Forumilainen kommenttikiteytymänä

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tutustuttuani paikallisten kodinelektroniikkaliikkeiden tarjontaan tuotteen "Moccamaster kaksipesäinen suodatinkahvinkeitin" tiimoilta, olen tullut tulokseen lykkääväni hankintaa hieman myöhemmäksi.
Syy:
-Gigantin hintataso ylitti selvästi ns. normaalin markkinahinnan (135€ vs. 129€).
-Veikon Koneen hintataso oli siedettävä, mutta keitintä oli tarjolla ainoastan mattapintaisella juoksuputkella.
-Musta Pörssi myi selvästi ylivuotista varastoa. Myyntipakkaukset olivat todella pölyttyneitä. :(
-Expertin tarjoushinta 119€ oli hintavertailun edullisin, mutta tarjoushinta oli voimassa ainoastaan jos sitoudun vastaanottamaan vuoden ilmaisen Spotify-jäsenyyden. Spotifyn sopimusehdot olivat ns. "hieman" arveluttavat, enkä siksi nähnyt aiheelliseksi ryhtyä moiseen vilunkipeliin.
-Verkkokauppa.com myi ainoastaan tippalukollista mallia normaalin mallin hinnalla. kokemusteni mukaan tippalukollinen ei tee yhtä hyvää kahvia kuin tippalukoton, joten tämä vaihtoehto putosi pelistä pois heti.

Päädyinkin käyttämään nykyisen kahvinkeittimeni perusteellisessa huollossa. Hintakilpailutuksen jälkeen löysin edullisen tarjouksen (35€) kokonaisvaltaisesta kuntotutkimuksesta sekä vikakohtien kunnostamisesta.

Vaikka lopulta en ostopäätökseen päätynytkään, niin olipa todella mielenkiintoiset kahdeksan päivää joina aiheeseen tutustuin! :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kyllästyin olemaan Joni, ja hakkaamaan tattia päivittäin. Se raukkahan sitä on tehnyt jo vuosikaudet. Heh, aika noloa kun hakkaa tattia Jack & Jonesin t-paidassa, missä roikkuu vielä hintalappu. No joka tapauksessa, me mennään naimisiin, koska vaimon jehovalaisuuden takia ei ole esiaviollista seksiä, ja mulle kehittyy tenniskyynerpää ja turvonnut kyrvänpää tätä menoa. Mattoja me ei kuitenkaan saada pirttiin laittaa. Mutta ei ole Jonillakaan. Hähähää...:p

Koira otettiin, kun ei seksiä ole. Eikä lapsia. Tollanen marsun näköinen menijä. Pääsee sänkyyn. Joni ei pääse. hehehehee... Ilves on muuten ihan paras joukkue Liigassa. Ja Raipe. Ex-Ilves. Hattu päästä kun Raimo tulee Manseen. Manngård on ihan Hjallis. Paitsi että Hjalliksella ei ole naisia. Eikä ole muuten Jonillakaan. Heheheh avutontah!!!

T. Tollo K
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Voi pyhä sylvi! Nyt siis FW08 on ollut foorumilla klo 20:00-21:35, JPP klo 21:50-23:40 ja Rengeist 17:15-19:45. Ettekö te olisi voineet tulla foorumille samaan aikaan ja keskustella asiasta keskenänne ennen kuin menette omin päin vastailemaan teille esitettyihin kysymyksiin?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olen paras, voittamaton.

Seuraavaksihan me voitaisiin Puolipöhköä apinoida.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ai ne ajoivat eilen ja viime viikollakin, sijoitukset näyttävat hyvältä rahavuoren kasvattamiseni kannalta. Hyvä Niko!
Kerroinko muuten sijoittaneeni rahallisesti Nikon mestaruuteen? Hyvä Niko, Kekkeroosin poika! Hyvä Suomi! Enkä ole Kloorihuntteri, koska tässä on rahaa pelissä ja onhan Niko Keken poika. Toivottavasti värinegatiivi haemaelaeinen keskeyttää jatkossakin, että Niko voittaa mestaruuden Suomeen! HYVÄ NIKO!
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Taitaa ollakin aika muuttaa tästä rakentamastani kerrostaloneliöstä vähän isompaan, sillä aamulla myymästäni hirsitalosta jäi muuton jälkeen viivan alle juuri sen verran että kun olen saanut ostettua kaksi uutta autoa ja moottoripyörän niin pystyn huoleti sijoittamaan loput bosnialaiseen suuren riskin rahastoon.
Sitäpaitsi johan tässä tuli asuttua melkein 10 tuntia.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Kun kuulin ukrainan lento-onnettomuudesta, niin sijoitin rahaa kilpaileviin lentoyhtiöihin. Sodat ja ihmisten kurjuus on rahantekemistä varten.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Huomio!

Nöf nöf... kävin äsken vähän tuolla kylillä ja torilla ostoksilla. En kuitenkaan ruokaostoksilla, vaan tällä kertaa ostoskassiini sattui vähän rakennusvälineitä eli ostin naulapyssyn ja akkuporakoneen.
Myyjän mukaan nämä ovat ihan A-luokan ykköskamaa. Noh, toivoa sopii... heh, Hiphei!!!

Eli homman nimi on se, että huomenna alkaa siis kakkosasuntoni kuistinrakennusprojekti. Rakentajana ja tekijänä minä itse. Eli joo, että sellasta sano vänrikki suuri.

Kuvia mahdollisesti tulossa lähiaikoina, jos uusi aironmän-aipädini on kuvaustuulella.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös