Forumeihin liittyvät unet?

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yönä olimme armeijamaisissa leiriolosuhteissa metsikössä. Menossa mukana minä itse, pari poikavuosien kaveria, pari armeijakaveria, yksi nykytuttu, kasa muodottomia hamoja sekä forumilaisista ainakin Lunssila.
Siellä sitä sitten kasailtiin telttoja ja raaputettiin kaarnaa, kunnes yht'äkkiä huomasimme, että lähistöllä on valtava talo. Valtava talo kuului valtaville ihmisille.
Jäi vähän hämäräksi, olimmeko itse lilliputteja, vai ne valtavat hahmot jättiläisiä, vai sekä että, mutta olimme n. hammastikun mittaisia heidän maailmassaan.
Teimme pikaisen tilannearvion, ja totesimme, ettei meidän kannata edes näyttäytyä heille, koska jos he ovat vihamielisiä, olisimme aika heikoilla.
Joten ainoa järkevä tapa toimia oli kerätä kamat ja muuttaa taloonsa, koska ... öö en tiedä.
Siispä aloimme purkamaan yhtä telttaa Lunssilan kanssa. Yritin viivytellä toimissani, jotten joutuisi käsittelemään kuumaa kaminaa. Eiku ota sä Lunssila vaan se joo kato ku mulla on tää tässä.
 

Örfil

Guest
Meillä kanssa intissä laitettiin aina lunssila kantamaan kamiina.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Williams julkisti Twitterissä, että ensi kaudella tallissa ajavat di Resta ja Massa (joka teki kolmen vuoden jatkosopimuksen). Kimpaantunut Albert messusi forumilla, että eikö 17 vuoden formulaura jo riittäisi Felipelle. Itse kommentoin sopimusuutista tarkkaan harkitulla viiden hymiön rivillä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Williams julkisti Twitterissä, että ensi kaudella tallissa ajavat di Resta ja Massa (joka teki kolmen vuoden jatkosopimuksen). Kimpaantunut Albert messusi forumilla, että eikö 17 vuoden formulaura jo riittäisi Felipelle. Itse kommentoin sopimusuutista tarkkaan harkitulla viiden hymiön rivillä.
:) :) :) :) :)
 

Örfil

Guest
Ei liity Forumiin, mutta viime yönä tein Janna Hurmerinnan kanssa niin intiimiä tuttavuutta, että vaimo ottaisi pahasti nokkiinsa, jos saisi tietää.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Minähän en kimpaannu enkä etenkään messua vaan vaihdan ajatuksia sangen sivistyneesti, joten Zoen höpöunet jätettäköön omaan arvoonsa.
Mutta ei kai se nyt mikään enne ollut, eihän??
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Williams julkisti Twitterissä, että ensi kaudella tallissa ajavat di Resta ja Massa (joka teki kolmen vuoden jatkosopimuksen). Kimpaantunut Albert messusi forumilla, että eikö 17 vuoden formulaura jo riittäisi Felipelle. Itse kommentoin sopimusuutista tarkkaan harkitulla viiden hymiön rivillä.
Eikös tuo Massa ole jopa Strollia perässä pisteissä?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kävin Zoen kanssa kiihkeäsanaista WhatsApp-viestivaihtoa, jossa pääpointtini oli, että Alma olisi pitänyt lähettää viisuihin Saaran sijasta. Ketjun viimeiset viestit olivat:
A: Vai oletko muka sitä mieltä, että Alman raffimpi habitus karkottaisi äänestäjiä?
Z: No niin ja kun sehän seurusteleekin sen siskonsa kanssa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Forum-möötte oli Turengin kävelykadulle siirretyssä tamperelaisravintola Artturissa. Läsnä olivat allekirjoittaneen lisäksi Estate, Joni, Thyella ja GC Rabella. Joni mollotti hiljaisena ja imi lonkeroa. Thyella oli ottanut puolet kasvoistaan täyteen tatuointeja ja hällä olikin kiire lähteä Urjalaan teettämään niitä lisää.
Äkisti paikalle saapuivat Jacques Villeneuve ja Sean Connery, joista ensinmainittu syytti kansainvälistä salaliittoa siitä, että hänen elämänsä perustuu elokuvaan. Connery yritti selittää, että se menee päinvastoin, hänen elämästään on tekeillä elokuva, jossa Connerylla on nimirooli.

Miehet jäivät tappelemaan, kun vaitonaisehko joukkiomme lähti muuanne. Myöhemmin Connery kirjoitti tapauksesta Kotokulma-lehden kolumnissaan.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Itse hyökkäsin Puolaan. Nopean toiminnan osastomme tukeutui aasin vetämiin kärryihin ja Saab 96:sikutoseen. Heräsin ennen loppuratkaisuja.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Viime yön unessa Iso8 oli saanut opiskelupaikan Raumalta. Tässä asunnossa kun on yksi tyhjä huone, niin hän muutti siihen asumaan. Hän oli aivan nuoren Bianca Moralesin näköinen ja kova nauraa kikattamaan.



 
Ylös