Silk Cut Jaguar
Well-known member
Niin no missään muuallahan maailmassa verkot ei ole koskaan alhaalla...Kyllä ne näköjään osaa hommat nämä Suomen maksu-tv palvelut :frank:
Niin no missään muuallahan maailmassa verkot ei ole koskaan alhaalla...Kyllä ne näköjään osaa hommat nämä Suomen maksu-tv palvelut :frank:
En sitä sanonutkaan.Niin no missään muuallahan maailmassa verkot ei ole koskaan alhaalla...
mikäs sulla on viive siellä verrattuna formula1.comin live timingiin? mulla 30 sek ja täytyy kyllä sanoa etten ihan täysin ymmärrä miksi pakkaamiseen muka menisi niin kauan.Itsellä ei ole ollut vielä mitään ongelmia Katsomon kanssa.
edit: Äsken ääni kuului, mutta kuva oli jämähtänyt.
Onhan se viive TV:ssäkin noin 10 sekuntia. Aina siinä on jonkin verran viivettä kun kuvat seikkailee linjoja pitkin maailman toiselta puolelta.mikäs sulla on viive siellä verrattuna formula1.comin live timingiin? mulla 30 sek ja täytyy kyllä sanoa etten ihan täysin ymmärrä miksi pakkaamiseen muka menisi niin kauan.
tätä juuri itsekin pohdin.Onhan tuota viivästystä ollut ennenkin, olisi kiva jos sitä timingiä saisi ajastettua taaksepäin kun toisinpäin ei onnistu ajan tasoitus.
Meillä myös Welho, ja ihme kyllä pelasi ihan hyvin. Yksi lyhyt katko oli (pysäytyskuvaa tarjolla vain) mutta se voi johtua melkein mistä vain. Aiempina vuosina on AINA Melbournen perjantait pätkineet, joskus pahastikin. Mutta ei enää. Hyvä hyvä.Minulla ei myöskään ollut ongelmia, ja olen Welhon verkossa.
Näemmä firefoxilla ei edes avaa videoita. IE ja pelaa Näin ainakin itselläni.Pystyykö noita harjotuksia kattomaan jälkikäteen tuolta? Katsomoa meinaan siis.
Pystyykö noita harjotuksia kattomaan jälkikäteen tuolta? Katsomoa meinaan siis.