Toivottavasti kukaan miespuolinen ei loukkaannu, mutta ajattelimme tyttöjen (minä, Thyella ja Mity) kanssa ottaa ihan vain tyttöhytin.
Mut jos mä saan kuitenkin ton reissu sopimaan, niin mähän mahdun sihen yhteen vapaaseen sänkyyn
Toivottavasti kukaan miespuolinen ei loukkaannu, mutta ajattelimme tyttöjen (minä, Thyella ja Mity) kanssa ottaa ihan vain tyttöhytin.
Siellä on vielä kaikki forumin pojat, haitariliikkein.Mut jos mä saan kuitenkin ton reissu sopimaan, niin mähän mahdun sihen yhteen vapaaseen sänkyyn![]()
Teet kattoon reiän ja otat eväitä mukaan.Lähden mikäli mulle löytyy Keisariluokan kattohuoneisto,
jossa on viinirypäleitä, mustaherukka-puolukkasurvoskossua ja jääpaloja.
Ja aamuksi löllyköitä sekä tuorepuristettua hedelmämehua + yksi kylmä Sandels III-olut.
Muita ehtoja en aseta, sillä olen varsin vaatimaton luonne.
Sviitti. Kansi 6
Ulkohytti 2 henkilölle. Erillinen olo- ja makuuhuone. Kiinteä parivuode ja vuodesohva (1 aik./2 lasta). TV, radio, puhelin, jääkaappi. hiustenkuivain.
Pinta-ala: 38-48 m².
Hintaan sisältyy aamiainen*
P.S. Mikä on löllykkä?
Sviitin hintakin on melkein ilmainen: 750 e! Ei jää paljoakaan per nokka, kun kaksistaan menee. :alppu:Olenkin aina halunnut ulkohyttiin.
Eli hyttiseurakin selkiö:thumbup:Sviitin hintakin on melkein ilmainen: 750 e! Ei jää paljoakaan per nokka, kun kaksistaan menee. :alppu:
Aattelin, että änkeät sinne PuoliPöhkön kanssa parisänkyyn. :idea:Eli hyttiseurakin selkiö:thumbup:
Haluaisitko varata sen?Jos sen kolmannen saa perua veloituksetta, niin mikä nottei.
Oon raittiimmalla linjalla juhannuksen jälkeen (aina seuraavan vuoden toukokuuhun asti)
Tietäisin kyllä lähtijöitäkin jollei forumisteista olisi, en vaan halua sotkea forumisteja ja oikean elämän ihmisiä keskenään. Eiköhän ne kaksi riitä. mattimyöhäiset ottakoot laivan Turusta.Haluaisitko varata sen?
Eihän sitä nyt itselleen kuulu kostaa...