Allekirjoitan lopun täysin.Upseeri Jerry Flodin hämmentävän taidokkaasti imitoi Forumilta kadonneen Mehe Rienarsuon kirjoitustapaa. Hyvä Jerry, Rienarsuo oli taitava kielenkäyttäjä, sellaisia tänne itse kaipaan lisää.
Kummankin sanankäyttö on erinomaista, kuitenkin erilaista, ei Dickensiä ja Twainia voi sekoittaa toisiinsa.Upseeri Jerry Flodin hämmentävän taidokkaasti imitoi Forumilta kadonneen Mehe Rienarsuon kirjoitustapaa. Hyvä Jerry, Rienarsuo oli taitava kielenkäyttäjä, sellaisia tänne itse kaipaan lisää.
Tämä. Se on vähän kun sekottais Teukan ja Mehe Rienarsuon keskenään.Kummankin sanankäyttö on erinomaista, kuitenkin erilaista, ei Dickensiä ja Twainia voi sekoittaa toisiinsa.
Flodin muistuttaa huomattavasti enemmän Rienarsuota kuin Teukkaa.Tämä. Se on vähän kun sekottais Teukan ja Mehe Rienarsuon keskenään.
Kirjoitusasultaan kyllä. Vaan ei asiasisällöltä.Flodin muistuttaa huomattavasti enemmän Rienarsuota kuin Teukkaa.
Niin.Kirjoitusasultaan kyllä. Vaan ei asiasisällöltä.
Oletko koskaan miettinyt syitä uuden nikin käyttöönotolle? Ei kai tämä edes kovin kiistanalainen tapaus ole. Lepo vaan, Mehe tässä.Kirjoitusasultaan kyllä. Vaan ei asiasisällöltä.
Aivan, joku tarve uuden nikin käytölle varmasti on. Arvelen, että taustalla oli halu avautua tutulle yhteisölle "anonyymisti". Tulkinta tarpeesta on varmaankin väärä, mutta Mehe se on.Minustakaan Flodin ja Mehe eivät ole sama henkilö, yhteneväiksyysistä huolimatta. Mehen tulkinta kulkee paljon syvemmällä, syvä sivistys huokuu pohjalla. Flodin kulkee pinnemmassa.
Minähän se olen.Minustakaan Flodin ja Mehe eivät ole sama henkilö, yhteneväiksyysistä huolimatta. Mehen tulkinta kulkee paljon syvemmällä, syvä sivistys huokuu pohjalla. Flodin kulkee pinnemmassa.
Ymmärrän kyllä, että joillakin tarve hakea huomiota on kova. Toivottavasti hahmo Il Tempo Gigante nyt sitä sai.Minähän se olen.
OK.Ymmärrän kyllä, että joillakin tarve hakea huomiota on kova. Toivottavasti hahmo Il Tempo Gigante nyt sitä sai.
Ja sen Jerry kyllä teki silloin alussa.Arvelen, että taustalla oli halu avautua tutulle yhteisölle "anonyymisti".
Jos takana molemmissa nikeissä on sama kirjoittaja, niin mun mielestä on hienosti osannut tehdä nikeistä erilaiset.:ahem:Niin siis mitä samaa on Mehessä ja Jerryssä? Ei mitään.