Muistan, kun itseäni aina vi**tti tuo " TUNNIN KUVA " mainoskatkoilla.Maikkarilla ei ole tainnut olla mitään muuta kuin hirveitä tunnareita sitten vuoden 2003(?). Tää oli paras: http://www.youtube.com/watch?v=9oV69wZeRYgsopii tunnareiksi parhaiten.
Muistan, kun itseäni aina vi**tti tuo " TUNNIN KUVA " mainoskatkoilla.Maikkarilla ei ole tainnut olla mitään muuta kuin hirveitä tunnareita sitten vuoden 2003(?). Tää oli paras: http://www.youtube.com/watch?v=9oV69wZeRYgsopii tunnareiksi parhaiten.
Olisi hienoa jos löytyisi, toisaalta olen alaikäisen junnun kanssa matkassa joten siltäosin toivoisin että lähetys tulisi hotellissa.Löytyisikö kyseisestä paikasta baaria jossa olisi "F1-Studio"?
joo kyllähän tuo hakkaa nämä kokonaan tietokoneella tehdyt kurat helposti :thumbup:Tuo oli kyllä loistava, varsinkin viime aikoihin verrattuna. Nyyh, ikävä tulee.
Wikipedian mukaan TV6 näyttää aika-ajon livenä ja kisasta koosteen. Maksullinen Viasat Motor näyttäisi kaikki sessiot suorana.
Reissussa menee tämä kisa. Onko tietoa mi(t)kä kanava(t) Ruotsissa lähettää f1:t? Tuleeko suorana?
Ainakin itse vielä tuossa pari viikkoa takaperin katselin yhden Myytinmurtajat jakson tuosta Katsomon kautta ja toimi ihan hyvin. Selaimena on Mozillan Firefox. Tiedä häntä onko noissa livelähetyksissä eri meininki.Videota ei voi katsoa tällä selaimella. Kyseinen ohjelma on suojattu Microsoftin DRM-teknologialla (Digital Rights Management), ja sitä voi katsoa vain Internet Explorer-selaimella.
Niinpä niin. Tuli tällainen ilmoitus kun yritin katsella tuota maikkarin Katsomoa. Meinaako tämä nyt sitä että ei näy livelähetyksetkään kuin Explorerilla? Ei ny toimi tää homma mulle näin, ei, ei, ei. Pitäkää tunkkinne. :thumbdown Luultavasti vastauskin on jo tässä ketjussa, mut liiallista koluta 30 sivua televisiotopikkia läpi.
Viime vuonna näytti kisat suorina ja aika-ajotkin. Paska homma jos muutettu tälle kaudelle.Wikipedian mukaan TV6 näyttää aika-ajon livenä ja kisasta koosteen. Maksullinen Viasat Motor näyttäisi kaikki sessiot suorana.
Mulla täysin sama juttu, eli Top Gearit vaatii Explorerin.. Tosin itse käytän Chromea. Tieten nuista F1 lähetyksistä ei oikeen vielä ossaa sanoa ku ei oo tullu katottua ku ei oo kisojakaa ollu.. mutta ite piän Exploreria tossa kylykiäisenä..Ite oon kattonut aina Mozillalla eikä ole ollut mitään ongelmia. Ainastaan Top Gear jaksot vaativat Explorerin käyttöä.
Itellä käytössä linux (Ubuntu 8.10) ja hyvin toimii, eli ei ole Microsoft riippuvainen toi katsomo!!!Videota ei voi katsoa tällä selaimella. Kyseinen ohjelma on suojattu Microsoftin DRM-teknologialla (Digital Rights Management), ja sitä voi katsoa vain Internet Explorer-selaimella.
Niinpä niin. Tuli tällainen ilmoitus kun yritin katsella tuota maikkarin Katsomoa. Meinaako tämä nyt sitä että ei näy livelähetyksetkään kuin Explorerilla? Ei ny toimi tää homma mulle näin, ei, ei, ei. Pitäkää tunkkinne. :thumbdown Luultavasti vastauskin on jo tässä ketjussa, mut liiallista koluta 30 sivua televisiotopikkia läpi.
Kuulostaa aika mielenkiintoiselta. Hyvä että toimii Linuxissa, voisi asentaa sen PS3:n jahka ehtii, niin saisi katottua Katsomoa vähän isommasta ruudusta.Itellä käytössä linux (Ubuntu 8.10) ja hyvin toimii, eli ei ole Microsoft riippuvainen toi katsomo!!!
Selaimena Firefox ja Opera, eikä kummallakaan ongelmia.
Firefoxin oon vielä säätäny niin, että video avatuu Kaffeine soittimeen.
Ja sit kuva vaan Full Screenille ja Hdmi:stä Plasma telkkaan niin kuva on tosi hyvä!:alppu:
Kiitos!Wikipedian mukaan TV6 näyttää aika-ajon livenä ja kisasta koosteen. Maksullinen Viasat Motor näyttäisi kaikki sessiot suorana.
Piti heti tarkistaa tilanne TV6:n ohjelmistosta ja kyllä se niin menee kuin Webslave kirjoitti.#Driver sanoi:Viime vuonna näytti kisat suorina ja aika-ajotkin. Paska homma jos muutettu tälle kaudelle.
Kannattaa pitää vielä plan-b varalla (ja käyttää suosiolla pc:tä). Ei sillä ettei joku ubuntu ps3:n suosiolla uppoaisi, vaan sillä että ko. yhdistelmä on aika jäätävän hidas. Sekalainen setti divx:ä ainakin tökki sen verran ettei niitä jaksanut katsoa naapurin jaskakaan...Hyvä että toimii Linuxissa, voisi asentaa sen PS3:n jahka ehtii, niin saisi katottua Katsomoa vähän isommasta ruudusta.
Joo toki pidän PC:n tässä varalla ja luultavasti ainakin alkuun ihan ykkösvaihtoehtona. Katsoo sitten kesällä miten tuon kanssa toimis. Voi tosiaan olla vähän turhan hidas yhdistelmä.Kannattaa pitää vielä plan-b varalla (ja käyttää suosiolla pc:tä). Ei sillä ettei joku ubuntu ps3:n suosiolla uppoaisi, vaan sillä että ko. yhdistelmä on aika jäätävän hidas. Sekalainen setti divx:ä ainakin tökki sen verran ettei niitä jaksanut katsoa naapurin jaskakaan...
Kuten jo kysytty, millä selaimella yritit sitten katsoa ja mitä? Onhan myös Flash ja Java kunnossa? Ja tarpeeksi uusi Windows Media Player (tai joku sen korvaava)?Videota ei voi katsoa tällä selaimella. Kyseinen ohjelma on suojattu Microsoftin DRM-teknologialla (Digital Rights Management), ja sitä voi katsoa vain Internet Explorer-selaimella.