Forumilla närpee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mehe Rienarsuo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi jumalauta.. jätkät tappelee jostain BB:stä. Tappelisitte vaikka tikkunekusta, olis edes jotain ideaa siinä. Kattokaa nyt vittu itteänne, jok'ikinen!

Närpee ihan just nyt :mad:

Eihän tässä oo tapeltu lain. Yrität vaan tehdä tikusta asiaa perustellaksesi närpestymisesi :D

Vähän ihmettyy mikä vimma ajaa haastamaan riitaa, niitä kohtaan jotka seuraavat BB formaattia. Minusta se on varsin tyhjänpäiväistä, tyhmää ja turhaa. Jopa turhempaa, kuin BB katseleminen.

Edit: Mielestäni tällä voorumilla ei kannata keskustella aiheesta. Siis BB:stä sinänsä.

Minusta noista voiton vie kunnon kotipano :ahem: Hittoako sitä miettimään ja tuhraamaan tahi murhettamaan muiden tyhmyydestä ja turhamaisuudesta, vaan hoitaa homman kotona kaikella kunnialla. Jää itsellekin jotain muuhunkin kuin käteen.

Tästä lähtien klo 22-23 on forumin virallinen kotipanoaika, ja joka silloin postaa on ...no....ilman jotain ;)

Tästä lähtien klo 22-23 on forumin virallinen kotipanoaika, ja joka silloin postaa on ...no....ilman jotain ;)
Pahaa pelkään että jos ilmoitan klo 22-23 olevan virallinen kotiponoaika niin olen kyllä ilman jotain.

Ah, nyt tajusin. Tuolla on siis pari toikkia jotka ovat ryhmittymien juoksuhaudat, kummallakin omansa. Ja sit tää toikki on ei-kenenkään-maata.

Aloitan tässä kyselysarjan: "mitä tekisit ennemmin kuin katsoisit jakson BB:tä"

- ottaisin kottikärryn hanuriin

Aloitan tässä kyselysarjan: "mitä tekisit ennemmin kuin katsoisit jakson BB:tä"

Voisin vetäistä nelivetokännit työpäivää edeltävänä iltana, ja soittaa pomolle aamulla: olen kipeänä......(mut mä olen oikeasti silloin kipeänä...hic)

Helpompi olisi kait kysyä, että mikä on se vaihtoehto jonka BB voittaa..?

Se on taas semmoinen: Vedetään nelivetokänni työpäivää edeltävänä iltana, eikä soitetakaan aamulla pomolle, vaan ollaan töissä ja aamupäivän aikana ajellaan työkalulla jostain ala-asteen seinästä sisään. Ainoa hyvä puoli asiassa on se että lehtien etusivulla ei välttämättä hirveästi BB:stä mainintaa seuraavana päivänä ole. EI IKIPÄIVÄNÄ NÄIN TOSIN TULE TAPAHTUMAAN.