Onkohan kaikki nyt ymmärtänyt tuon tallisysteemin ihan läpikotaisin? Tuolla tallisysteemillä oli tarkoitus se, että ajettaisiin jokaisella automerkillä ja siinä olisi aivan oikeat "tallit", kuten vuonna 1967.
Mutta tallisysteemi voidaan myös tehdä vapaammin ihan vain muodostamalla pareja, esimerkiksi minä ja Wilpuri voitaisiin olla vaikkapa Team Herwood ja keräisimme yhdessä tallillemme pisteitä. Ei siis millekään Brabham-tallille kuten "oikeasti", vaan Team Herwoodille. Autovalinta olisi vapaa joka kisaan molemmille kuskeille.
Kesäksi vapaa systeemi on paras, koska uskon että monelta tulee jäämään useita kisoja väliin. Sarja on siis aika epämääräinen. Syksyksi voisi sitten miettiä sarjaa, jossa nopeimmat kuljettajat ajavat hitaimmilla autoilla ja siellä sitten olisi käytössä 1967 MM-sarjan tapaiset tallisysteemit.
Tällaista on ehdotettu:
FIAT:n ylimmän tuomiosituimen jäsenten kanssa on tullut hahmoteltua kahta divaria, kun kiinnostusta liigaan tuntuu olevan todella paljon. Kakkosdivarissa kisat olisi short-race -pituisia ja shift+R:ää saisi käyttää rajatta. Ykkösessä olisi realistic damage, eli kisa päättyy kun auto hajoaa ja kisat long-race -pituisia. Suurin osa uusista on kuitenkin aivan aloittelijoita, joten omasta mielestään epävarmemmat kuskit saavat ajaa helpommassa kakkosdivarissa. Ratoina olisivat 1967 alkuperäiset Kyalami, Zandvoort, Spa-Francorchamps, Le Mans Bugatti, Silverstone, Mosport, Monza, Watkins Glen ja Mexico. Monaco ja Nûrburgring jäisivät pois vaikeutensa vuoksi.
<small>[ 07-05-2002, 03:39: Message edited by: Henkka ]</small>