Forumin työllisyysaste

Mitä olet?

• Työllinen

Äänet: 41 69,5%
  • Opintojen tiellä

Äänet: 10 16,9%
  • Eläkkeellä "alaikäisenä"

Äänet: 1 1,7%
  • Työtön

Äänet: 5 8,5%
  • Alle 15 tai yli 64

Äänet: 0 0,0%
  • Lihalämpömittari ym hassuttelut

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    59
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Wikipedia sanoi:
Työllisyysaste on työllisten prosenttiosuus väestöstä. Virallinen työllisyysaste lasketaan 15-64-vuotiaiden työllisten prosenttiosuutena samanikäisestä väestöstä.

Työllinen on henkilö, joka on tutkimusviikolla tehnyt ansiotyötä vähintään tunnin rahapalkkaa tai luontaisetua vastaan tai voittoa saadakseen, tai on ollut tilapäisesti poissa työstä. Tutkimusviikolla työstä pois ollut henkilö lasketaan työlliseksi, jos poissaolon syy on äitiys- tai isyysvapaa tai oma sairaus tai jos poissaolo on kestänyt alle 3 kuukautta. Työlliset voivat olla palkansaajia, yrittäjiä tai samassa kotitaloudessa asuvan perheenjäsenen yrityksessä palkatta työskenteleviä.
Pollin pistän kehiin. Voiko sitä jotain muuta olla kuin joku näistä?

Työllinen
Opintojen tiellä
Eläkkeellä "alaikäisenä"
Alle 15 tai yli 64

oldez

Well-known member
Mitä vastaan kun olen työllinen ja opintojen tiellä?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mitä vastaan kun olen työllinen ja opintojen tiellä?
Minä ainakin käsittänyt, että vain kokopäiväiset opiskelijat opiskelijoita ja jos rykäisee esim yhdenkin siivousvuoron palkkaa vastaan viikossa, niin lasketaan työläiseksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Niin ja jos tässä työllisyyttä vaan mitattaisiin, niin sitten olisivat vaihtoehdot vainen
Työllinen
Ei työllinen
Alle 15 tai yli 64v

Kait... Mutta onpahan nyt!

oldez

Well-known member
Minä ainakin käsittänyt, että vain kokopäiväiset opiskelijat opiskelijoita ja jos rykäisee esim yhdenkin siivousvuoron palkkaa vastaan viikossa, niin lasketaan työläiseksi.
Samaa mieltä tuntuu Kelakin olevan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos tuosta ammatin ottaisin itselleni.
Hesari sanoi:
Länsi-Intiassa häpäistään julkipissaajia rummuilla ja pilleillä

Rajastahnin osavaltio Länsi-Intiassa aikoo puuttua äänekkäin asein julkisilla paikoilla pissaamiseen.

Times of India -lehden mukaan osavaltio palkkaa koko joukon ihmisiä, joiden tehtävänä on hipsiä urinoijien taakse ja nolostuttaa nämä pärisyttelemällä rumpuja tai puhaltamalla pilliin.

Vastuuttomien virtsaajien nimistä kootaan niin ikään lista, jota kailotetaan kaupungin julkisten paikkojen kovaäänisistä.

"Rakennamme runsaasti julkisia käymälöitä, ja aiomme myös varmistaa, että ihmiset käyttävät niitä", sanoi osavaltion hallinnon edustaja Ramniwas Jat.

Vastuuton virtsailu levittää muun muassa tauteja, koska valtaosa ihmisistä kulkee maaseudulla avojaloin.

Slug

Well-known member
Työllinen olen toistaiseksi saanut olla.
Näin kvartaalitalous aikana kun se ei ole ihan varmaa, tällä hetkellä yhtiöllä menee hyvin.