Antsa Rieppo
Well-known member
Ville Nieminen ajetaan ulos ottelusta. Jotain kontaktia linjatuomarin kanssa? Tuomari aloitteellinen?
No nää on näitä raummalaissi mielikuvituksen tuotteita kuten Tammelan sylkeminenkin.
Ville Nieminen ajetaan ulos ottelusta. Jotain kontaktia linjatuomarin kanssa? Tuomari aloitteellinen?
Rauman pojat siellä vastakkain maalivahtivat toistens' hyökkääjiä. Jännähkö juttu, kun ei kumpikaan ole pelannut peliäkään kasvattajaseurans' edustuksessa aikuisten tasolla.
No nää on näitä raummalaissi mielikuvituksen tuotteita kuten Tammelan sylkeminenkin.![]()
No eikös tämä ole ihan Perus-Lukkoa? Ostetaan vanhoja körmyjä joukkueeseen ydinvoima-rahoilla ja jätetään omat junnut oman onnen nojaan. Useampia esimerkkejä on. Varmaan Saarela viimeisin?
Hähähää... Niämise kilahdus eilen. Poikkarilla Metsola maaliin ja mussutusta päälle. Meinas ottaa maalinkin mukaan jäähyboxiin.
https://www.youtube.com/watch?v=Ir6ivHF8gXw
Jopa on! Eilen kun oli pyhä, niin ottelu alkoi siitä huolimatta klo 18:30, eikä 17:00. Ja tänään peli alkanut klo jo 16:00. Mihinkään ei voi enää luottaa. Olin sukuloimassa ja tulin viideksi kotiin peliä katsomaan. Niinpä... Vitu.
Jopa on! Eilen kun oli pyhä, niin ottelu alkoi siitä huolimatta klo 18:30, eikä 17:00. Ja tänään peli alkanut klo jo 16:00. Mihinkään ei voi enää luottaa. Olin sukuloimassa ja tulin viideksi kotiin peliä katsomaan. Niinpä... Vitu.
Yhet kattoo jotain lätkää kun senkin ajan voisi käyttää esim. työntekoon, jotta on sitten varaa vipata mulle viitonen.
Tarkki 16+16+ 1 = 33
Tarkki 16+16+ 1 = 33
Kommentaattoritkin kiiinnitti huomion siihen, että lukkolaiset nillittää joka vihellyksestä. Nyt hame päälle ja huulipunat kuntoon tytöt siellä ja peliä.