Forumin Vapaan keskustelun SM-liigan pudotuspelien seurantatojck keväällä 2015

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Voi tulla joku lähiviikkoina jonkun sortin pillunsaamisen suomenennätys kun 17 vuotias jätkä heittää läpiajosta mestaruusmaalin.

burb

.
Silkkaa kusetusta. Kaikki tiesi jo kauden alussa että Kärpät voittaa mestaruuden, sitten venytetään muka ratkaisua jatkoeriin ja gameseveniin kaikkee. Rahat pois kansalta.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
2000-luvulla Tappara ollut kuusi kertaa finaaleissa ja viisi kertaa on tullut pataan. Surkeaa. Ei kyllä toivoisi minkään jengin häviävän finaaleja kolme vuotta putkeen. Ilves fanit on varmaan toista mieltä.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Tekikö Tappara ennätyksen eli onko mikään joukkue hävinnyt finaaleissa kolmena vuotena peräkkäin?

burb

.
Tekikö Tappara ennätyksen eli onko mikään joukkue hävinnyt finaaleissa kolmena vuotena peräkkäin?
Yle:
Tapparalle hopea on kolmas perättäinen, mikä on ensimmäinen kerta SM-liigan historiassa. Joukkue on hävinnyt finaaleissa kahdesti Kärpille ja kertaalleen Ässille. SM-sarjassa HJK, Hämeenlinnan Tarmo ja Ilves ovat saavuttaneet myös kyseisen ennätyksen.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Jos lasketaan vuodesta 1975, kun SM-liiga tuli SM-sarjan tilalle, niin ei ole yksikään joukkue aiemmin hävinnyt kolmea kertaa putkeen finaaleja. Hämeenlinnan Tarmo hävisi vuosina 1945-47 kolme finaalia.

Trullinkaasu

Well-known member
Onnea Oulun Kärpät. Uskomatonta työtä siellä pohjoisessa tehdään.

Oulussa tehdään hienoa työtä. Muutama mestaruus tullut sinne pohjolaan tässä milleniumin jälkeen. Juha Junnolle ja Harri Aholle onnittelut, samoin myös loistaville kärppä-pelaajille.

Sankarinviitan otti sitten junnu Sebastian Aho. Jäätävä, kylmäpäinen viimeistely jatkoajalla läpiajosta. Onnea Sebu!

Finaalisarjan lätkä oli hyvää hokia. Mun on jokerifanina sanottava, että kyllä mä diggaan tästä Suomi-liigan kiekosta enemmän kuin jostain KHL-kiekosta. Hienoa koti-Suomi. :thumbup:

Tapparan puolella olin viimeiseen saakka, mutta ei voi mitään. Upea taistelu kirvesrinnoilta vielä jatkoajalla alivoimalla, ei saanut Kärpät YV-maalia. Metsola oli jäätävä, ei tarvitse hävetä yhtään.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Jos lasketaan vuodesta 1975, kun SM-liiga tuli SM-sarjan tilalle, niin ei ole yksikään joukkue aiemmin hävinnyt kolmea kertaa putkeen finaaleja. Hämeenlinnan Tarmo hävisi vuosina 1945-47 kolme finaalia.
Hämeenlinnan Tarmo ei ole koskaan pelannut finaaliotteluita. SM-sarjassa pelattiin sarjasijoituksista. Pudotuspelejä ei ollut.

Tämähän tiesitkin ja viestisi oli tarkoituksellista provosointia?

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
No siinä tapauksessa Tapparan saavutus on ainutlaatuinen suomalaisen jääkiekon historiassa. Onnea Tampereelle!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Huomattiin muuten, että Tappara on vissiin hävinnyt, kun yhdeksän aikoihin ei kuulunut junttien metelöintiä taikka möykkää eivätkä autot paraatissa tööttäilleet pitkin kotikatuain. Hyvä näin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Nyt kun tämä vihdosta viimein loppui niin voimme siirtyä tärkeämpiin asioihin, kuten että mihin horisontissa siintävistä mielisairaaloista loppusijoitamme kehnokaksikon Howdy-Jjusban sekä että montako sataa markkaa haluaisitte mahdollisesti lahjoittaa Al-sedän hyväntekeväisyyskohteeseen, joka olen minä itse.