AJ
Well-known member
Pitäisiköhän järjestää keräys, jonka tuotolla ostettaisiin vatupassi, että saataisiin se kuuluisa taso suoraan? Ei olis horisonttikaan enää vinossa.
Viime vuonna näihin aikoihin oli muutamia Areenalla, eikä forumilla.Forumin taso on hieman laskenut viime vuodesta; liekö lievää kevätväsymystä. Toivottavasti kesä piristää.
Oi, pääsisinpäkin Areenalle.
-652 VT6, LuumäkiHartsan lisäksi tasoa laskee joku HUUTOKAUPPAKEISARI - toikki.
Voi hyvä jumala sentäs.:nope:
:thumbup: :thumbup:-652 VT6, Luumäki
Mä en edes tiedä, mitä sä yrität tällä hakea. Itsehän olen pyörinyt täällä "koko ajan" viime vuoden alusta asti.Viime vuonna näihin aikoihin oli muutamia Areenalla, eikä forumilla.
Olisko siinä syy tason laskuun?Mä en edes tiedä, mitä sä yrität tällä hakea. Itsehän olen pyörinyt täällä "koko ajan" viime vuoden alusta asti.
Täällähän mä pyörin edelleen, mutta nuo boldatut sanat ei voi mitenkään mahtua samaan lauseeseen. Ja Renessanssinero taas vaikutti aika häiriintyneeltä.Olin liian nopea sun pollille.. No näin sanallisesti alhaisempi kun puuttuu good old Nipsu, kokonainen Renesanssoneri,, jaska, formulastara,, ööh ja muutama muu menneisyyden hieno hahmo... Odottelen milloin Rockstar vaihtaa areenalta tänne! Keskitasoa nykyään.
Paitsi, että olivat ihan paskat... Voisi kostoksi tehdä uuden kierroksen ja lisätä tuottehia koriin, ainakin peruna ja ja...ja katsoa vaikka niitten yksittäisten twixien hinnat jne:thumbfh:kouvon kauppalistaexcelöinnit olivat kanssa päivän piriste!