Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen nyt ollut reilun viikon enempi tai vähempi puolikuntoinen. Kurkkukipukin tuntuu vaihteeksi taas pahenevan. Ärsyttävää.

Kappas, jotain kurkkukipujubaa on liikkeellä. Vaimo ollut kurkkukipuisena jo useamman päivän ja kuuli asiasta jostain.

Samoin toisella koirista on jotain kurkkuongelmia, kun kakoo limaa kurkustaan, kun juo vettä. Huomenna pikkutypsyn kanssa varmuuden vuoksi lekuriin.

Eipä tunnu selkä edelleenkään kestävän istumista kuin auton penkeillä.

Puolisen tuntia istuin toimistotuolilla ja alaselkä hieman jökissä.

Posket alkavat olla jatkuvasti lommollaan sisäänpäin. Ensimmäistä kertaa sitten kesän -98.

Eihän sitä tullut oltua kuin 17 vuotta Michelin-ukkona.

Tein silleen tyhmästi että poltin sormeni. Olisin voinut polttaa jonkun muun sormen. Tyhmä. Öööööägh.

Komps. Onnistuin eilen käräyttämään sormen silitysraudan höyryllä niin että vieläkin tuntuu.

Tein silleen tyhmästi että poltin sormeni. Olisin voinut polttaa jonkun muun sormen. Tyhmä. Öööööägh.

Komps. Onnistuin eilen käräyttämään sormen silitysraudan höyryllä niin että vieläkin tuntuu.

Itse pidän näitä tilanteita varten aina taskussa Jjusbanin sormea. Asian kääntöpuolena on se, että sormen toisessa päässä on kämmen, josta johtaa käsi itse mieheen.

Itse pidän näitä tilanteita varten aina taskussa Jjusbanin sormea. Asian kääntöpuolena on se, että sormen toisessa päässä on kämmen, josta johtaa käsi itse mieheen.

Mahtaa olla iso tasku sitten.

Voitko lainata, kun seuraavan kerran tarttee tohon kyseiseen silitysrautayksilöön koskea? Millään viittis omia sormia enempää käräytellä.

Itse olen joskus äidin käskyttämänä joutunut silittämään paidan. Kyseessä lie ajankohta pari vuosikymmentä sitten ja omat rippijuhlat.

Tuon jälkeen olen säästynyt silitysraudan käyttämiseltä.

Kaksi puoli vuotta taisi ehtiä paita olla silittämättömänä kaapissa, sitten lättäisin sen päälle seuraaviin juhliin. Jos näytin resupekalta silittämättömyyttäni, niin so not, booli maittoi ja tukkakin ollut vuoden kampaamatta.

Kyllähän paidat silitetään, sehän on selvä. Ja housutkin, jos tarvetta.
Mutta t-paitojen silityksestä olen luopunut jo aikoja sitten.

Siellähän ne paidat siliää kun pistää pesukoneesta henkariin roikkumaan kuivatustelineessä olevien pyykkien yläpuolelle.

Joka muuta väittää, on pölhöpopulisti. Tai jtn.

Jotkut paidat ehkä joo, muttei kaikki. Ainakaan tarpeeksi.

Ehkä olen välttynyt kiusallisilta tilanteilta käyttämällä hupparia juhlissakin.

Tai sitten en. Ole välttynyt.

Jotkut paidat ehkä joo, muttei kaikki. Ainakaan tarpeeksi.

Silittämättä siistit, ilmeisesti. Eikä nekään tosiaan kuivuttuaan samalta näytä kuin raudan jälkeen.

Ja ei se kauluspaidan silittäminen ole kovinkaan hankalaa, kunhan vain tekniikan oppii.

Verenpaineet taas vähän laski aamulla. Meni vartiksi terävin näkökyky ja Aamulehdestä näki lukea isoimmat kuvat, tekstiä ei lain. Silmiä häiki kuin lumiaavalla olisi seisoskellut. Onneksi ei blue screeniä heittänyt tällä kertaa.

Ropleema helpotti kun ryysti äkkiä kupin kahvia ja makoili kymmenkunta minsaa toimettomana. Tai mietinhän mä sen aikaa että onkohan forum pystyssä.