kouvotsvoni
Banjottu
Monikohan maksutv-paketti jää ostamatta, tai tuleekin ostettua, koska Kyllönen ei koppiin kipuakaan?Formula1Fan sanoi:Ei vittu oskari saari jatkaa...
Monikohan maksutv-paketti jää ostamatta, tai tuleekin ostettua, koska Kyllönen ei koppiin kipuakaan?Formula1Fan sanoi:Ei vittu oskari saari jatkaa...
sonera.fi sanoi:Viasat Kulta -kanavapaketin tilaajalle 2 viikon tutustumisjakso ja Kaapelikortin avaus 0 €
TeliaSonera Finland Oyj tarjoaa 2. – 31.1.2007 uusille Viasat Kulta-kanavapaketin tilanneille asiakkaille 2 viikon tutustumisjakson ja Kaapelikortin avauksen veloituksetta (kaapelikortin avaus norm. 50 €).
Tarjous koskee uusia Viasat Kulta -tilaajia, jotka tekevät vähintään 12 kk:n tilausjakson Viasat Kulta -kanavapaketista. Tilaus jatkuu maksullisena, jos asiakas ei sitä peruuta tutustumisjakson aikana ja laskutus alkaa automaattisesti tutustumisjakson jälkeen. Jos asiakas sitoutuu 12 kk:n aloitusjaksoon, kuukausihinta on 23, 95 €/kk (norm.30 €/kk). Sopimus jatkuu 12 kuukauden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana, 1 kk:n irtisanomisajalla. Kaapelikortin vuosimaksu on 20 €, joka veloitetaan myös tutustumisjaksolta.
Minulla on tuo(kin) paketti, nimenomaan Soneralta. Olet kyllä ymmärtänyt jotain väärin (ja osa markkinoinnista on harhaanjohtavaa).Sue_me sanoi:Onko kellään tietoa Viasatin kanavien tasosta? 16 lisäkanavaa joista 3 elokuvakanavaa ja 3 urheilukanavaa ei ainakaan kuulosta kovin huonolta.
Pitäisikö meidän kaikkien Conax-kortin hankkimisen aikana lätkäistä tulostettu paperi ja allekirjoitus liikkeelle edelleenpostitettavaksi MTV3:lle, että Kyllönen takaisin ja Oskari Saari veke ja jos ei suostuta, ei jatketa pakettia enää.Formula1Fan sanoi:Ei vittu oskari saari jatkaa...
Ei varmasti. Minä olen tyytyväinen tähän ratkaisuun, jos vaihtoehto on Kyllönen.Thunder sanoi:Pitäisikö meidän kaikkien Conax-kortin hankkimisen aikana lätkäistä tulostettu paperi ja allekirjoitus liikkeelle edelleenpostitettavaksi MTV3:lle, että Kyllönen takaisin ja Oskari Saari veke ja jos ei suostuta, ei jatketa pakettia enää.
Älä aiheuta tarpeetonta sydänkohtausta. Missä näin seisoo?:eek!:Formula1Fan sanoi:Ei vittu oskari saari jatkaa...
Hakkis sanoi:Älä aiheuta tarpeetonta sydänkohtausta. Missä näin seisoo?:eek!:
Salo on kyllä hyvä selostuspuuhissa, samaa mieltä, mutta se onkin sitten ainoa positiivinen asia tuossa porukassatrotwood sanoi:Onneksi Salo jatkaa. Ainakin itseäni miellyttää herran lakoninen tyyli, joka on hyvä vastakohta muun selostustiimin höyryämiselle. :thumbup:
Sama!WebSlave sanoi:Ei varmasti. Minä olen tyytyväinen tähän ratkaisuun, jos vaihtoehto on Kyllönen.
Kyllähän näköjään Turun Sanomillakin osataan sählätä. Maikkari sentään sai tonkin kauden 2007 kisakalenterin julkastua oikein... :doubtful:turunsanomat.fi sanoi:7.10. JPN Suzuka
Kimi MATIAS Räikkönen kuuluu varmaan pari kertaa liikaa:thumbfh:Bowser sanoi:Ajatelkaa positiivisesti: Kerpenin rehtori on vetäytynyt kilpa-areenoilta, joten Saaren selostuksen ärsyttävyys vähentynee noin 90% edelliskausiin verrattuna.
Älkää valittako. Kyllä Saaren keksimät "lempinimet" täällä pyörivät "pr-neekerit" ja "mykät" voittaa. :alppu:kouvotsvoni sanoi:Kimi MATIAS Räikkönen kuuluu varmaan pari kertaa liikaa:thumbfh:
Valitettavasti en usko. Ensinnäkin "Kerpenin rehtori" vierailee varmasti varikolla useempaan otteeseen kauden aikana, ja joka kerta, kun ohjaaja hänet poimii kuviin Saari tykittää.:ahem: Ja toisaalta kehissä on uusia kavereita, joille on kiva keksiä uusia, entistäkin raflaavampia lisänimiä. Mä en edes uskalla ajatella miksi Kovalaisen Hessu tai vaikkapa Lewis Hamilton kastetaan...Bowser sanoi:Ajatelkaa positiivisesti: Kerpenin rehtori on vetäytynyt kilpa-areenoilta, joten Saaren selostuksen ärsyttävyys vähentynee noin 90% edelliskausiin verrattuna.
Antaa Oskarin heitellä kuskien lempinimiä, pitäähän sitä jostain saada jotain selostettavaa. Itseä Saaren selostuksissa ei häiritse juuri muu kuin uskomaton puusilmäisyys välillä kisan tapahtumiin mutta ei sitä nyt tietysti kaikkea voi huomata joutavaa pölistessä....Miss Piggy sanoi:Valitettavasti en usko. Ensinnäkin "Kerpenin rehtori" vierailee varmasti varikolla useempaan otteeseen kauden aikana, ja joka kerta, kun ohjaaja hänet poimii kuviin Saari tykittää.:ahem: Ja toisaalta kehissä on uusia kavereita, joille on kiva keksiä uusia, entistäkin raflaavampia lisänimiä. Mä en edes uskalla ajatella miksi Kovalaisen Hessu tai vaikkapa Lewis Hamilton kastetaan...
Ihan samaa mieltä oon mä!naukkis sanoi:Antaa Oskarin heitellä kuskien lempinimiä, pitäähän sitä jostain saada jotain selostettavaa. Itseä Saaren selostuksissa ei häiritse juuri muu kuin uskomaton puusilmäisyys välillä kisan tapahtumiin mutta ei sitä nyt tietysti kaikkea voi huomata joutavaa pölistessä....
Periaatteessa itsekin maksan vain ja ainoastaan tuosta Suomenkielisestä selostuksesta, näkyy nuo kisat ilmaisiltakin kanavilta mutta katselukokemus on luokkaa ankea saksan tai Italiankielisillä väärään suuntaan puolueellisilla selostuksilla....