Örfil
Guest
Helpot kyssärit, katsotaan mihin täällä vatupassi kallistuu.
Viimeksi muokattu:
Se on ihan sun oma asia.Edit:
Kysytäänkö tässä nyt Foorumin vai vastaajan hintteyttä?
Kun pitää tehdä valinta, se onkin varsin vaikeaa. Näin arvelin. Tulos sekin.Ai Forumin ilmasto vai oma kanta vai todellisuus vai mielikuvitus?
Me luetaan näitä viestejä ja sitten kun me kellutellaan Lugeran palautuspulloista tehdyn lautan päällä ja itse olet veden varassa hukkumassa, me nauretaan sulle.Foorumin mielipideilmastonlämpeneminen on pelkkä myytti, eikä asiasta ole olemassa konsensusta tiedemiesten välillä. Tällaiset mielipiteiden lämpötilojen vaihtelut kuuluvat normaaliin vaihteluun, eivätkä todista, että mitään mielipideilmastonmuutosta olisi olemassakaan.
Se on kusetusta. Kuten eräskin suomalainen ryhmä sanoisi: apinaa koijataan.
Ettäs tiedätte.
Moi Jussi-Halla Ahon veli!Minä olen: Jussi-Halla Ahon veli.
Vastakkainasettelun aika ei ole ohi!!Muuten olen sitä mieltä, että tämänkin kaltainen vastakkainasettelu - jako hyviin ja huonoihin, vihollisten ja maalitaulujen hakeminen - pikemminkin näivettää kuin rikastuttaa niin foorumia kuin yhteiskuntaakin.
Mikään ei ole sen parempaa kuin vastakkainasettelu: se hetki milloin ihmisen pitää tehdä valinta ja etenkin laittaa se julki, on liki kaunis hetki.Vastakkainasettelun aika ei ole ohi!!