Forumilaisia, jotka sekoitat jatkuvasti toisiinsa

Pakokaasu

Banned
Upseeri Jerry Flodin hämmentävän taidokkaasti imitoi Forumilta kadonneen Mehe Rienarsuon kirjoitustapaa. Hyvä Jerry, Rienarsuo oli taitava kielenkäyttäjä, sellaisia tänne itse kaipaan lisää.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Upseeri Jerry Flodin hämmentävän taidokkaasti imitoi Forumilta kadonneen Mehe Rienarsuon kirjoitustapaa. Hyvä Jerry, Rienarsuo oli taitava kielenkäyttäjä, sellaisia tänne itse kaipaan lisää.
Kummankin sanankäyttö on erinomaista, kuitenkin erilaista, ei Dickensiä ja Twainia voi sekoittaa toisiinsa.

Tolerantti

Well-known member
Minustakaan Flodin ja Mehe eivät ole sama henkilö, yhteneväiksyysistä huolimatta. Mehen tulkinta kulkee paljon syvemmällä, syvä sivistys huokuu pohjalla. Flodin kulkee pinnemmassa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Itse sekoitan ilmaisunsa perusteella tmoin ja hajun, juttujen perusteella on hieman hankalmpaa.

burb

.
Mulla menee joskus sekaisin toi noin burb ja sitten oma itse.

Jotkut menee sekaisin rock'n'roll-musiikista
jotkut menee sekaisin alkoholista
hei beibi, menen sekaisin burbista.

Pakokaasu

Banned
Minustakaan Flodin ja Mehe eivät ole sama henkilö, yhteneväiksyysistä huolimatta. Mehen tulkinta kulkee paljon syvemmällä, syvä sivistys huokuu pohjalla. Flodin kulkee pinnemmassa.
Aivan, joku tarve uuden nikin käytölle varmasti on. Arvelen, että taustalla oli halu avautua tutulle yhteisölle "anonyymisti". Tulkinta tarpeesta on varmaankin väärä, mutta Mehe se on.

Örfil

Guest
Arvelen, että taustalla oli halu avautua tutulle yhteisölle "anonyymisti".
Ja sen Jerry kyllä teki silloin alussa.

Mehenä se (avautuminen) olisi ollut varmaan viikon uutinen, siis ne muutamat tarinat sisältöineen.
Tosin ihan hyvin olisi Mehenäkin voinut sen tehdä, mikäs siinä. Tämä jerryily nyt vähän hämmentää toisinaan.

Mutta syynsä on varmaankin ja ei se mitään. En paheksu.