Forumilainen kommenttikiteytymänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
levynkansitiva

1. Oikea yhtye: Oikea levy
2. Oikea yhtye: Oikea levy
3. Oikea yhtye: Oikea levy
4. Oikea yhtye: Oikea levy
5. Oikea yhtye: Oikea levy
6. Oikea yhtye: Oikea levy
7. Oikea yhtye: Oikea levy
8. Oikea yhtye: Oikea levy
9. Oikea yhtye: Oikea levy
10. Oikea yhtye: Oikea levy

Ettekö te oikeasti tämän parempaa vittuilua saa aikaiseksi? Jumalauta, hiljaiseksi vetää.

Ettekö te oikeasti tämän parempaa vittuilua saa aikaiseksi? Jumalauta, hiljaiseksi vetää.

Älä nyt rupee Mickeylemään. Ei tässä kisassa ole mikään vittuilupakko, vaan tarkoitus kiteyttää 'kohde' tekemällä ultimatekultaturbomegapostaus.

Tarkoituksenmukaisiin keinoihin tarveharkintadialogia ja liiallista nonfiguratiivisuutta. Yksilötasolla substanssi johtaa universaaliuteen. Saatanan idiootit

Mikä teitä oikein vaivaa!!? Siivoottekste jotain saastaisia likoja lattioiltanne? Mä en siivoo, mä nautin!

VITTU ANTEEKS OIKEESTI...mutta te ootte siis jotain tajuttoman säälittävii...ANTEEKS OIKEESTI...mutta siis oikeesti kattokaa itteenne ja hankkikaa elämä. Mulla on onneks sellanen. En tarvii tätä palstaa mihkää vitun itsetuntoboostaukseen sori vaan!!!

Haa

Hmmph! Okei! Eilen olin yllätys yllätys shoppailemassa kunnes korkkarini irtosi jalasta ja kummarruin sitä laittamaan takaisin jalkaani kunnes tissini pulpahtivat ulos topistani! Se jos jokin on noloa ja vielä yleisellä paikalla!

Olen täällä kampaajalla!!!!

Vieressäni istuu aivan ruma nainen!! D:D:D::D:D:D:D !!! Ihan hirvee!!

Tuo on kyllä onni ja pelastus monelle. Ja sinun kohdallasi lienee yhtäläinen ilo ja onni, että löytyy sekä ammatteja että sosiaalisia viiteryhmiä, joissa henkinen keskenkasvuisuus ja vajavaiset älynlahjat ovat heikkouden sijaan olennainen yhteenkuuluvuutta ja osaamista määrittävä tekijä.

Tuo on kyllä onni ja pelastus monelle. Ja sinun kohdallasi lienee yhtäläinen ilo ja onni, että löytyy sekä ammatteja että sosiaalisia viiteryhmiä, joissa henkinen keskenkasvuisuus ja vajavaiset älynlahjat ovat heikkouden sijaan olennainen yhteenkuuluvuutta ja osaamista määrittävä tekijä.
Fyffe mänt jo, nyt on vuorossa Timanfaija.