Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Ja mä kun ajattelin, että tuosta tulee mieleen vaan verkkomaha, pötsi ja satakerta, mutta tuskin siitä on kysymys. Heeh.*yläpeukku*
Ja mä kun ajattelin, että tuosta tulee mieleen vaan verkkomaha, pötsi ja satakerta, mutta tuskin siitä on kysymys. Heeh.*yläpeukku*
*yläpeukku*Ja mä kun ajattelin, että tuosta tulee mieleen vaan verkkomaha, pötsi ja satakerta, mutta tuskin siitä on kysymys. Heeh.
Tulipa tuosta linkistä mieleen eräs takavuosien musiikkibiisi, jota ei ilman googlea tiedä kun Mehe. Ja ehkä Tole?
Moderaattorillahan ei koskaan voi muuta tekimistä olla kuin Forumin siivoaminen?Eikös täällä juuri valittu kasa uusia pirteitä moderaattoreita? Missä he ovat vai oliko niin ettei kukaan niistä koske F1-puoleen pitkällä tikullakaan?
Ot kii, rompot put!Tuostapa kuvasta tulee mieleeni eräs wanha raumalainen sanonta.
Jos nyt yritettäisiin ymmärtää, mitä tuolla viestillä koitetaan sanoa ilman, että pitää auki kirjoittaa?Just niin. Käyttäjät hiljaa ja modet käskee.:thumbup: Näin se pitää mennä.
Kyllä mä ymmärsin. Annoin vain mielipiteen miten toimiva foorumi saadaan aikaiseksi.Jos nyt yritettäisiin ymmärtää, mitä tuolla viestillä koitetaan sanoa ilman, että pitää auki kirjoittaa?
Faktahan on, että 95% prosenttia ylläpidon saamasta palautteesta johtuu oikeasti palautteenatjan luonteesta ja 5% ylläpidon toimista.
Ei siinä mitään, mielipiteet järkeviltä hahmoilta ovat aina tervetulleita.Kyllä mä ymmärsin. Annoin vain mielipiteen miten toimiva foorumi saadaan aikaiseksi.
Törkeetä vähäjärkisten hahmojen diskriminointia! :mad_old:Ei siinä mitään, mielipiteet järkeviltä hahmoilta ovat aina tervetulleita.
Sori, hei. *esittää kuuntelevansa*Törkeetä vähäjärkisten hahmojen diskriminointia! :mad_old:
Heitetään tähän käyttäjätasolla ilmaa. Noilla ajatuksilla herrasmieskortti on ainakin pöydässä. Että mielessä on vissiin käynyt. Mielestäin JPP on mitä mahtavin ja sovittelevin modehahmo, kunhan sanoo suoraan mitä haluaa. Kannatetaan!Sehän noissa moderointihommissa on hiukan hankaloittava juttu, että olisi pareeta jos modet olisivat sellaisia etteivät niihin hommiin varsinaisesti edes halua. Mun mielestä olis ainakin hiukan epäilyttävähköä jos joku oikein nimenomaan ja vartavasten haluaisi tuollaisiin ilmaisiin talkoohommiin, joissa saa käyttää jonkinasteista valtaa muiden yli. Käsittääkseni täällä kaikki modet ovat ja ovat olleet tuollaista vastahakoista mallia.
Hmm, mitäköhän tähän pitäisi nyt vastata ettei tulisi annettua mielikuvaa, että kieltäytymisen kautta ikäänkuin haluaisi kyseiseen tehtävään.Heitetään tähän käyttäjätasolla ilmaa. Noilla ajatuksilla herrasmieskortti on ainakin pöydässä. Että mielessä on vissiin käynyt. Mielestäin JPP on mitä mahtavin ja sovittelevin modehahmo, kunhan sanoo suoraan mitä haluaa. Kannatetaan!
Anteeks.Sehän noissa moderointihommissa on hiukan hankaloittava juttu, että olisi pareeta jos modet olisivat sellaisia etteivät niihin hommiin varsinaisesti edes halua. Mun mielestä olis ainakin hiukan epäilyttävähköä jos joku oikein nimenomaan ja vartavasten haluaisi tuollaisiin ilmaisiin talkoohommiin, joissa saa käyttää jonkinasteista valtaa muiden yli. Käsittääkseni täällä kaikki modet ovat ja ovat olleet tuollaista vastahakoista mallia.
Sanot vaan että joo, niin sua ei teorian mukaan valita. Jos valitaan niin sittenhän tässä kävi ihan hyvin.Hmm, mitäköhän tähän pitäisi nyt vastata ettei tulisi annettua mielikuvaa, että kieltäytymisen kautta ikäänkuin haluaisi kyseiseen tehtävään.
Tuon perusteella modet on ihan täysiä pässejä.Jos nyt yritettäisiin ymmärtää, mitä tuolla viestillä koitetaan sanoa ilman, että pitää auki kirjoittaa?
Faktahan on, että 95% prosenttia ylläpidon saamasta palautteesta johtuu oikeasti palautteenatjan luonteesta ja 5% ylläpidon toimista.
Jos modet ovat pässejä, niin ilmeisesti on moni käyttäjäkin. Tai lainaamani perusteella ainakin yksi.Tuon perusteella modet on ihan täysiä pässejä.
Report bad postiin, pitää olla automaattinen vastaus "MITÄ VITTUA OIKEIN TARKOITAT?"
kun ko. viesti on lähetetty kolmwe kertaa, niin siotten voi jopa katsoa mistä on ruikutettu.