Forumin hauskin jarnaaja

Ken on Forumin hauskin jarnamiesnainen?

  • Jussi

    Äänet: 1 2,1%
  • FW08

    Äänet: 8 17,0%
  • WebSlave

    Äänet: 2 4,3%
  • Mosse

    Äänet: 3 6,4%
  • Melinda

    Äänet: 1 2,1%
  • Knoukkari

    Äänet: 0 0,0%
  • Mehe Rienarsuo

    Äänet: 7 14,9%
  • Vettel fani

    Äänet: 3 6,4%
  • jaska

    Äänet: 3 6,4%
  • markoj

    Äänet: 0 0,0%
  • haju

    Äänet: 8 17,0%
  • Ei kukaan yllä olevista

    Äänet: 11 23,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    47

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
En ymmärrä kysymystä. Jarnaamisesta on hauskuus kaukana.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Melindaa harmittaa, kun Runski ei halunnut olla sen kanssa...
Näin. Ne hahmot on tyytyväisiä, jotka olivat Ryllikin kanssa eri mieltä lähestulkoon kaikesta. Yhtälailla mie en kaivannut Noukkaria sen taukonsa aikana ollenkaan (ei pahalla). Niin se vaan menee.. kaikilla, vaikkeivät haluaisikaan sitä myöntää.

Itsehän olin Ryllikin kanssa aaltopituudella, tosin mopojutuissa joskus lämpö nousi helvetin asteelle saakka. Runski on oma persoonansa, ei kaikkien selän rapsuttaja mutta ei kaikkien semmoisia tarvi ollakaan.. eikä missään nimessä pidäkään. Mitäs helvetin hymistelyä tääkin olis jos kaikki vaan myötäilis toisiaan. Vitusta semmonen touhu, sanon mie.

Runskia kuitenkin näkee sätissä vielä, which is good.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Myötäilen Pyryffiä, mutta en voi olla samaa mieltä Pyryfin kans! Niinpä oon samaa mieltä Sinäputken kans!
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Päälimmäiset mielipiteet mitkä mulla jäi Runskista mieleen oli "kyllä minä saan sanoa 'neekeri' jos haluan" ja "mitään lukihäiriötä ole olemassakaan, pelkkää laiskuutta se on". Ei jaksa taipua olemaan samaa mieltä. :eek:

Suurin ongelma mulla silti kys. hahmon kanssa oli se miten hän argumenttinsa esitti ja niitä puolusti. Kypsän ihmisen kanssa pystyy olemaan erimieltäkin, ja jopa keskustelemaan näkemyksistään. Runskin kanssa ei.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Päälimmäiset mielipiteet mitkä mulla jäi Runskista mieleen oli "kyllä minä saan sanoa 'neekeri' jos haluan" ja "mitään lukihäiriötä ole olemassakaan, pelkkää laiskuutta se on". Ei jaksa taipua olemaan samaa mieltä. :eek:

Suurin ongelma mulla silti kys. hahmon kanssa oli se miten hän argumenttinsa esitti ja niitä puolusti. Kypsän ihmisen kanssa pystyy olemaan erimieltäkin, ja jopa keskustelemaan näkemyksistään. Runskin kanssa ei.
Itselle jäi vähän sellainen käsitys että pitäisi olla kahdet säännöt, yhdet hänelle ja toiset muille. Tai että hän määrittää mitkä on säännöt ja mikä on mustaa ja valkoista, ja niillä mennään. Kyllä se varmaan hauska hahmo jollain tavalla saattaa olla kirjoitustensa perusteella jos antaa hänen olla puheenjohtaja ja vetää roolia, ja peesailee vaan sitä. Mutta erittäin vittumainen jos jostain syystä et ole tai halua olla suosikkilistallaan.
 
Ylös