Forumilla närpee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mehe Rienarsuo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Foorumilla närpee se, kun spekuloidaan jotain asiaa niin sinne tulee aina se viesti jossa listataan kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja todetaan että "mun mielestä joku näistä toteutuu".

Jaa niinku esim. Räikkösen "voi olla että sataa, tai voi että ei sada" (vai miten se oli), "ehkä ajan, ehkä en" ja "Ehkä jatkan rallissa, ehkä en"

Vituttaa semmonen ilonpilaus kun jarna on kiihkeimmillään, jengi pääsemässä iholle, henkilökohtaisuuksiin, niin eiköhän mode tai mikä lie tule ja latista koko homman deletoimalla tai banjoamalla.

Vituttaa semmonen ilonpilaus kun jarna on kiihkeimmillään, jengi pääsemässä iholle, henkilökohtaisuuksiin, niin eiköhän mode tai mikä lie tule ja latista koko homman deletoimalla tai banjoamalla.

Toi on täysin totta, on kertakaikkiaan hupaisaa seurata tunteiden kuumenemista ja heitellä välillä lisää löylyä.

Näyttäkää minulle missä minä olisin moderoinut hyvän jarnan poikki? ...siis lähiaikoina.

*köh*Lancia Delta*köh*

No ei, lähiaikoina ei ole ollut havaintoja hyvistä jarnoista, liekö sellaisia olemassa lain. Nyt tarvitaan hei hyvä vapaan jarna, jotta voidaan nähdä moderoidaanko se pois. F1-asiapuolellahan ei tunnetusti paljon mitään muuta tehdäkkään kuin jarnata, mutta ne eivät ole hyviä lain.

Närpee, kun omia viestejä poistellessa randomilla tulee niin paljon jotain "ok" -viestejä. Kaikki pitkät ja asiapitoiset viestit on ihan hukassa. Mistäköhän tämäkin oikein johtuu... Varmaan Mööffin laieieista.

xD -hymiöt, varsinkin useamalla D:llä varustetut sellaiset. Itseasiassa ne eivät pelkästään närpeä foorumilla, vaan ihan ylipäätäänkin.