Viihdyn oikein mainiosti edelleenkin. Vaikka on täällä naapurit alkaneet käydä vähän oudoiks.
Ykskin naapuri julkes tulla kämpästään ulos, vaikka mä olin just rappukäytävässä! Mut se on aika tuore naapuri, joten se ei oo vielä hoksannut sitä kirjottamatonta sääntöä, että ensin katsotaan ovisilmästä että onko rapussa naapureita. Ja jos on, NIIN NIILLÄ ON ETUAJO-OIKEUS! Sillon pidetään se oma uksi ummessa, kurkitaan ovisilmästä ja tarpeen vaatiessa pidetään korva ovea vasten jotta kuullaan että koska rappu hiljenee, ja vasta silloin liuetaan omasta kämpästä.
Poikkeuksen voi tehdä jos on kova kiire, mut silloin sännätään liukkaasti ovesta pihalle ja samalla ollaan tarkastelevinaan että onko avaimet taskussa. Tämä koodi tarkoittaa: "Olen pahoillani. Tiedän, että olen väärään aikaan rapussa, mutta mulla on kiire". Tällaisessa tapauksessa etuajo-oikeutettu naapuri vilkaisee nopeasti syrjäsilmällä että suorittaako kiireinen asukki koodin oikein. Koodi hyväksytään katsomalla lattiaan niin kauan, että kiireinen asukki on ehtinyt pois välittömästä näkökentästä.
Se sama naapuri teki vielä sellaisen erheen SAMALLA KERTAA, että kun syrjäsilmällä tarkistin tuleeko koodia, niin se sano että "terve!".
Eihän nyt jumalavita niin saa tehdä! Mulla meni pasmat ihan sekaisin ja työpäivä pilalle ku mietin koko päivän että mitähän se mahtoi tarkoittaa.
Tarvii varmaan kohta muuttaa pois jos täällä useammin alkaa tollasta tapahtumaan.