ForumGPL - Kesäsarja?

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

Hënkka

Guest
Kyllähän tuo kiinnostaa. :)

Ratavalinnoista ehdoittaisin vain originaaliradat, joista ei ajeta Nyrreä ja Monacoa. Näin radat olisivat myös vähemmän ajaneille tutuimmat ja helpoimmat ja turhaa sählinkiä olisi mahdollisimman vähän.

Autovalinta on mielenkiintoinen. Toisaalta tuo kaikkien tallien käyttäminen ja tasoitussysteemi kiinnostaisi, toisaalta taas kiinnostaisi ajaa kausi vapaavalintaisilla autoilla (eli 90% Lotuksilla), niin sais GPL-rankki kyytiä. Jotenkin ei nyt jaksa käydä hotläppäämän vaan aikojen vuoksi, vaan että se treeni olisi kisaa varten ennakoivaa. Tällöin myös nopein kuljettaja olisi se nopein kuljettaja, ilman mitään selityksiä ja kokemattomammille kuskeille homma olisi helpotus, kun ei tarvitse käydä taas opettelemaan uutta autoa. Sählinkiä siis taas vähemmän.

Pistetään äänestys tästä pystyyn.

Eli joko VJR:N ehdotus

1. KAIKKI AUTOT MUKAAN JOLLAIN TASOITUSSYSTEEMILLÄ, JOKA MAHDOLLISTAA TALLIMESTARUUSKAMPPAILUN

tai mun

2. VAPAA AUTOVALINTA JOKA RADALLE.

Itse äänestän jälkimmäistä.

<small>[ 28-04-2002, 14:36: Message edited by: Henkka ]</small>

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Kesällä ei ole opiskelua niinkään paljon, joten aikaa varmasti minullakin sinänsä olisi, mikäli täällä Tampereella aikaani vietän. Jos taas aika kuluu muualla, niin sitten luonnolisesti jää kisaaminen kesälläkin todella vähälle.

Itse olisin samalla kannalla kuin Henkka tuon autovalinnan suhteen.

Tuolloinkin voisi olla mahdollista pykätä tallit kasaan. Esimerkiksi siten, että muodostettaisiin joko arpomalla tallikaverit, tai sitten vaikkapa hieman tasaisemman tallimestaruuskamppailun aikaansaamiseksi voisi jotenkin vaikkapa gpl-rankin perusteella järjestää kuljettajat tasapainoon siten, että jokainen tallikokoonpano olisi etukäteen nähden mahdollisimman tasapainossa muihin nähden.

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
GPL-rankin mukaan ennen kautta jaettavat tallipaikat kiinnostaisivat ainakin minua. Kuitenkin siten, että koko kausi ajetaan samalla autolla.

abc

DNF
Arcanum:
GPL-rankin mukaan ennen kautta jaettavat tallipaikat kiinnostaisivat ainakin minua. Kuitenkin siten, että koko kausi ajetaan samalla autolla.
Ei järjestystä kannata suoraan gpl-rankista ottaa. Itsekin olisin tallisysteemin kannalla

Jape

Well-known member
Tallisysteemille tulee yksi ääni lisää tässä!

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Niin, noh tuo rankkisysteemi nyt oli vain ehdotus, mutta tallisysteemille menee ääneni.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Taitaa näköjään paria tyyppiä kiinnostaa vain voittaminen, ihan oikea periaate. :D :D :D

<small>[ 05-05-2002, 20:09: Message edited by: pasi73 ]</small>

Hënkka

Guest
Arcanum:
GPL-rankki taas ei kerro kuskien tasosta oikein mitään. Pisteet/kilpailu nykyisestä sarjastamme parempi vaihtoehto ja parin poikkeuksen (esim. uusien tyyppien) kohdalla joku muu systeemi.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Tallisysteemi olisi hyvä idea. Tuo autosysteemi on hiukan kaksijakoinen juttu. Omasta mielestäni tasainen kilpailu olisi mukavaa, mutta sitä ei synny mikäli kaikki ajavat parhaalla autolla. Toki tällöin olisi kiistatta selvää, kuka on se paras ja nopein kuski, mutta... no...

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Vapaa valintainen auto vaan, mutta koko kaudeksi sitten sama.

Kai meidätkin jaetaan kolmeen kastiin: Suumaccerit - Buttonit ja Yoongit, eli jokaisessa kastissa varmasti saadaan tiukkoja lähikamppailuita aikaiseksi, jos vain väkeä radalla riittää.

Ken Lie

Well-known member
Sijainti
Lahti
Minäkin olen samaa mieltä wink

(saas nähä jaksaako sitä Lotuksel lähtä kesäsarjaan...)

Vakio

Well-known member
Sijainti
Helsinki Finland
Täytyy alkaa treenaa, ja ajamaan tuun jos vaan mahtuu mukaan, kisat mielellään iltaisin..

walzu

Active member
Kannatan vapaata autovalintaa.Jokainen saa ajaa millä parhaiten osaa,koska silloin näkee todelliset erot kuskien välillä.Mielestäni (oikeasti) tasoeroa ratkaista sillä,että annetaa "hyville" kuskeille huonot autot ja "huonoille" hyvät autot.Luulenpa,että sanonta: "harjoitus tekee mestarin" , pitää tässäkin pelissä paikkansa.Eli treenaamalla ne "kovatkin" kuskit on tullut noinkin koviksi.

Ei muuta kuin (mahdollisuuksien mukaan) kovaa treeniä ja jos treeni ei maistu niin jokainen tyytykööt osaansa.

Tämmöstä ajatusta pyörittelin tällä kertaa.

<small>[ 03-05-2002, 02:33: Message edited by: walzu ]</small>

abc

DNF
Ferrari 4ever:
Kiinnostaisi tuo kesäsarja kyllä. Jos vaan mahtuu mukaan :)
Eiköhän tänne mukaan mahdu (ainakin yrittään wink ). Tosiaan kannattaa tulla tuonne live-chattiin joskus vaikka jutteleen. Katsotaan vielä kesemmällä, minkä verran lopulta on tulossa porukkaa ja pitäiskö esim. tehdä kaks divaria, jos tasoero kuskien välillä on liian suuri ja porukkaa on paljon tulossa (jälleen herää kysymys, että kuka hostaa toisen divarin). Ootko minkä verran ajellut?

akim

Well-known member
Henkka:
[QB]

Eli joko VJRN ehdotus

1. KAIKKI AUTOT MUKAAN JOLLAIN TASOITUSSYSTEEMILLÄ, JOKA MAHDOLLISTAA TALLIMESTARUUSKAMPPAILUN

tai mun

QB]
Kannatan jonkinmoista tallisysteemiä. Ei ole kovin mielenkiintoista ajaa lotarisarjaa.

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari

Eli joko VJR:N ehdotus

tai mun

Kannatan vapaata valintaa.