Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perkele kun alkaa taas tuntumaan poskinoteloissa painetta ja limaa valuu nieluun.

Kannatti käydä kuukausi takaperin uusimassa kaikki reseptit terveyskeskuksella. Apteekissa sanoivat, jottei juuri nyt tarvitsemaani ole uusittu lainfnfnk lfklas

Lääkäri soitti eilisistä verikokeista. Joku virusarvo on koholla, se virus saattoi aiheuttaa kuumeiluni ja maksa-arvon nousun (ALAT vieläkin 102). Eli ei välttämättä johtunu lääkkeestä jota oon 6,5 vuotta käyttänyt.

On semmonen rempseä naislääkäri tuo. Ei välttämättä käytä lääketieteellisiä termejä. Sai mut hämmentymään ohjeistamalla:
"Käy ens viikolla kakkosnäytteellä."
- Joo...tota...sairaalassa...ens viikolla?
"Nii, uudestaan verikokeessa."
- Nii joo. Joo joo. Verikokeessa.

Silmälääkäärissä. Laajennustipat silmissä.

Oikea olkapää kipee. Ollu pari viikkoa ja eilinen kuntosalikäynti ei juuri helpottanut. Niskaan ja selkäänkin levis. Tulehdus. Itkettää.

Perkele kun alkaa taas tuntumaan poskinoteloissa painetta ja limaa valuu nieluun.

Niin kävin lääkärissä ja sain lähetteen erikoislääkärille ja kilpirauhasverikokeisiin. Verikokeet oli ok.

Lääkäri soitti eilisistä verikokeista. Joku virusarvo on koholla, se virus saattoi aiheuttaa kuumeiluni ja maksa-arvon nousun (ALAT vieläkin 102). Eli ei välttämättä johtunu lääkkeestä jota oon 6,5 vuotta käyttänyt.

Mulla oli/on mahdollisesti Epstein-Barr infektio. Kuukletuksen mukaan melkein jokainen sairastaa tuon mut mulla ilmeisesti rajumpi versio kera maksatulehduksen. Kovat jätkät sairastaa vähä rankemmilla oireilla prkl.

Forumin neitokaisten ja burbin kannattanee nyt tarkkailla pusutaudin oireita...

Viimeksi muokattu:
Mulla oli/on mahdollisesti Epstein-Barr infektio. Kuukletuksen mukaan melkein jokainen sairastaa tuon mut mulla ilmeisesti rajumpi versio kera maksatulehduksen. Kovat jätkät sairastaa vähä rankemmilla oireilla prkl.

Forumin neitokaisten ja burbin kannattanee nyt tarkkailla pusutaudin oireita...
Eipä ole leikin asia tuo tauti lain.

Työkaverini aikuinen poika kuoli tuohon taannoin, oli siihen saakka terve nuori mies. Kahdessa viikossa vei ensin vuodeosastolle ja lopuksi hautaan.

Olipas rohkaiseva viesti..

Vähän sellainen olo, että on tulehdusta hiipinyt päästä varpaisiin. Pitäisiköhän ottaa parin päivän ruokalakko, tai kokeilla äärimmäistä ruokavaliota.

Joskus iltapäivällä kahvinjuonnin yhteydessä meinas lentää laatta. Jotenkin kehno olo ollut siitä lähtien. Ei ole maittanut ruokakaan, yhden siivun jotain kinkkua järsin jossain vaiheessa.
Oliskohan kahvi ollut jotenkin pilalla/väärää merkkiä, tai muuten vaan sekoitti ruuansulatusjärjestelmän? Jaa-a, sitä tämä tarina ei kerro.

Saattoihan se olla myös pace car.

Itselläin meinaa usein kahvi närästää niin pirusti että siksi koittaa tulla paluupostina. Lienee terveen ruokatorven merkki se.

Kävin tehtaalla Lahdessa ja kotiinpäin tullessa iski ihan miehekäs migreeni. Buraneissonia naammariin kotona ja asettui. Mutta enpä kehannut lähteä lenkille.