Kun nyt otit Keken puheeksi, niin pakkohan se on mainita että hra. K. Rosberg F1-kolmikostamme se ylivoimaisesti parhaiten otti tilanteen joka kerralla haltuun.
Kekellä on aivan armoton karisma. Vaikka kaveri heittää kommenttinsa välillä vasemmalla kädellä ja puolihaluttomasti, niin siitä huolimatta se mitä suusta tulee ulos on aina kuuntelemisen arvoista ja asiaa. Eikä minua lainkaan haittaa flashbackit "minun aikaani", koska sattuneesta syystä 80-luvun F1-tarinat kiinnostavat minua.
Keken suorapuheisuus ja maailmankansalaisuus ärsytti Suomen mediaa hänen vielä ajaessaan, mutta nyt siitä saadaan nauttia silloin harvoin, kun mies kameran eteen saadaan. Sääli, että menetimme hänet Saksan kanaville.
JJ on jenkkivuosinaan oppinut amerikkalaisen höpöttämisen - ja varmaan se on jossain määrin luontaistakin, eikä siinä mitään. Täällä vain ei ole totuttu siihen, että komentaattori osallistuu selostamiseen. Mielestäni tässä asiassa on menty eteenpäin vähän lajissa kuin lajissa Suomessakin. Ainakin mäkihyppy, alppihiihto ja ampumahiihto tulee mieleen, ja miksei myös Canalin SM-Liigan lähetykset.
Salon ansiot tulivat lähinnä kulissientakaisista jutuista ja henkilökohtaisista näkemyksistä. Arvokkaita nekin, mutta Mika ei ulosanniltaan selvästikään pärjää kahdelle edellämainitulle.