Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamulla rymysin maastossa ja sain nokkosista kunnolla naamalle. Kihelmöi mukavasti vieläkin. Oho, punkki steppailee niskassa vielä.

Aamulla rymysin maastossa ja sain nokkosista kunnolla naamalle. Kihelmöi mukavasti vieläkin. Oho, punkki steppailee niskassa vielä.

Mitä siellä oikein tapahtui? Miksi rymysit nokkospuskissa? Ei sellaiseen ole edes olemassa lääkettä. Nokkosenpistoihin. Punkit huitoo toki nopeasti pois. Voihan niiden päälle laastarinkin laittaa myös.

Mitä siellä oikein tapahtui? Miksi rymysit nokkospuskissa? Ei sellaiseen ole edes olemassa lääkettä. Nokkosenpistoihin. Punkit huitoo toki nopeasti pois. Voihan niiden päälle laastarinkin laittaa myös.

Työnkuvaani kuuluu maastossa rymyäminen. Enkä edes kaatunut, nokkoset ylettivät naamaani kävellessäni. Nythän joku voisi luulla että olen vaahtosammuttimen kokoinen, mutta tottahan se on.

Työnkuvaani kuuluu maastossa rymyäminen. Enkä edes kaatunut, nokkoset ylettivät naamaani kävellessäni. Nythän joku voisi luulla että olen vaahtosammuttimen kokoinen, mutta tottahan se on.

Toisaalta kesä oli poikkeuksellisen sateinen, eli rikkaruohot saivat paljon ravintoa, ja kasvoivat melko pitkiksi. Nokkonen nyt esimerkiksi on tuollainen varreltaan hontelopitkä maanvaiva.

Forumisti, Forumisti ja Forumisti menivät baariin. Baarimikko kysyi, että mitä pannaan. Ai "ban", kysyivät Forumisti? Modethan voi vaan bannata? Sanoi Forumisti. Muutama luu!

Mulla oli sama juttu autossa. Kato ettei siellä ole kuivia lehtiä ja neulasia.

Kun ryyppää tasaisin väliajoin rypyt turvoksiin, säilyy nuorekkaana.

Uidessa kramppas jalkapohja ja kun uinnin jälkeen venytin etureisiä, niin kummastakin jalasta kramppas pohje.

Joku magnesiumin puute varmaan.:thumbfh:

Uidessa kramppas jalkapohja ja kun uinnin jälkeen venytin etureisiä, niin kummastakin jalasta kramppas pohje.

Joku magnesiumin puute varmaan.:thumbfh:

Mul o vaa pohkeesta kramppaillu viime viikolla joku 3 kertaa herätessä.. Tiedän kyl tunteen uidessa kun kramppaa samastakohtaa... Sit vasta tuskaa on! Joo magnaa tarvis kyl.