DW
2009-2016
kuulostaa ihan yksityiseltä pysäköinnin valvojalta...Porilainen yrittäjämoderaattori. Huhhuh.
kuulostaa ihan yksityiseltä pysäköinnin valvojalta...Porilainen yrittäjämoderaattori. Huhhuh.
livahtaapi. Se on livahtaapi.
Kirkosta?Jännä nähdä eroaako se nyt toisestakin.
En..kun... Nolla-aasille tuli mielleyhtymä kerrottavaksi.Jännä nähdä eroaako se nyt toisestakin.
Oletko muuten havainnut että Bobbiksesta ei ole hetkeen kuulunut?Ollaanpa sitä niin Bobakkia, niin Bobakkia...
Twitterissä näkyi. Se viettää suruaikaa ja itkee häpeäänsä pois.Oletko muuten havainnut että Bobbiksesta ei ole hetkeen kuulunut?
Eilen muistin yhden F1-aiheisen vuosiluvun häntä tarkemmin ja sen koomin ei ole miestä näkynyt.
Ranteet vai kiikkuun? Kumpaa veikkaat?
Ootko pitkäaikaistyötön?Työtön työnhakija.
Noh jos kevään helmi-maaliskuun taitteen 5pv keikkaa ei lasketa niin viimeisestä kunnon duunin päättymisestä eli Suunnolta on nyt vuosi aikaa.... hohhoijaaOotko pitkäaikaistyötön?
Mä luulen että oletkin se toinen ja se toinen olet sä!Tot kai oon. Mullon parikymmentä sellasta seuraajaa, jotka luulee et mä oon yks toinen tyyppi. Ja Bobbikselle siellä vittuillaan.
Voi se noinkin olla.Mä luulen että oletkin se toinen ja se toinen olet sä!
Mites sun työnhaku edistyy?Noh jos kevään helmi-maaliskuun taitteen 5pv keikkaa ei lasketa niin viimeisestä kunnon duunin päättymisestä eli Suunnolta on nyt vuosi aikaa.... hohhoijaa