Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin tänään reippailemassa kuntopolulla. Nyt viluttaa ja vituttaa.

Vasen yläselkä jotenkin nalkissa, kipuilee ja pää ei käänny kivutta/jumimatta. Nukunpa ensi yön laskettelusukset jalassa.

Ilo pistää syöttö suoraan lapoihin kun on ranteet lukossa valmiiks ja ylämummo soi.

Flunssan pisti tulemaan. Johan tässä pari kuukautta menikin ilman. Viikonlopuksi täytyy tervehtyä.

Peukalon tyveä kutitti mutta kutina helpotti kun olin hieman raapinut kutiavaa kohtaa.

Jumankauta kun on aamulla jäykkää muutakin kuin käytös. Olkapää ja polvet paukkuu ja kävely on yhtä ahtisaarta kunnes paikat norjistuu.

Jumankauta kun on aamulla jäykkää muutakin kuin käytös. Olkapää ja polvet paukkuu ja kävely on yhtä ahtisaarta kunnes paikat norjistuu.

Vanhuus, vanhuus...

Iltatoimiini kuuluu lyhyt venyttely ennen punkkaan menoa, sama juttu aamulla noustessa. Muuten kävelee kuin vanhuspappa ja huutaa aijaijai!

0c4k.jpg

Vanhuus, vanhuus...

Iltatoimiini kuuluu lyhyt venyttely ennen punkkaan menoa, sama juttu aamulla noustessa. Muuten kävelee kuin vanhuspappa ja huutaa aijaijai!
Mä en ole koskaan havainnut että venyttelystä olisi mulle yhtään mitään hyötyä. En siis venyttele. Hieronta hieman sama juttu - tosin hyvin vaativien, pitkäkestoisten urheilusuoritusten jälkeen asia on toisin.