Forumistien lähimiljöö

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
toleranssisiipi sanoi:
Viihdyn oikein mainiosti edelleenkin. Vaikka on täällä naapurit alkaneet käydä vähän oudoiks.
Ykskin naapuri julkes tulla kämpästään ulos, vaikka mä olin just rappukäytävässä! Mut se on aika tuore naapuri, joten se ei oo vielä hoksannut sitä kirjottamatonta sääntöä, että ensin katsotaan ovisilmästä että onko rapussa naapureita. Ja jos on, NIIN NIILLÄ ON ETUAJO-OIKEUS! Sillon pidetään se oma uksi ummessa, kurkitaan ovisilmästä ja tarpeen vaatiessa pidetään korva ovea vasten jotta kuullaan että koska rappu hiljenee, ja vasta silloin liuetaan omasta kämpästä.
Poikkeuksen voi tehdä jos on kova kiire, mut silloin sännätään liukkaasti ovesta pihalle ja samalla ollaan tarkastelevinaan että onko avaimet taskussa. Tämä koodi tarkoittaa: "Olen pahoillani. Tiedän, että olen väärään aikaan rapussa, mutta mulla on kiire". Tällaisessa tapauksessa etuajo-oikeutettu naapuri vilkaisee nopeasti syrjäsilmällä että suorittaako kiireinen asukki koodin oikein. Koodi hyväksytään katsomalla lattiaan niin kauan, että kiireinen asukki on ehtinyt pois välittömästä näkökentästä.

Se sama naapuri teki vielä sellaisen erheen SAMALLA KERTAA, että kun syrjäsilmällä tarkistin tuleeko koodia, niin se sano että "terve!".
Eihän nyt jumalavita niin saa tehdä! Mulla meni pasmat ihan sekaisin ja työpäivä pilalle ku mietin koko päivän että mitähän se mahtoi tarkoittaa.

Tarvii varmaan kohta muuttaa pois jos täällä useammin alkaa tollasta tapahtumaan.

:D :D

Paappa

Komia on aina komia
Sijainti
Mustalampi
Miss Piggy sanoi:
Vanhalla okt-alueella asutaan pikkukaupungin keskustan tuntumassa. Tällaisia 1940-1950 -luvuilla rakennettuja taloja on tässä ympärillä. Viihdyn mainiosti! ;)
Samat sanat

burb

.
toleranssisiipi sanoi:
Se sama naapuri teki vielä sellaisen erheen SAMALLA KERTAA, että kun syrjäsilmällä tarkistin tuleeko koodia, niin se sano että "terve!".
Eihän nyt jumalavita niin saa tehdä! Mulla meni pasmat ihan sekaisin ja työpäivä pilalle ku mietin koko päivän että mitähän se mahtoi tarkoittaa.
Toi on paha.
Mulle on nuo naapureiden kakarat huudelleet törkeyksiä lähes aina kun niitä nään, viimeksikin yks kysyi että missä mä asun. Luikin itku kurkussa karkuun.
Onneksi firman kautta sain kriisiapua.
Nytkin olis pitänyt lähteä kauppaan mutta en uskaltanut kun pihalta kuuluu ääniä, taas jouduin tilaamaan pizzan kotiinkuljetuksella.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Reykjavíkin paikallisbussiaseman lahella:

mulla on kulmahuone eli kaks ikkunaa :) tien toisella puolella rakennustyomaa :jaska:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Palkopoika sanoi:
Ei, kyä ne on ihan pelkijjalaisittain tehtyjä:ahem:
Miksi ihmeessä Belgiassa tehdään puolikkaita taloja ? Se liittyy varmaan siihen flaami - vallooni kädenvääntöön. Pelkäävät varmaan, et joutuvat vuokraamaan talon toisen päädyn eri kansanosalle, kuin itse ovat, ja siksi eivät rakenna ollenkaan talon toista päätyä.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Il Tempo Gigante sanoi:
Miksi ihmeessä Belgiassa tehdään puolikkaita taloja ? Se liittyy varmaan siihen flaami - vallooni kädenvääntöön. Pelkäävät varmaan, et joutuvat vuokraamaan talon toisen päädyn eri kansanosalle, kuin itse ovat, ja siksi eivät rakenna ollenkaan talon toista päätyä.
Ainakin verotuksen takia on jonkinlainen maksimi talojen leveydelle. Se minkä takia ne on tommosia puolharjasia en tiedä. Voisko olla että kun ne on tommosia puolikkaita päältä niin sillon se menee vinttinä, ei asuintilana= taas verohelpotuksia?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kesäisin tulee jonkun verran asusteltua kesämökillä. Talvella vähemmän, vaikka talviasuttava onkin, mutta teiden auraus on vähän niin ja näin.

'

(Tän ylläolevan kuvan pallot ja altaat on koiran/koirien :D Taustalta näkyvältä laiturilta on tullut forumillekin erinäisi kommentteja kirjoitettua...joka sinänsä on aika säälittävää :( )

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Palkopoika sanoi:
Paska mesta, kaukana rannasta:thumbdown

:D
Kateeks käy, en paheksuis:)
Hassu juttu: Kun asuin Turussa, kävin siellä paljon useammin. Nyt kun se on vartin ajomatkan päässä, tulee käytyä paljon harvemmin.

Palkopoika

Sijainti
Denver
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hassu juttu: Kun asuin Turussa, kävin siellä paljon useammin. Nyt kun se on vartin ajomatkan päässä, tulee käytyä paljon harvemmin.
Oisko niin, että kun menee mökille niin siinä pitää olla jokunen pätkä ajamista, matkan varrella pääsee sopivasti fiilikseen jne? Jos lomamesta on liian lähellä niin voi pian ajatella että käynpä kauppareissulla samalla postit himbestä?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Palkopoika sanoi:
Oisko niin, että kun menee mökille niin siinä pitää olla jokunen pätkä ajamista, matkan varrella pääsee sopivasti fiilikseen jne? Jos lomamesta on liian lähellä niin voi pian ajatella että käynpä kauppareissulla samalla postit himbestä?
Joku tämmönen siinä on. Se on vaan jotenkin liian lähellä että sinne meneminen ois lomailua.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
joo en sit osannu sitä kuvaa tähän liittää :(
siin olis ollu mun terassilta näkyvä kelllotorni joka kilkattaa joka 15 minuutti.. vieläkään en oo löytäny logiikkaa et mitä kello milloinkin on ku sama biisi soi joka kerta..:nope:

Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
siin olis ollu mun terassilta näkyvä kelllotorni joka kilkattaa joka 15 minuutti.. vieläkään en oo löytäny logiikkaa et mitä kello milloinkin on ku sama biisi soi joka kerta..:nope:
Voisko olla joku saman tyylinen kuin Turun tuomiokirkon kellossa?
Siinähän on vaan yks viisari ja kilautuksilla tiedotetaan onko kello 15 yli, puol, varttia vaikka vai tasan.

Palkopoika

Sijainti
Denver
lara sanoi:
Laita tänne: http://www.aijaa.com/