilmä
Sijainti
Kajaani
ctz sanoi:
Näin:

Mitä tarvitsen kanavien katsomiseen?

Antennitaloudessa asuvat tarvitsevat antennitalouksiin tarkoitetun digiboksin, jossa on Conax-kortinlukija sekä PlusTV:n katselukortin. Kaapelitalouksissa asuvat tarvitsevat kaapelivastaanottoon tarkoitetun digiboksin , jossa on Conax-kortinlukija sekä oman kaapeliyhtiönsä katselukortin.
Tämäkin siis maikkarin kanavapaketin usein kysyttyä osastolta...

edit: quotea muutettu hieman

jak

Well-known member
Sijainti
Lahti
ctz sanoi:
Kyllä tarvitaan. Kaapelitalouksissa tarvitaan kaapelioperaattorin kaapelikortti joka maksaa 20€/vuosi + 9,90€/kk MTV3:n kanavapaketista.

Antennitalouksissa taas tarvitaan PlusTV kortti jonka hinta on ensimmäisen 3 kuukauden ajalta aloitusmaksu 29,90 €. Tämän jälkeen palvelumaksu 8,90 €/kk ja korttimaksu 14,95 €/6kk.

FO110K

Banned
jak sanoi:
Antennitalouksissa taas tarvitaan PlusTV kortti jonka hinta on ensimmäisen 3 kuukauden ajalta aloitusmaksu 29,90 €. Tämän jälkeen palvelumaksu 8,90 €/kk ja korttimaksu 14,95 €/6kk.
ai tällekin kortille on tullut määräaikainen maksu, ei hyvää päivää... :jaska:
mielenkiintoista olis nähdä paljonko niitä digikortin omistajia on kauden alkaessa...

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
RTL ei sitten ilmeisesti tule olemaan vaihtoehto niille, jotka ajattelevat katsovansa F1:ä muualta kuin Maikkarilta ilmaiseksi. RTL ja sen sisarkanavat muuttunevat jo alkuvuodesta maksullisiksi satelliitissa (kuten myös kaapelissa ja antenniverkossa Saksanmaalla).

-Edit- Laitetaanpa lähdekin:
http://en.wikipedia.org/wiki/RTL_Television

Virallinen lupa (oletettavasti viranomaisilta) muutokselle on vielä saamatta.

Viimeksi muokattu:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
WebSlave sanoi:
RTL ei sitten ilmeisesti tule olemaan vaihtoehto niille, jotka ajattelevat katsovansa F1:ä muualta kuin Maikkarilta ilmaiseksi. RTL ja sen sisarkanavat muuttunevat jo alkuvuodesta maksullisiksi satelliitissa (kuten myös kaapelissa ja antenniverkossa Saksanmaalla).
Cocksucker! :alppu: :yuck: :jaska: :mad:

Mitenkäs sen kortin kanssa, pitää tehdä joku vuoden sopimus kun sen hankki vai mitenkä se toimii?

Chip^

Well-known member
Laitetaampa kysymys:

F1 kausihan kestää noin 7 kuukautta eli jos meinaa katsoa koko kauden on maksettava 9kk edestä:

1. vaihtoehto
Katselee aluksi 3kk sillä 29,90€ hintaisella katselukortilla ja sen jälkeen maksaa 6 kertaa 8,90€ ja sen korttimaksun 14,95€.
Koodi:
29,90+(8,90x6)+14,95 = 98,25€
2. vaihtoehto
Ostaa kolme 3kk katselukorttia
Koodi:
29,90 x 3 = 89,70€
Jälkimmäinen vaihtoehtohan tulee melkein 10€ halvemmaksi, mutta vaatiko maikkari (tai siis PlusTV) että sen ensimmäisen kolmen kuukauden katselun jälkeen on maksettava katselu aina noissa erissä (8,90€) jos meinaa katsella PlusTV kanavia vielä sen 3kk jälkeen???

Niin ja saako noita 29,90€ maksavia kortteja R-Kioskilta tai elektroniikka liikkeistä vielä kesällä tai syksyllä??

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
Turun Sanomat sanoi:
Lisäksi Salo jatkaa myös MTV3 -kanavan kommentaattorina pääselostaja Oskari Saaren parina kohti suomalaisittain kihelmöivää F1-kautta.
Case closed?

WebSlave

Trackman
DaSilva sanoi:
Eikös se tule otsikostakin selväksi ettei muutu maksulliseksi. :wink:
No kyllä minäkin sen niin 25 vuoden takaisella yläastesaksalla tulkitsin, mutta olisin mielelläni halunnut kuulla hieman taustoitustakin siitä, että miten ja miksi maksullisuus kiellettiin. Kaupallisena toimijana RTL:n luulisi olevan oikeutettu myymään tuotettaan haluamaansa hintaan, joten miten jokin kartellijuttu liittyy asiaan?